Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Reiki behandeling.

U leest om dit moment het verhaal Reiki behandeling gepost door Tamara. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Tamara
Gepost op: 2009-3-28

Verhaal:

Reiki behandeling
Al een tijdje wil ik naar iemand die reiki geeft. heb veel onrust in me en wil daar vanaf. ook heb ik de laatste tijd veel minder zin in seks sinds ik antidepressiva gebruik.
ik had gehoord dat er in het noorden van de stad een man een spiritueel centrum had die veel mensen had genezen van hun negatieve gevoelens.
ik heb de man gebeld, en een afspraak gemaakt. aan de telefoon merkte ik al dat hij me erg lief vond. hij zei; wat heb je een bijzondere stem. ergens werd ik er verlegen was maar toen ik twee dagen later op weg was naar hem met de tram dacht ik daar niet meer aan. ik dacht alleen maar aan; me beter gaan voelen. het was lekker weer en toen ik uit de tram stapte deed ik mijn jas alvast uit. ik was er al bijna en het was zo n lekker weer.
na een paar minuten te hebben gelopen zag ik het bordje al verschijnen.
ik belde aan en een vriendelijk jong meisje, (even oud als ik, ongeveer 23) deed de deur open. Ze zei; Tamara? Ik antwoordde ja..
Ze vroeg me plaats te nemen in de kleine gezellige wachtkamer. Al heel snel kwam de meneer mij ophalen. Het was een meneer met hele bijzondere donkere ogen. Hij had zijn bloes ver openstaan, waardoor zijn borsthaar goed te zien was. hij vroeg me te gaan liggen op een soort massagetafel. Het lag best lekker en ik merkte aan mijzelf dat ik eigenlijk helemaal niet zenuwachtig was.. Hij kwam naast me zitten op een krukje en vroeg me waar ik precies last van had. hij kon heel mijn verhaal afmaken en ik voelde me al snel thuis. Hij zei dat ik me moest ontspannen en dat hij dmv handoplegging proberen mijn chackra s te deblokkeren. ik voelde me heel erg ontspannen.

eerst voelde ik zijn hand over mijn lichaam gaan, hij raakte mij niet aan maar ik voelde dat zijn hand niet ver boven mijn lichaam zwaafde. Ik had een legging aan en een zwart tuniekje erover. Toen ik mijn ogen even opendeed en naar mijn lichaam keek zag ik dat ik kleine stijve tepeltjes had gekregen, wat raar! ben ik opgewonden dacht ik?

ik probeerde me te ontspannen en de man keek mij met zijn intens donkere ogen streng aan, ontspan je!! ik glimlachte en deed snel mijn ogen weer dicht en mijn adem ging sneller.

toen voelde ik dat hij minder afstand hield van mijn lichaam. heel lichtjes voelde ik zijn hand strelen over mijn knieen. ik schrok, maar vond het op de een of andere manier wel fijn.

toen vroeg hij me wat ik ervan zou vinden als ik mijn legging uit zou trekken, ik kon dit niet geloven, ergens was ik heel erg kwaad, wat denkt hij wel niet??!!!! ik wil behandeld worden, ik ben geen hoer ofzo! maar zonder dat ik het wist zei ik, ja tuurlijk wil ik hem uitdoen..
ik trok de veters van mijn gympen los en mn sokken gingen naar beneden. langzaam trok ik mijn legging uit. daar lag ik met mijn korte tuniekje. net over mijn bil. mijn blote benen op de koude tafel..
hij ging lichtjes met zijn handen over mijn huid. mn voeten jubelden. kippenvel verscheen op mijn benen. gelukkig heb ik ze geschoren en een zonnebankje genomen, dacht ik bij mezelf.

toen stroopte hij mijn tuniekje op. mijn adem stokte maar het wond me ontzettend op!! ik had bijna zijn kleindochter kunnen zijn. waarom geniet ik zo. ik voelde het warm en vochtig worden tussen mijn benen.

hij tilde mijn rug een beetje op en maakte mijn bhtje los. daar lag ik dan, in mijn doorzichtige gaasachtige slipje, zonder bh, met mijn tuniekje boven mijn borsten gestroopt. mijn tepels konden niet stijver worden dan dit.

ik deed net of dit bij de sessie hoorde en hield mijn ogen dicht en wachtte op mijn ''behandeling'' hij ging verder met zijn ''reiki''
ik voelde zijn handen niet meer, ze zweefden weer boven mijn lichaam. tot ik een vinger op mijn tepel voelde drukken. alsof hij een knopje indrukte. heel gek gevoel vond ik het. maar wel heel fijn, dat deed de oude mysterieuze man ook bij mijn andere tepeltje.

toen ging hij met de nagel van zijn duim over mijn spleetje. door mijn gaasje van mijn onderbroek.

ik kon niet meer van genot.. tegelijkertijd kon ik wel huilen en voelde ik me misbruikt. en wilde ik niet meer.

hij trok mijn slipje naar beneden en dat ging moeilijk aangezien hij zat vastgeplakt aan mijn.. poesje..
door al het vocht wat er was uitgestroomd...

hij trok hem uit en daar lag ik, naakt...

heeeeel heeeeeeeeeel langzaam bracht hij zijn hoofd, naar mijn poesje. mijn strakke kleine lieve poesje..

oehh wat was ik opgewonden. ik kon niet meer..

(nu ik dit verhaal schrijf word ik weer geil en zit ik met 1 vinger over mijn clitje te wrijven, waren jullie maar bij me hier op mijn bankje!!!!!!!!!!)

hij stak het puntje van zijn oude tong tegen mijn clitje en begon hevig heen en weer te bewegen.. ik kon niet meer van genot. tegelijkertijd masseerde hij heel hard mijn tepels met zijn stevige oude grote handen. mijn hele borsten verdwenen in zijn oude mooie handen.. heerlijk.

op een gegeven moment hield ik het niet meer vol en toen hij ook met zijn ene hand mijn clitje en poes stumuleerde kwam ik keihard klaar. het deed bijna pijn, zo lekker! oehh.

maar ik vond het zo fijn, voelde me zo kwetsbaar dat ik heel hard moest snikken, en ik bleef maar huilen. hij droeg mij naar de bank en wikkelde me in een deken. hij hield me zo nog een uur vast en streelde mijn haren. zo fijn was het. ik ging heel voldaan naar huis en gaf hem een lange zoen op zijn mond.




Aantal keer bekeken: 13719
Waardering: 6.42 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online