Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Receptioniste.

U leest om dit moment het verhaal Receptioniste gepost door Kees F. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Kees F
Gepost op: 2010-9-11

Verhaal:

Receptioniste
Ze stond even stil op het perron om een brief uit haar zachtleren lichtlila schoudertas te halen. Nadat ze er een blik op had geworpen, keek ze zoekend om zich heen. Ze had m’n aandacht getrokken door haar slanke verschijning, maar vooral door haar mooie zwart suède laarzen die net tot haar knie kwamen. Net het soort laarzen waar ik op val. De laarzen hadden een iets verdikte zool en dunne, hoge hakken, die door die zool nog net iets langer waren. Je kon zien dat ze vaker op dit soort hakken liep, want ze had een gracieuze loop, waarbij ze haar heupen op dezelfde elegante manier bewoog. Ik was dicht genoeg bij om het logo te kunnen lezen van de firma die de brief gestuurd had. En dat was het logo van het reclamebureau waar ik werk! Dus ik kon het niet laten om tegen haar te zeggen: “Zoek je dat bedrijf soms?”. Ze draaide zich met een stralende glimlach naar me toe. Haar stralende, blauwe ogen keken me open en onderzoekend aan. Ze had ze zo opgemaakt, dat haar toch al ogen nog mooier uitkwamen en een wat diepere kleur hadden. Ik kon mijn ogen er nauwelijks vanaf houden. Ze zei: “Ja, dat klopt. Weet u misschien waar ik het kan vinden?” Ik had een beetje een brok in mijn keel gekregen door deze onverwacht mooie verschijning. “Jazeker”, antwoordde ik, “Ik werk er zelf”. “Dat is toevallig” reageerde ze, met een nog stralender lach, die haar prachtige, regelmatige tanden ontblootten. “Zullen we dan maar samen oplopen?”, stelde ze voor. Ik had het gevoel dat ik alleen nog maar wat kon stamelen. Ik was helemaal overrompeld door haar uitstraling en schoonheid. “Lijkt me een goed plan”, reageerde ik en we liepen richting uitgang.
“Kom je bij ons werken?”, vroeg ik. “Ja”, zei ze, “Ik ben de nieuwe receptioniste”. “Nou, dan heb ik het gevoel dat ze een uitstekende keuze hebben gedaan”, zei ik. Ze leek dat wel een grappige opmerking te vinden, want ze keek me schalks aan en gaf me een klein duwtje met haar hand, alsof ze wilde zeggen dat ik niet van die rare dingen moest zeggen. Ze zei: “Dank je wel voor het compliment, ik hoop dat ik niet alleen wat mijn uiterlijk waarmaak, dat ik een goede receptioniste ben”. Ze gaf me daarbij een knipoog. Een zelfbewuste dame!
Toen ze me dat duwtje gaf, vielen me haar mooi gemanicuurde nagels op, die in een lichtlila kleur gelakt waren. Een ongebruikelijke kleur, ongeveer dezelfde als haar tas, maar ik vond het wel erg passen bij haar. Ze had trouwens lippenstift op in dezelfde kleur. Ik raakte hoe langer hoe meer geprikkeld door haar. Alles aan haar was fijntjes en subtiel, wat me erg aansprak. Ze had een zachtleren, getailleerde jas aan net tot over haar billen, die met een losse ceintuur dicht werd gehouden. Dat was geen goedkope jas geweest! Daaronder had ze een strakke, zwarte broek, die goed aansloot bij haar strakke laarzen. Aan haar kleding, make up, strak opgestoken haar kon je duidelijk zien dat ze veel zorg besteedde aan haar uiterlijk. Een heel aantrekkelijke dame, waar ik compleet voor was gevallen!
“Sorry, ik heb me nog niet voorgesteld”, zei ik tegen haar, “Ik heet Patrick Dubois”. “Ik ben Angela Terborg”, antwoordde ze. “Een toepasselijke naam, voor een engelachtige vrouw als jij”, zei ik wat ondeugend. Ze kon dat wel waarderen en reageerde met: “Dank je wel voor dit tweede compliment, ik zou er bijna wat van gaan denken”, terwijl ze wat uitdagend naar me keek. Ze leek mijn ondeugendheid wel te waarderen.
We waren bij het gebouw aangekomen waar ons reclamebureau is gevestigd. Een hoge kantorenflat van 15 verdiepingen. We zijn op de twee hoogste verdiepingen gevestigd. Toen we bij de receptie alle veiligheidsformaliteiten hadden doorlopen en ze haar bezoekerspasje opgedaan hadden, kwamen we bij de lift. Zoals gebruikelijk was het druk in de lift. We konden er nog net in. Terwijl we instapten struikelde ze bijna en moest zich even aan me vast klampen. Ik had het gevoel dat ze zich wat langer aan me vast hield dan nodig. We kwamen dicht tegen elkaar aan te staan. Ik rook haar subtiele parfum, dat me nog meer opwond, dan ik al was. Ze keek me uitdagend aan met een blik in haar ogen: “Volgens mij heb ik je helemaal om mijn vinger gewonden”. Ik moest zeggen dat me dat niets kon schelen en dat ik dat eigenlijk wel een prettig idee vond. Ze streek lichtjes over m’n stropdas en fluisterde me toe: “Mooie stropdas heb je om. Subtiel patroon en een mooie glans”. Ik glimlachte verlegen terug om dit compliment van haar kant.
Intussen was de lift op de bovenste verdieping aangekomen. We stapten uit en ik kon haar meteen de receptiebalie laten zien, waar ze zou komen te werken. “Klopt het dat je je moet melden bij de directeur?”, vroeg ik. Ja, dat klopte en dus ging haar voor naar de kamer van de directeur. Zijn deur staat zoals gewoonlijk open en we konden gewoon doorlopen. Jean, ik ben zo vrij geweest om onze nieuwe receptioniste onaangekondigd mee naar boven te begeleiden. We troffen elkaar op het station. “Ah, dag Angela”, reageerde hij, “Fijn je te zien. Ga zitten”. Je kon wel merken dat ook Jean duidelijk van haar gecharmeerd was. Deze jongedame had wel een bijzondere uitstraling! Toen ik wegging, vroeg ik Angela of ze het misschien leuk vond om samen te lunchen. Ze zei, dat ze dat erg leuk zou vinden, omdat ze nog niemand kende. Bij het weggaan gaf ze me een dikke knipoog, die Jean niet kon zien. Op vleugeltjes ging ik naar m’n werkplek.
Ik moet zeggen dat ik moeite had die ochtend om me op mijn werk te concentreren en niet aan Angela te denken. Na anderhalf uur kon ik het niet laten om even langs de receptie te lopen. Daar zat Angela alsof ze er al jaren zat. Ze zag me al van een afstand aankomen en lachte me gul toe. “Ik denk dat ik dit een erg leuke job ga vinden”, vertrouwde ze me toe. Ze streek met één van haar vingers over m’n hand die ik op de balie had rusten. Voor het eerst zag ik haar zonder jas. Haar niet helemaal dichtgeknoopte witte bloese, die net haar decolleté niet lieten zien, verrieden dat ze goed gevulde borsten had, zonder dat ze te groot waren. Ze ging er even bij staan, waardoor haar rok zichtbaar werd. Ze had een zwartleren rok aan, behoorlijk boven haar knie, een beetje sexy, maar niet overdreven en net passend voor het werk. Ook hier verried Angela haar subtiliteit. Ze wist zich erg aantrekkelijk te kleden, zonder al te uitdagend te worden. “Je bent wel erg vroeg voor de lunch”, grijnsde ze met toe. Ik begon bijna te blozen. Ik dacht, laat ik maar gewoon toegeven, dat ze me op z’n zachtst gezegd niet koud laat. “Ja”, zei ik, “Ik had het blijkbaar nodig om je weer even te zien!”. Ze moest lachen. “Heb ik zoveel indruk op je gemaakt?” Ik ging weer terug naar mijn werkplek.
Tegen half één ging ik Angela ophalen. Ze moest nog even een telefoontje afhandelen, voordat ze met mee kon. Ik maakte haar wegwijs in de kantine en wij vonden een beschut tafeltje voor twee op het terras. Het was lekker warm weer. Terwijl we zaten te eten en zij wat over haar eerste ervaringen vertelde, voelde ik opeens haar voet langs m’n enkel gaan. Ik keek haar wat verbaasd aan, waarop ze ondeugende terugkeek en nog harder begon te wrijven. Ze was me gewoon aan het opgeilen! Ik moest zeggen, dat ik daar helemaal niks op tegen had. Alleen begon m’n penis zo te zwellen dat die een beetje pijnlijk werd. Ik zie tegen haar: “Dit voelt wel goed, maar valt voor een lunch wat zwaar op m’n maag”. “Ik begrijp je niet. Wat voelt er zwaar op je maag?” vroeg ze, alsof ze niet wist wat er aan de hand was. Maar ze hield meteen op. “Dat bedoel ik nu”, zei ik en ze lachte me toe: “O, stootte ik tegen je voet. Sorry!”. Ik zei dat ze zich niet hoefde te verontschuldigen, maar dat dit een beetje ongelegen moment was. “In een andere setting, mag je het rustig nog een keer doen!” Je kon merken dat die opmerking in goede aarde viel. Ze gooide het gesprek over een boeg. “Wat vind je trouwens van mijn nieuwe laarzen. Ik zag je er vanmorgen zo naar kijken!” “Nou, ik ben een beetje een laarzenfreak en die van jou vind ik erg mooi en sexy! Als ik eerlijk ben zou ik ze graag eens wat beter met mijn handen bekijken”. Je kon merken dat ze dat wel waardeerde. “Nou dan moeten we daar gauw maar eens een geschikt moment voor vinden. Wat vind je ervan als je vanavond met me mee naar huis gaat?” Dit ging wel erg snel, maar ik had er weinig moeite mee om deze afspraak met haar te maken. “Ja”, zei ik, “Ik heb toch geen verplichtingen en het lijkt me wel leuk om te zien hoe je woont”. We liepen terug naar de receptie en spraken af dat ik haar daar om half zes zou afhalen.
Kort na half zes liepen we weer op straat. Angela liep dicht tegen me aan. Haar aangename, verleidelijke en subtiele parfum, ze moest nieuwe opgedaan hebben aan het eind van haar werkdag, drong m’n neusgaten binnen. Ik begon weer helemaal zin in haar te krijgen. Ze wilde me een arm geven, maar ik zei tegen haar dat ik dat wel leuk vond, maar niet zo’n goed idee, omdat we nog in het zicht waren van onze collega’s en ik het wel erg snel vond als ze zouden zien dat Angela en ik zich zo tot elkaar aangetrokken voelden.
Na twee haltes met de ondergrondse stapten we uit. Het was een korte wandeling naar haar appartement. Ze had een penthouse op de 5e verdieping van het flatgebouw, dat in een parkachtige omgeving stond. Ze was blijkbaar van goede komaf, want anders kon ze zich dit niet permitteren. We stapten haar appartement binnen. De ruime woonkamer was smaakvol ingericht en ook hier verried Angela haar gevoel voor subtiliteit.
Ze gaf me iets te drinken en zei dat ze iets gemakkelijkers aan ging trekken, voordat ik – en dat zei ze een beetje spottend – met mijn handen haar laarzen mocht bekijken. Na vijf minuten kwam ze terug in een korte badjas, die haar decolleté duidelijk liet zien. De tepels van haar welgevormde borsten waren nog net niet zichtbaar. Ze had zich wat zwaarder opgemaakt, zodat haar ogen nog indringender naar voren kwamen. Wat een sexy dame! “Zo”, zei ze, “Feeling time!”. Ze zette een stoel tegenover. Een andere, wat zwaardere parfumlucht kwam op me af. Ze ging zover van me afzitten dat ze haar benen met laarzen op mijn schoot kon leggen. “Ga je gang”, zei ze, “Wat vind je van m’n laarzen?” Toen viel het me pas op, dat dit andere laarzen waren. Ook zwart en ook suède, maar deze kwamen tot halverwege haar dijen. Deze waren helemaal sexy. Ik begon ze te strelen van onderaf en ging verder naar boven. Ik trok haar benen meer langs me heen, toen ik bij haar knieën kwam. “Ze zijn erg mooi”, stamelde ik. Ze begon te stralen en trok opeens haar badjas uit. Ze liet zich in vol ornaat naakt zien. Ze boog zich naar me toe en deed m’n stropdas af. Het kostte haar even om ook mijn overhemd en broek uit te trekken. Ze deed het wel snel, maar niet gehaast. Zij begon wat te hijgen, toen ze mijn penis zag. Ze pakte hem beet, streelde hem subtiel en zei: “Dat is een mooie jongen. Die mag best wel de boel bij mij binnen komen bekijken!” Ik zei, dat ik daar nog even mee wilde wachten, omdat ik behalve Angela’s laarzen ook haar benen wilde bekijken. Ze stemde daar lachend mee in. Laten we dat dan hiernaast gaan doen. We gingen naar haar slaapkamer, waar een groot bed, zonder lakens helemaal voor onze komende sessie klaar stond. Ze ging op de rand van het bed zitten. Ik ging achter haar zitten, vlak tegen haar aan. Ik begon vanaf haar laarzen haar bovenbenen te strelen en ging haar vingeren. Ze was kletsnat van binnen! Ik was nauwelijks begonnen of ze begon al hevig te kreunen. Nadat ik haar even gevingerd had, stond ze op en gebaarde ze dat ik moest gaan liggen. Ze ging met haar prachtige laarzen naast me, op mij zitten met haar kletsnatte pruim tegen m’n gezicht. Ik begon haar te likken, wat een nog harder gekreun opleverde. Dit hielden we vijf minuten vol, maar toen hijgde Angela: “Kom bij me binnen!” Ze draaide zich naast me op de rug en ik ging boven op haar. Ze bracht mijn penis naar binnen en het duurde niet lang of ik explodeerde in haar. Tegelijker tijd kwam ook zij kreunend klaar. Wat een heerlijke climax!
Nadat we zo een kwartiertje ontspannen naast elkaar hadden gelegen om na te genieten, stelde Angela voor om wat te gaan eten. Het was al half acht geworden en inderdaad, ik had na deze ‘feeling time’ behoorlijk honger gekregen. Ze trok een andere badjas aan en gaf me mij er ook eentje. Ik gaf haar een zoen, voordat ze naar de keuken ging. “Je bent wel een heel bijzondere receptioniste. Om me hier zo te ontvangen, ik vind het klasse!” Ze lachte en liep de kamer uit, terwijl ze zei: “Ik ontvang je zo graag nog een keer!”



Aantal keer bekeken: 37513
Waardering: 7.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online