Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Rare paardrijles..

U leest om dit moment het verhaal Rare paardrijles. gepost door Marieke de Jong. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: Marieke de Jong
Gepost op: 2008-10-10

Verhaal:

Rare paardrijles.
Mijn naam is Marieke en ik ben 11 jaar oud. Ik heb een zus Lisselotte van 8 jaar en we zitten allebij op paardrijden. Zij wel in een groep eerder dan ik omdat ze jonger is.

Zo ging het afgelopen zaterdag ook. Ik wil al een tijdje voor de gein een keertje in mijn blootje paardrijden maar het mag niet van mijn ouders en van de manege dus het gaat niet dacht ik. Maar deze zaterdag was het anders.

Ik zat op de bank beneden tv te kijken en me vader had was met me zus naar paardrijden en me moeder zou me zo gaan brengen. Even later riep me moeder me omdat ik me om moest kleden en ze me haar nog moest doen in een vlecht omdat dat makkelijker is bij het paardrijden vind ik. Ze riep dat me rijbroek op me bed lag.

Maar boven gekomen lag er alleen mijn badjas op me bed en verder niks. Dat vond ik maar raar maar toen kwam me moeder binnen en vertelde dat na lang overleg met de manege ze het goed vinden dat ik een les in mijn blootje mag rijden. Dat vond ik wel mooi dus ik kleede me snel helemaal uit en liep naakt met mijn moeder mee naar hun kamer om me haar te laten vlechten. Er was immers toch niemand thuis. Nadat ze klaar was trok ik me badjas aan en liep naar beneden waar ik me rijlaarzen aantrok. Wel een raar gevoel om met blote voeten in de rijlaarzen te zitten. Daarna liepen we naar de auto om naar paardrijles te gaan. Ik vond het wel steeds spannender worden omdat ik niet meer terug kon toen we eenmaal vertrokken waren.

Bij de manege aangekomen vroeg me moeder nog wil je nog wel anders gaan we weer naar huis. Nee nu wilde ik gaan dus ik deed de deur open en stapte uit de auto en liep richting de manege. Daar keken de andere raar op, ze sommige wisten wel dat ik het wilde maar niet dat ik het ook ging doen. Me zusje die ook van niks wist keek ook raar op maar zij er niks over.

Toen hun les erop zat deed ik mijn badjas uit en liep in mijn blootje de bak in en liep naar mijn zusje vanwie ik de ponny overnam. Ze vond het maar raar om me in de manege in mijn blootje te zien. Nadat ik op me ponny geklommen was vond ik het wel raar om met mijn blote lijf op het zadel te zitten. Maar het wende vanzelf en dacht er tijdens de les zelfs af en toe niet eens aan dat ik helemaal naakt was. De anderen keken wel met bewondering naar me dat ik dat durfde. Na een tijdje vroeg de gene die les gaf of ik het erg vond dat we een buitenrit maakten want de zon was zowaar doorgebroken door de verder bewolkte hemel. Dat vond ik na even na denken wel een leuk idee zo kon ik ook voelen hoe het was om naakt buiten te rijden door de bosssen. Ik vond het heerlijk om naakt door het bos te rijden.

Helaas ging de les veel te snel voorbij en was het alweer tijd om af te stijgen. Ik hoefde mijn ponny niet af te zadelen dus ik kon naar huis. In de auto vroeg mijn moeder hoe ik het gevonden had. Ik vond het wel lekker zo en wilde wel voortaan altijd in mijn blootje rijden maar dat mocht helaas niet.

Thuis aangekomen onder de douche gaan staan en daarna nog lekker de hele dag in mijn blootje thuis tv gekeken en wat andere dingetjes gedaan maar verder lekker geluierd.

Aantal keer bekeken: 9571
Waardering: 4.25 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online