Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

RedRose Village.

U leest om dit moment het verhaal RedRose Village gepost door Joanna. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Joanna
Gepost op: 2009-11-20

Verhaal:

RedRose Village

Ken je dat, je ligt in bed je slaapkamer is donker en stil het hele huis is diep in slaap. Zelfs de maan krijgt het die nacht niet voor elkaar ook maar een beetje licht te produceren. Lieke licht in haar bed, ondanks die heerlijke stilte kan ze niet slapen. Ze ligt wat naar het plafond te staren ook al kan ze hem niet zien. 'Ooh.. ' zucht Lieke was er maar een klein geluidje iets wat mij met mijn gedachten op iets anders brengt. Langzaam begint het te spetteren de regen tikt zachtjes op het dak.

Lieke ligt te denken. Vandaag was ze samen met Peter naar de oude villa net buiten het dorp gegaan. Peter en Lieke zijn al dikke maatjes sinds hun jeugd. Het is nu herfstvakantie en het regent de hele week al. Peter stelde voor naar de oude villa te gaan. Lieke wist donders goed welke verhalen er over het huis de ronde deden. Het scheen dat iedereen die het huis tot nu toe betreden heeft een vreemde dood sterft. In de loop der tijd zijn er al 10 mensen gestorven nadat zij een bezoek gebracht hadden aan de villa. Het huis staat al meer als 200 jaar leeg en op een of andere manier blijft het huis piekfijn, de verf bladert niet af de heg is altijd gesnoeid, het gras kort en de ramen gelapt. het vreemde is dat er nooit iemand gezien wordt zelfs snachts niet! Maar ach denk Lieke kletspraat en bangmakerij en Peter en Lieke gingen maar eens op ontdekkingstocht uit.

Toen ze de poort doorgingen werden ze als door een onzichtbare hand naar de deur geduwd. Lieke wist al gelijk dat het een slecht idee was hier heen te gaan. Ze wenste dat ze er nooit aan begonnen was. Peter en Lieke gingen het huis binnen ....

Wat er precies binnen gebeurd was wist Lieke zelf ook niet meer, daarom lag ze wakker. Zowel zij als peter hadden geen idee hoe of ze thuis gekomen zijn. Lieke had ook nog eens verdriet voordat ze s'avonds thuisgekomen was. Haar konijn buddie een koddige hangoor met blauwe oogjes lag dood in zijn hok .. Ineens!!
Vanmorgen was alles nog goed met hem, ze mocht Buddie van haar ouders niet meer zien. Haar vader had zich laten ontglippen dat Buddie op een brute manier was gedood en hij was vreselijk toegetakeld. Lieke kon zich niet voorstellen wie in hemelsnaam zo iets gruwelijks kon doen ...
Ze deed haar bedlampje aan.. ze keek eens naar haar armen en handen, haar nagels hadden vieze donkerode randen en ze had overal op haar armen krassen .. ze snapte het niet meer

Lieke stond op, ze wilde naar de badkamer om een glaasje water te halen. In haar kamer staat een ontzettend grote passpiegel. Op het moment dat Lieke in de spiegel keek neemt de storm buiten toe, een felle flits zet haar kamer voor een moment in het licht ..
In de spiegel is ze niet alleen, achter haar staat iemand!! Lieke doet haar best niet te gillen, ze draait zich rasend snel om achter haar niemand. Ze kijkt weer in de spiegel en ja hoor de geest is er nog.

Lieke rent naar beneden ..

Wil je weten hoe het afloopt stem dan snel!!



Aantal keer bekeken: 3214
Waardering: 8.15 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online