Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Rok deel 2.

U leest om dit moment het verhaal Rok deel 2 gepost door makmak. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: makmak
Gepost op: 2010-1-31

Verhaal:

Rok deel 2
Rok (2)

Na een maand zoek ik weer contact met Meesteres A., ik had weer een sessie nodig om me opnieuw op te peppen. Ondanks mijn moed na de eerste sessie lukt me niet om in een rok naar buiten te gaan terwijl een rok toch lekker luchtig is aan het kruis in deze warme dagen. Ik voel de druk van anderen, dat dit niet gepast is voor een man. Ook moet ik zeggen dat mijn vrouw me ook niet ondersteunt hierin, ze tolereert een rok in huis maar verder niet.
Op de dag van de afspraak bel ik aan bij Meesteres, ik draag een korte soepele rok zoals opgedragen. Het was me gelukt om heel dicht bij haar deur te parkeren zodat ik snel bij haar deur kon komen. Bovengekomen moet ik de slavenkus doen: haar blote billen kussen en het kontgaatje likken. Meesteres tilt mijn rok op en knikt goedkeurend, ik loop zoals gevraagd zonder string en mijn pik heeft dus alle vrijheid. Ook heb ik mijn benen en schaamhaar geschoren.
Meesteres zegt dat het vandaag misschien wel heftig zou kunnen worden, en of ik daar een probleem mee heb. Ik was bij haar gekomen om hulp, en dus antwoord ik dat het misschien wel slikken zou worden maar dat ik door wil gaan. "OK, we gaan naar buiten," zegt Meesteres. "Maar eerst je even klaar maken voor onze wandeling." Dat houdt in dat ze de bovenrand van mijn rok oprolt zodat de rok nog korter wordt, mijn pik en billen zijn net niet te zien. De rok naait ze met wat grove steken vast aan mijn T-shirt. Ik moet mijn handen omhoog steken, ter controle van het effect, en ja de rok glijdt met mijn shirt omhoog. Vervolgens doet ze me een halsband om, waarbij Meesteres zegt dat ik nu snel aangelijnd kan worden met de hondenriem als ik ongehoorzaam ben. Wat krijg ik vandaag over mij heen? Meesteres gaat achter me staan. "Buk," commandeert ze, en ik buk gehoorzaam. "Goed zo, als je bukt zijn je billen en pik goed te zien.” Meesteres graait tussen mijn benen door en rukt een paar keer aan mijn pik. “Rechtop! Mooi, door je korte rok is je kontgat goed onder handbereik." Ik voel twee vingers, nat van glijmiddel, tussen mijn billen doorglijden en diep in mijn kont steken. "Ik vind het goed zo. Kom, we gaan naar buiten." Met haar vingers in mijn kontgat lopen we de trap af, wat heel opwindend is. Mijn pik wordt stijver en tilt de rok van voren wat op. De eikel steekt naar buiten. Meesteres doet de deur open en haalt, gelukkig, haar vingers uit mijn kont. De eerste passen is mijn eikel nog wel zichtbaar maar door mijn schaamte verslapt de pik. Stel je voor zeg, dat anderen mijn pik zomaar onder de rok vandaan zien piepen. Ik moet toch al wennen aan de gedachte met een dergelijke korte rok over straat te gaan. Wel voel ik de wind onder de rok over mijn blote lichaam, een lekker gevoel.
We lopen rustig hand in hand op de stoep, natuurlijk trek ik bekijks maar met Meesteres aan mijn zijde kan ik het aan. Moet ik het aankunnen, ik ben tenslotte vanmiddag weer haar onderdanige slaaf en heb beloofd haar te gehoorzamen. Meesteres vond het blijkbaar iets te tam want ze steekt haar hand onder mijn rok zodat mijn billen bloot kwamen. Zonder er bij na te denken, draai ik weg zodat de rok weer terugvalt. Fout. "Kom hier," zegt Meesteres op scherpe toon, en ze trekt de achterkant van mijn rok helemaal omhoog. "Meneer," roept ze naar een passant, "vindt u dit mooi?" De man kijkt eens goed naar de situatie en antwoordt positief. "Ja, ik vind het ook mooi. En vindt u het normaal, dat een man in een dergelijke rok loopt?" "Ach," zegt hij, "Iedereen zijn genoegen, en ja, waarom zou een man geen rok aan mogen hebben? Dat droegen we in de middeleeuwen ook. Maar ik vind het te ver gaan om met zo'n korte rok over straat te gaan zodat de billen bloot komen." Meesteres antwoordt, "Ho, deze man heeft niets te willen, hij is vandaag mijn slaaf. Zijn rok was wel erg kort maar liet geen billen bloot. Ik til nu zijn rok op omdat ik benieuwd ben naar de reacties op straat." Ik word helemaal rood van dit gesprek dat schijnbaar zo gewoontjes verloopt als een praatje over het weer. Meesteres heeft het wel over mij, en mijn blote billen! Dan bedenk ik me dat ze hiermee naar mij extra duidelijk wil maken dat zij met mij kan doen wat ze wil. We lopen door.
Na een paar honderd meter steekt Meesteres opeens weer de twee vingers in mijn kont, en loopt gewoon door. "Mevrouw," vraagt ze aan een andere voorbijganger, "Lijkt het u wat om zo met uw man te lopen? Ik bedoel, u met een korte rok en hij met twee vingers in uw kont?" De vrouw kijkt helemaal geschokt naar ons, en loopt snel door.
We komen bij een winkelcentrum en lopen naar een terras. Verrek, daar zit mijn vrouw B. aan een tafeltje! Meesteres praat opeens heel luid over welk tafeltje we moeten kiezen zodat iedereen opkijkt, ik zie B. ook onze kant opkijken. Ik wil wel door de grond gaan van schaamte. Gvd, dat dit nou net moet gebeuren. B. kijkt heel verbaasd en lijkt dan heel stekelig te worden. Het is ook wat om te zien dat je bloedeigen echtgenoot voortgeduwd wordt door een schoonheid van een vrouw, die vingers in zijn kont heeft gestoken. Een kont die heel bereikbaar is omdat je echtgenoot een hele korte rok draagt, iets wat B. altijd tegengehouden heeft. Meesteres reageert niet, want zij weet natuurlijk niet dat mijn vrouw op het terras zit. Meesteres haalt haar vingers weg en zegt me te gaan zitten bij een tafel waaraan C. zit, een van de mannen van de eerste sessie. Terwijl ik ga zitten, duw ik mijn pik tussen mijn dijen en knijp mijn dijen strak op elkaar. Dat doet wel pijn aan mijn ballen, maar nu geeft mijn korte rok geen inkijk naar mijn pik. Meesteres ziet het, schudt haar hoofd en vraagt C. om mij even mee te nemen. Ik moet met hem meegaan naar het toilet. Daar aangekomen moet ik met mijn gezicht naar de muur staan en met mijn armen hoog tegen de muur leunen. Ik voel de bedoeling, en ja hoor, mijn rok glijdt omhoog zodat minstens de helft van mijn billen ontbloot worden. Handen worden op mijn blote billen gezet, trekken die uit elkaar en ik voel een pik tegen mijn kontgat duwen. Ik kan me nog herinneren dat ik dit in de vorige sessie eigenlijk wel lekker vond en zonder erbij na te denken reageer ik door mijn kont naar achteren te steken zodat zijn pik soepel in het kontgat kan glijden. Als hij heel diep steekt, voel ik weer schaamhaar tegen mijn billen kriebelen. Na een paar keer diep erin en weer terug, pakt C. mijn pik en begint ermee te spelen. Mijn pik reageert direct en wordt stijf. Het duurt even voordat C. klaarkomt en zijn sperma in mijn darmen spuit. Eerlijk is eerlijk, ik heb weer van dit kontjeneuken genoten. Helaas stopt hij met spelen zodat mijn pik wel opgegeild is maar niet klaarkomt. Mijn pik steekt nu recht vooruit, met de eikel duidelijk zichtbaar onder de rok uit. Als hij zijn pik terugtrekt, druppelt het sperma uit mijn kont maar ik mag het niet schoonmaken. Terug op het terras hoor ik net mijn vrouw zeggen, ".... dus jij bent Meesteres A. en hij is nu jouw slaaf en je mag met hem doen wat je wilt?" Zo te zien zitten Meesteres en mijn vrouw heel gezellig te praten. Meesteres vertelt me dat ze gezien had dat één vrouw wel heel duidelijk reageerde, toen wij zo intiem het terras opliepen, en daar wilde ze meer van weten. "B., vrouw van mijn slaaf, kijk eens goed naar je man en voel ook eens tussen zijn benen," vraagt Meesters. Mijn vrouw kijkt goed naar mijn blote benen, de korte rok die net over pik en billen valt en naar de duidelijke bobbel in de rok met een vochtplek van mijn voorgeil (mijn eikel is gelukkig als slapper geworden), en ze lijkt niet zo ongelukkig als ik wel dacht. Ze steekt haar hand hoog tussen mijn dijen, en kijkt verbaasd als ze kleverig terugkomen. "Ja," zegt Carel, "ik heb hem in z’n kontje geneukt en dat is mijn sperma. Hij vond het zo lekker om door mij in zijn kont geneukt te worden dat hij zijn billen extra ver naar achteren stak. Toen kon mijn pik heel gemakkelijk in zijn kont glijden, heel diep." "Wow," zegt mijn vrouw en wordt nu heel boos. "Nooit geweten dat jij het lekker vindt om gepakt te worden door een man. Wil je daarom de laatste tijd niet meer vrijen met mij, een vrouw?" Het is waar dat het er al een poosje niet meer van gekomen is om te vrijen, maar ben ik de enige schuldige? Bovendien, ik vind kontjeneuken wel lekker maar met een vrouw vrijen nog lekkerder. B. graait naar de hondenriem en maakt die vast aan mijn halsband. "Meekomen jij," gromt ze en trekt hard aan de riem terwijl ze Meesteres zegt dat ze haar slaaf even meeneemt. "Ga je gang, mijn slaaf is jouw slaaf." antwoordt Meesteres. Met een uitgerekte nek word ik meegesleurd. Bij de eerste lantaarnpaal bindt ze de halsband vast en zegt, "Pak die paal vast met beide handen en blijf zo staan. Nee klootzak, hoger die handen, heel hoog." Daar sta ik dan voor paal en mag me niet bewegen. Ik voel dat de rok weer omhoog gekropen is en halverwege mijn billen zit. B. vraagt A. om pen en papier. Even later houdt ze een papier voor mijn neus met de tekst "Ik ben geneukt in mijn kont. Kijk maar en voel maar." Ik voel dat iets op mijn rug wordt vastgeplakt, dat papier? Al snel hoor ik achter me mensen lachen, me uitlachen. Ik wil van schaamte weer door de grond zakken, nog dieper dan daarnet op het terras. Ik voel handen tussen mijn benen tasten en plakkerig worden van het sperma. "Dat is niet erg. Hij houdt van andermans sperma en zal uw handen wel schoonlikken," hoor ik B. zeggen, en ik krijg onbekende handen voor mijn mond. Nadat ik het sperma eraf gelikt heb, worden de handen aan mijn rok afgeveegd. "Meende je dat, mijn slaaf is jouw slaaf?" hoor ik mijn vrouw vragen. Meesteres antwoordt bevestigend. "Kom mee," zegt B. en maakt de hondenriem los. Ze trekt gelukkig iets minder hard en, als we op de stoep lopen met z'n vieren, geeft ze de riem aan Meesteres. Met aan mijn nek een hondenriem die strak staat, moet ik wel iets bukkend lopen. Ik voel de rok weer iets omhoogschuiven. Ik hoor voorbijgangers spottend blaffen naar mij en opmerkingen maken: “Wat een leuke hond, mag ik hem ook eens vasthouden?” “Wat raar, een hond met een rokje.” En het kon niet uitblijven, er worden weer vingers in mijn kontgat gestoken. Opeens hoor ik bekend gegrinnik en ik kijk half strompelend om. Het is mijn vrouw die in mijn kont zit! Ze beweegt haar vingers en dat wind me zo op dat mijn pik weer stijf wordt met de bekende gevolgen. Gelukkig zijn we bij het huis van Meesteres. De vingers achterin duwen me de trap op.
"Zo slaaf, " zegt mijn vrouw, "Kleed je uit behalve je rok." Met een schaar knip ik het garen tussen rok en shirt door, en kleed me uit. Als ik klaar ben en bijna bloot ben, stopt ze als extraatje de hondenriem onder mijn rok en schuift de lus van de riem over mijn pik. De riem wordt zo op maat gebracht dat de lus mijn pik recht naar voren laat staan. "Ga jij ons eens wat inschenken," vraagt Meesteres. Ik loop naar de keuken. Door een beetje wiebelend te lopen wrijft de lus van de hondenriem heerlijk heen en weer over de volle lengte van mijn pik en de stof van de rok over mijn eikel. Ik word grandioos opgewonden en ga met mijn hand richting mijn pik, mijn drang om klaar te komen en de opwinding weg te spuiten is te groot. "Ben je helemaal gek geworden? Daar blijf jij van af, slaaf!" roept Meesteres die blijkbaar mij achterna gelopen is, "Daar beslis ik over, of de vrouw van mijn slaaf. B., onze slaaf is erg opgewonden, kun je er iets aan doen?" Mijn vrouw pakt een condoom, stopt er ijsblokjes in en schuift de condoom met ijsblokjes en al over mijn pik. Die wordt heel koud en verslapt. Met rechte benen moet ik de drankjes presenteren en als ik voorover buk, wordt er een lange anusplug ingebracht, die ik tot diep in mijn darmen voel zitten.
Mijn rok wordt uitgetrokken en ik word in een hoek vastgebonden op een stoel. Mijn polsen en benen krijgen boeien en de hondenriem trekt aan mijn nek. Bloot op een halsband na moet ik toekijken hoe C. en Meesteres mijn vrouw heel sensueel uitkleden: veel aaien en heel langzaam gaat elk kledingstuk uit. Als ik even mijn hoofd afdraai, klinkt tegelijk het bevel om goed toe te blijven kijken. Mijn pik weet niet precies hoe te reageren. Het ijs in de condoom is gesmolten en met het opwarmen van mijn pik komt langzaam de opwinding ook weer terug . Maar aan de andere kant vind ik het erg vernederend om bloot vastgebonden te zitten en te moeten toekijken hoe anderen mijn vrouw opgeilen. En dat ze geil is, laat Meesteres me proeven als ze een vinger langs B.'s kut strijkt en die vervolgens in mijn mond steekt. Kletsnat van het geil. Dan komt D. binnen, de andere man van de eerste sessie, die met de dikke pik waar ik bijna in stikte toen ik hem af moest zuigen. Met z'n drieën likken ze het inmiddels blote lijf van mijn vrouw aan alle kanten en in alle gaten. B. geniet hoorbaar van de aandacht. Shit, dat wil ik doen, daar wil ik aan meedoen! Ondanks alles wordt mijn pik erg opgewonden maar die krijgt geen aandacht van ze. Ik moet toekijken hoe mijn vrouw opgegeild, gestreeld en gepakt wordt. Ik zie vingers in en uit haar kont en kut gaan en dat zij daar bloot tussen drie mensen staat te kronkelen van geilheid. Hoe frustrerend dat ik hier zit. Haar geilheid slaat op mij over en ik wil klaarkomen maar mijn handen blijven stevig vastgebonden, hoe hard ik ook aan de boeien ruk. Door mijn geschuif op de stoel voel ik opeens de anusplug, dat prikkelt mijn geilheid nog verder. Ik begin te draaien met mijn kont in een poging me door de anusplug klaar te maken, maar het lukt niet. Het opgewonden gekreun van B. wordt harder als C. zijn pik tussen haar billen duwt. D. pakt mijn vrouw van voren vast en samen met C. tilt hij haar over beide pikken, die verdwijnen in kut en kont. Dan wordt B. door beide mannen op en neer getild over de pikken. Wat een geil gezicht, en nogmaals wat shit dat ik hier vastgeboden zit. Ondertussen likt Meesteres tussen de drie paar benen. Met een hele harde schreeuw van genoegen komt B. klaar, haar climax lijkt wel uren te duren. Zo hard heeft ze nog nooit gegild bij een orgasme. Eindelijk zijn ook beide mannen klaar en dan tillen ze haar omhoog zodat beide pikken uit mijn vrouw glijden. Dikke klodders sperma biggelen omlaag. Ik sta op knappen, mijn pik doet zeer, zo geil ben ik. En nog is mijn straft niet voorbij. De rugleuning van mijn stoel wordt omlaag geklapt, en mijn vrouw wordt over mijn hoofd neergezet. Ik moet haar kont en kut leeglikken van het sperma, dat andere mannen in haar gespoten hebben terwijl zij langdurig klaarkwam. Hm, dat moet ik verwerken. Het likken is moeilijk werk omdat het sperma uit beide gaten tegelijk druppelt, mijn gezicht komt onder het sperma. Terwijl ik zo aandachtig mijn vrouw leeg lik, gaat Meesteres op een tafel achter me liggen met de benen wijd en zegt tegen mijn vrouw, "Lik me klaar." Ik verbaas me over de toon, het lijkt een opdracht, maar denk er niet verder over na. Zo gebeurt het dat ik mijn vrouw klaar lik, en zij Meesteres A.. Als beiden klaargekomen is, voel ik me gefrustreerd. Ik ben nog steeds heel opgewonden maar als enige ben ik niet klaargekomen. Erg frustrerend, en ik snap niet waar ik deze straf aan verdiend heb.

Ik word losgemaakt en de anusplug wordt verwijderd. Als we allemaal weer aangekleed zijn, graait Meesteres bij B. onder haar rok en trekt aan haar onderbroek. "Slavin, ik had je toch gezegd geen onderbroek aan te trekken. Uit, dat geval. Hoe moet ik je straffen voor zoveel ongehoorzaamheid?" Slavin, slavin, B. de slavin van Meesteres? Wat krijgen we nu? Terwijl B. haar onderbroek uittrekt, begin ik te begrijpen dat de scene op het terras toneel was. Maar hoe zijn Meesteres en B. in contact gekomen? "Slaaf, trek de rok van mijn slavin aan en trek haar jouw rok aan." Ik verwissel onze rokken en controleer of B.'s rok wel kort genoeg is. Dan moet B. van Meesteres haar bloes openknopen. “Ook dat heb je aan. Je verdient straf en wordt onze raamslet.” Het gezicht van B. betrekt, wat betekent dit? Met drie knipjes van een schaar is haar bh aan flarden en Meesteres trekt de bh weg zodat B.’s borsten vrijkomen. B. moet het gordijn van het grote raam aan de voorkant opendoen, een raam dat tot op de grond komt. “Voordat je voor het raam gaat staan, moet je eerst sperma verzamelen.” Alle drie mannen moeten op een rij tegen de muur en B. moet iedereen klaarlikken. Maar het sperma moet ze opvangen op haar gezicht en tussen haar borsten. Ik ben het eerst aan de beurt. Omdat ik nog geil ben maar niet klaar mocht komen, staat mijn pik snel weer op knappen. Het heeft wel wat om onder mijn rok afgezogen te worden. B.’s hoofd verdwijnt half onder de rok, maar ze trekt zich terug als ik klaar kom. B. richt mijn spuitende pik op haar borsten. Heel veel klodders sperma komen daar terecht, ik had heel wat opgespaard. Zo gaat ze verder met de anderen. Ondertussen stopt Meesteres een dildo in haar kont en ondersteunt zo het ritme van afzuigen, in en uit. Als ook de andere twee pikken op haar gespoten hebben en B. op haar gezicht en borsten veel sperma heeft dat langzaam omlaag glibbert, moet ze tegen het raam gaan staan. Haar benen komen aan weerszijden van een lamp in de grond en haar blote borsten tegen het raam. Ik zie B. verstijven, ze is preuts en houdt er niet van om haar vrouwelijke delen in het openbaar te tonen. Dat zal Meesteres heel goed weten, hoeveel sessies heeft B. eigenlijk al gehad? Wat heeft zij al moeten doen? Hoe vaak is ze al schreeuwend klaargekomen in deze kamer? Maar door die preutsheid bedekt B. haar borsten met haar handen. Fout, haar polsen worden nu vastgebonden aan het plafond en de kettingen rammelen tegen het raam.
Meesteres doet de lamp aan, die precies onder de rok schijnt. Ze trekt de bloes van B. nog wat verder open en drukt haar stevig tegen het raam, zodat haar borsten en het sperma goed te zien zijn voor de mensen buiten. "Man van mijn slavin, neuk haar kont." Dat wil ik graag doen, maar mijn pik is nog slap. C. stopt hem in zijn mond, dat heeft nog nooit een man bij me gedaan. Na even sabbelen, begint mijn pik weer op te stijven. Met veel zorg trek ik B.’s billen uit elkaar en stoot mijn pik in haar kontgat. Dat heb ik nog niet eerder mogen doen, maar vandaag heb ik gezien dat B. het lekker vond en dat C. er gemakkelijk in kwam. Terwijl ik dieper in B.'s kont steek, rammelt Meesteres nog eens extra met de kettingen op het raam. De voorbijgangers kijken op en als ze doorkrijgen wat er gebeurt, blijven ze aandachtig staan kijken naar ons. Ik voel B. helemaal verstijven, omdat ze begrijpt dat de mensen beneden op straat een pracht uitzicht hebben onder haar korte rok. Fel verlicht door de lamp zien ze haar blote kut en ook mijn pik in en uit haar kont bewegen. Ook worden haar borsten platgedrukt tegen de ruit en plakt het sperma tegen de ruit. Ik weet dat B. zich diep schaamt. Zoals gezegd durft zij zich nooit te laten gaan in het openbaar en nu staat ze ineens voor elke voorbijganger zichtbaar met haar hele vrouwelijke hebben en houden open en bloot en als slavin vastgeketend. En dan ook nog wordt ze als de eerste de beste slet voor iedereen zichtbaar in haar kontje geneukt. Meesteres heeft dus de perfecte straf verzonnen. Met hele lange halen ga ik in en uit haar. Ik kreun van genoegen. Opeens zegt ze, "Ik vond een onbekend telefoonnummer en wilde weten wie dat was. Van het een kwam het ander. Wel lekker wat je doet." En ze steekt haar kont verder naar achteren zodat mijn pik gemakkelijker kan bewegen. Omdat mijn pik zojuist klaargekomen was, duurt het lang. Heerlijk, en ik voel B. mee blijven geven ondanks de mensen op straat. Eindelijk spuit ik mijn sperma in B. Op straat klinkt applaus als ik mijn druipende pik uit haar kont haal. Vier mannen hadden ondertussen aangebeld, en die mocht van Meesteres ook hun genoegen halen, naar keuze in kut of kont.

Als we vertrekken bij Meesteres loopt B. nog steeds in mijn korte rok en heb ik haar rok aan. Voor iedereen zichtbaar wippen haar borsten parmantig onder haar dunne bloes. Af en toe veegt zij haar benen schoon van het druppelende sperma dat achter uit haar komt. Het is ons een zorg of mensen naar ons kijken, wij hebben een heerlijke middag gehad.


Aantal keer bekeken: 8450
Waardering: 5.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online