Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Rain, mijn beste vriend..

U leest om dit moment het verhaal Rain, mijn beste vriend. gepost door Lisa Heester. Dit verhaal is gepost in de categorie dieren verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar dieren verhalen?
Categorie: dieren verhalen
Gepost door: Lisa Heester
Gepost op: 2011-6-13

Verhaal:

Rain, mijn beste vriend.
Het verhaal gaat over Cynthia, een vos dat zit opgesloten. Even later heeft ze een vriend voor het leven, maar niet zonder risico`s!
-----------------------------------
Het begon allemaal op een zonnige zondag. Ik was bessen aan het zoeken. De wind waaide hard door mijn vacht, wat toch wel fijn voelde. Maar...In de struik naast me hoorde ik iets ritselen. Voorzichtig liep ik er naar toe. Een mens kwam eruit gesprongen en greep me bij mijn staart. "Laat me los laat me los!" Gilde ik, maar hij verstond me niet. Hij gooide me in een kooi en deed het deurtje op slot. Hij zetten me in een vrachtwagen met een paar andere dieren. Daar zat ik dan...Met gebogen hoofd zat ik in het kooitje en een traan gleed over mijn wang. "Niet huilen..."Hoorde ik iemand zeggen en draaide me om. Ik zag een wolf zitten die me vriendelijk aankeek. "Ik ben Rain." "Cynthia." Antwoorde ik. Rain sprong op een paar houten kisten en pakten reserve sleutels van een haakje. "Waarom zit jij eigenlijk niet in een kooi?" Vroeg ik hem. Rain vertelde me dat hij zich express laat pakken om dieren zoals ik te bevrijden. Na een moeilijke poging lukte het hem me te bevrijden. Rain liet me een gat in de muur zien en samen sprongen we de bus uit. Het was moeilijk met al die snelheid, toch ging het goed. "HE!" Riep de jager achter ons en schoot een paar keer. Snel renden we het bos in. Een paar dagen lang overnachten we hier en speelden we wat. Op eens hoorde ik weer geritsel, net als een paar dagen terug. De jager sprong weer uit de bosjes. Hij schoot op Rain en vluchte toen weg. "Cynthia...red jezelf." Mompelde hij. "Nooit Rain! Je bent mijn beste vriendje!" "Cynthia, nee! Overleef voor mij." "Ookal wil ik dat wel...Ik blijf bij je!" Zei ik en kwam naast hem liggen. Rain lachte. "Je bent ook mijn beste vriendin..." En zo vroren we vredig dood.

Aantal keer bekeken: 6890
Waardering: 4.58 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online