Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Rok.

U leest om dit moment het verhaal Rok gepost door mak mak. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: mak mak
Gepost op: 2009-10-2

Verhaal:

Rok
Rok

Gespannen maar ook opgewonden bel ik aan bij Meesteres A. Na veel aarzelen heb ik de stap genomen en een afspraak gemaakt voor een sm sessie. Ik wil het wel eens proberen. Via de email hebben we contact gehad en heb ik aangegeven dat ik wil absoluut niet geslagen worden of anderszins pijn hebben, want geweld vind ik niet leuk.
De zoemer klinkt en ik druk de deur open. Van boven commandeert een vrouwenstem: “Doe je lange broek uit en doe de rok aan die er ligt, houdt je T-shirt aan maar doe je schoenen en sokken uit.” Tijdens het intake gesprek dat volgde op het email contact hebben we heel onderwerpen besproken, ondermeer dat ik het maar raar vind dat vrouwen wel een broek mogen dragen maar mannen geen rok. Ik heb thuis wel eens een omslagdoek of een rok aan, dat zit lekker luchtig, maar ik moet het wel binnen de muren van mijn huis houden vanwege de afwijzende houding door anderen. Ik begrijp dat Meesteres A. daar vanmiddag op door wil gaan met mij.
Gehoorzaam trek ik mijn broek uit en houd mijn kanten vrouwenstring aan. Ik vind een kanten slip heerlijk want dat geeft zo’n lekker gevoel bij de eikel. Mijn pik is wat weggegleden, ik leg hem weer rechtop en trek de stof wat strakker via het touwtje tussen mijn billen. Dit kietelt lekker mijn kontgaatje en daarbij schuurt mijn eikel alweer tegen het kant van de string, zodat mijn pik reageert en iets opstijft. De rok ligt onderaan de trap, is ultrakort en van een soepel vallende stof. Ik klim de trap op. Boven staat een mooie vrouw in een korte jurk van dunne stof. Door de jurk heen zie ik prachtige en parmantige borsten, niet te groot en stevig rechtop. De tepels schijnen door de stof, maar ze staan niet hard. Ik kijk omlaag en zie net wat schaamhaar, zo’n erotisch klein streepje boven de kut. Meesters A. kijkt me doordringend aan. Door haar ogen gedwongen zeg ik “Dag Meesteres.” “Jouw gedrag is niet gepast voor jouw onderdanige positie. Eerst maar eens duidelijk maken wie hier de baas is en wie de slaaf, kus me,” Ze draait zich om en trekt haar jurk iets omhoog. Nou, dat is een leuk welkom, twee mooie billen die me toelachen. Ik ga gehoorzaam door de knieën en kus haar linker bil. “Meer!” Ik kus ook haar rechterbil. “Ik merk dat je er niets van snapt. Daar krijg je nu nog geen straf voor, misschien later. Maar ik bedoel natuurlijk dat je moet tongzoenen.” Ik word een beetje rood, slaaf zijn is nieuw voor mij. Mijn hoofd gaat naar haar bilspleet en ik trek met beide handen haar lekkere billen opzij. Mijn tong likt een beetje rond haar kontgaatje, en gaat dan zo ver ik kan naar binnen. Na een aantal diepe likjes mag ik stoppen en opstaan. Zij draait zich om en gaat verder alsof er niets gebeurd is, behalve dat mijn positie als onderdanige slaaf heel duidelijk gemaakt is (lik m’n reet). Ze tilt mijn rok op en knikt goedkeurend. “Mooie string, en de rok staat je ook goed.” Ze gaat over mijn linkerbeen en eindigt bovenop mijn pik, die verder opstijft. “OK, je hebt je benen en schaamstreek geschoren zoals opgedragen. Ga even een pakje sigaretten voor me kopen. De winkel is uit de voordeur naar links. Hier staan sandalen voor je.” De sandalen hebben hoge hakken. Dat ben ik niet gewend, en ik krijg de riempjes moeilijk op hun plaats omdat ik blijf wiebelen. Onzeker op de sandalen loop ik weer terug naar de trap, en ik heb alle concentratie nodig om heelhuids de trap af te komen.
De opdracht had zó gewoontjes geklonken, dat ik pas besef wat ik ga doen als ik beneden voor de deur sta: ik ga in een rok (en wat voor rok!) de straat op. Ik aarzel even tot het van boven ongeduldig klinkt: “NU!”. Blozend van opgewinding loop ik de straat op, en daar sta ik voor iedereen zichtbaar: hoge hakken, blote benen, korte rok, string en T-shirt. Het is gelukkig mooi zonnig weer, dus koud heb ik het niet. Door het wiebelen op de onwennig hoge hakken, zwaait de rok van links naar rechts. De bewegende rok glijdt langs het kant van mijn string, en daardoor wordt mijn pik superstijf zodat ik nog harder moet blozen. De mensen om mij heen kijken vol verbazing naar mij, ik voel me het middelpunt van aandacht. Mijn gêne groeit als er hardop gelachen wordt en naar me gewezen wordt. Ik ren bijna de sigarenwinkel binnen. De vrouw achter de kassa staart me met grote ogen aan. “Dat is nog eens wat anders, een gerokte man. Je hebt groot gelijk, een rok is veel frisser aan het kruis. En het is ook goed voor mijn klandizie.” Ik kijk achterom en zie dat enkele omstanders mee de winkel ingegaan zijn, hun ogen op mijn blote gerokte benen gefixeerd. Ik doe de bestelling, en voel van achteren mensen tegen me aandrukken. Is het zó vol geworden of is het opdringerigheid? Opeens voel ik een hand onder mijn rok over mijn blote billen aaien. Als man met een ultrakorte rok vraag ik misschien om een dergelijke reactie. Zedig sla ik de hand weg, al voelde het eigenlijk wel lekker, die hand zachtjes over mijn billen. Ik wiebel weer terug op mijn hoge hakken naar het huis van Meesteres A. Weer slingert de rok heen en weer, en wrijft de rok tegen het kant van mijn string. De huid bij mijn eikel wordt heerlijk geprikkeld en mijn pik staat grandioos stijf.
Bovengekomen moet ik weer kontje kussen, de slavenbegroeting van Meesteres. Dan mag ik verder lopen en kom een kamer binnen waar allerlei marteltuig staat, zo lijkt het tenminste. Spiegels, kettingen en boeien overal. Meesteres vraagt of het lopen op straat bevallen was. “Ik voelde me ontzettend gegeneerd, maar het was tegelijkertijd ook heel opwindend,” antwoord ik eerlijk. “Goed, dan gaan we verder,” zegt ze en ze vraagt me voorover over een tafel te bukken. Voorover gebukt worden mijn handen vastgebonden en mijn benen worden uit elkaar geduwd en ook geboeid. Wat gebeurt er nu? Ik kijk angstig om mij heen en zie net dat mijn Meesteres haar jurk omhoog doet, een dildo voorbindt en om de tafel loopt. Mijn rok wordt omhooggeslagen, en ik voel dat een schaar mijn string kapot knipt. De rok wordt weer teruggeslagen maar door mijn houding steken mijn billen er net onderuit. Opeens voel ik een lik zalf op mijn kont, nu pas krijg ik door wat er zal gebeuren. Ik sta vastgebonden aan een lage tafel waardoor mijn blote kont omhoog steekt. Nee toch, ik zal toch niet verkracht worden? Ja, ik word verkracht. Het harde ding wordt tegen mijn kontgaatje gezet. “Even oprekken,” klinkt het. Meesteres pakt mijn heupen vast en stoot in één keer de dildo diep naar binnen in mijn kont. Het geval vibreert ook nog, en dat geeft een aangenaam gevoel in mijn darmen. Meesteres ramt de dildo een paar keer in en uit. De omvang voelt niet lekker, mijn kringspier is niet erg ruim, maar het vibrerende is weer opwindend, net zoals het kletsen van haar liezen op mijn billen. “Zo, je kont is voorbereid,” zegt Meesteres, “Vrouwen met korte rokken worden met geile blikken bekeken, alsof ze besprongen mogen worden. Ook jij kijkt zo naar vrouwen, ik zag je wel loeren toen je bovenkwam. Maar nu, slaaf, draag jij een rok en bied jij je aan. Dus wat wil je, iedereen zal bevestigen dat het een opwindend gezicht is.” Meesteres gaat eraan voorbij dat zij mij vastgebonden had in deze houding. “Je zult beloond worden voor je geile uiterlijk.” De dildo wordt eruit getrokken, en tegelijk wordt er iets anders in gestopt, heel diep. Meesteres loopt om de tafel naar mijn hoofd, mijn ogen zijn op de hoogte van haar kut, een heerlijk gezicht. Als ik schaamhaar tegen mijn billen voel kriebelen en stevige liezen tegen mijn billen voel kletsen, dan realiseer ik me dat het een echte pik is en dat mijn kont geneukt wordt door een man. Maar wat kan ik doen, ik sta vastgebonden, me aanbiedend om besprongen te worden zoals Meesteres al zei. Mannenhanden pakken mijn heupen stevig vast beet om goed te kunnen stoten. De pik in mij schuift steeds heen en weer, en als hij heel diep stoot dan lijkt het wel of ik over de tafel heen geduwd wordt. Dit is de eerste keer dat ik geneukt wordt. Ik bedenk me dat neuken dus zo voelt: een voorwerp in je lichaam, lang, groot, warm en stijf maar ook weer niet hard, en dat ding wordt in jou heen en weer bewogen. Ik hoor een kreun en voel iets warms in mijn darmen lopen. Heel langzaam wordt de pik uit mijn kont gehaald, er druppelt wat langs mijn dijen, dat zal wel sperma zijn. Ik zie mijn Meesteres terug om de tafel lopen en voel dat iemand (Zij?) vingers in mijn kontgaatje stopt, één, twee, drie, vier, tot er niet meer bij kunnen. Ze duwt eens hard zodat mijn kringspier verder oprekt, en ondertussen streelt ze met de andere hand over mijn spermanatte dijen en mijn pik. Van het strelen wordt die weer stijf en opgewonden. Mijn Meesteres loopt weer terug om de tafel en kijkt me aan. “Je bent erg gewillig en onderdanig, goed zo. Als beloning krijg je nog een beurt.“ Ik voel inderdaad dat weer iets in mijn kont gestoken wordt, maar nu is het dikker. En opnieuw wordt tegelijk diep doorgestoten. De tweede man gaat over me heen liggen, en fluistert in mijn oor “Wat een lekker kontje heb je. Hoe voelt dat nou, een man die een rokje aanheeft? Vind je het fijn om geneukt te worden? Voel je mijn pik wel goed in je lekkere strakke kontje? Word je lekker opgewonden? Ja, volgens mij vind je het lekker dat mijn pik heel diep in jouw kont steekt.” Inderdaad is het een opwindend gevoel, en wordt mijn pik stijf door die bewegingen in mijn opgevulde kont, ondanks de gêne van geneukt te worden door een man. Onwillekeurig wiebel ik zelfs met mijn kont en beweeg tegengesteld op zijn stoten zodat de pik heel diep komt en zijn liezen tegen mijn billen botsen. Vind ik het dus lekker? Maar die nieuwe pik is een heel stuk dikker dan de eerste, en begint mijn kontgaatje zeer te doen van het elke keer oprekken bij een stoot naar binnen. “Au, dat doet pijn.” Op hetzelfde moment hoor ik “Jaaah, wat heb jij een geile kont onder die rok, jaaah.” en ik voel weer een warme golf in mijn darmen. Het stoten stopt. Shit, twee keer achter elkaar geneukt worden door een man. Waar ben ik aan begonnen? De pik wordt opnieuw heel langzaam terug getrokken, ik voel elke ribbel in mijn kringspier. Omdat ik voorover gebukt sta met mijn billen omhoog, voelt mijn lichaam alsof het alleen nog maar bestaat uit een schrijnend en opgerekt kontgaatje. Ik voel dat er opnieuw sperma uit druppelt.
Mijn handen worden losgemaakt. “Ga rechtop staan en lik je benen schoon,” zegt mijn Meesteres streng. Omdat ik voorover gebukt stond, was het sperma in mijn darmen gebleven maar nu ik rechtop sta, loopt er een golf van sperma uit mijn kont, langs mijn dijen. Moet ik andermans sperma oplikken? Ik aarzel, en dat levert me straf op. “Omdat je weer niet direct doet wat ik zeg, moet jij die tweede pik schoonlikken. Nu!” Ik heb weinig in te brengen, mijn benen zijn nog geboeid aan de tafelpoten. Ik krijg een duw in mijn rug en buk opnieuw over de tafel. Daar komt een man te staan, dat zal dus wel de tweede zijn. Met mijn handen pak ik zijn pik en stop hem in mijn mond. Ook al is hij slapper geworden, het is en blijft een dikke pik. Is dat in mijn kont geweest, geen wonder dat het pijn deed. Jakkes, vies van smaak, en ik haal de pik uit mijn mond. “Tja, als jij tegelijk gedaan had wat ik vroeg, had jij zijn pik niet hoeven schoon te likken, een pik die helemaal in jouw reet geweest is en daar naar smaakt, slaaf. Je likt nu de hele pik schoon.” Ik begin aan de zijkant van de pik, en krijg wat schaamhaartjes in mijn mond. Die pluk ik eruit en geloof het verder wel, de zijkant is schoon genoeg. Dan begin ik aan de eikel, maar omdat ik niet wil stikken in die dikke pik neem ik alleen de eikel in mijn mond. Mijn tong likt gehoorzaam de sliertjes sperma van de eikel. Door mijn tong over de eikel wordt de pik weer een beetje stijf, in mijn mond! Opnieuw vraag ik me af, waar ben ik aan begonnen? Dit alles omdat ik graag wilde ontdekken wat een sm sessie kan zijn? In ieder geval maakt deze positie me ontzettend geil, ik wil ook klaarkomen. Mijn Meesteres stopt weer enkele vingers in mijn kontgat, de bewegingen maken een soppend geluid. Ook streelt ze mijn pik, die op exploderen staat maar net niet klaarkomt omdat ze telkens op tijd stopt met strelen en een koud nat waslapje gebruikt. Ik aarzel om verder te gaan met de eikel en houd mijn armen een beetje stijf zodat de eikel niet diep in mijn mond kan komen. Maar door haar vingers achter in mijn kont duwt ze mijn mond diep over de eikel. “Nu ben ik jouw geaarzel zat. Likken!”. Ze haalt haar vingers weg en opnieuw voel ik een pik in mijn kont glijden, dat gaat heel soepel omdat het vol sperma zit daar achterin. Meesteres bindt mijn polsen aan elkaar achter de billen van de man voor me, zodat ik heel weerloos sta omdat ik mijn armen niet meer kan gebruiken als steun. Meesteres smeert wat zalf over het kontgat van de man en ik moet er vingers in stoppen. Nu hang ik helemaal los van de tafel. Ik krijg de pik weer in mijn mond en bij elke stoot van achteren word ik diep over de eikel gedrukt. Het ritme wordt opgevoerd en de pik in mijn mond schuift steeds dieper. Pas als hij gespoten heeft, heel diep in mijn strot, en ik het verse sperma doorgeslikt heb en vervolgens de pik schoongelikt heb, vindt Meesteres de straf genoeg. De man achter me is ondertussen ook klaar gekomen, dat is de derde lading sperma in mijn darmen. Meesteres maakt mijn polsen los en vraagt me nogmaals om rechtop te gaan staan en het sperma van mijn benen te halen. Opnieuw golft het sperma uit mijn lichaam als ik rechtop ga staan, en ik begin direct te likken, nu wel. Ik heb niets anders dan mijn vingers, en daarmee schuif ik langs mijn dijen om het omlaag glibberende sperma op te vangen. Dan lik ik mijn spermavingers schoon en dit herhaal ik verschillende keren. Andermans sperma begint al vertrouwd te smaken. Als mijn benen droog zijn, vindt Meesteres het goed.
Mijn benen worden losgemaakt, en Meesteres A. vraagt om nog wat boodschappen te doen. Ik strijk mijn rok naar beneden en trek de hoge hakken weer aan. Maar ik moet een zwarte jurk aan in plaats van de rok, en ook kousen. De jurk is een soort lang T-shirt maar mooi getailleerd, en de kousen zijn zwarte hold-ups die tot net onder de jurk komen. Ik moet rechtop stilstaan. Meesteres pakt een schaar en knipt een strook van de jurk af. “Zo valt het meer op en ziet men sneller dat jij een jurk aanhebt.” Inderdaad, ik zie in een spiegel dat de jurk tot net onder mijn blote kruis komt (spannend!) en er nu een stukje blank vlees tussen kous en jurk zit. Dit zwart-wit-zwart zal zeker de aandacht trekken. “Ga nu, maar je mag buiten dit huis niet door je knieën gaan.” Naar beneden lopend voel ik nog steeds sperma uit mijn kont druppelen en omlaag langs mijn dij glibberen. Ik lik het op, maar als dat zo doorgaat, staat me op straat nog wat te wachten. Ik heb tenslotte drie volle ladingen gekregen. Omdat ik niet klaargekomen ben maar wel steeds opgewonden, is mijn pik nog halfstijf, en dus heeft de jurk een rare bobbel aan de voorkant waar de stof een beetje opgetild wordt. Maar ook een natte plek aan de voorkant, van mijn eigen geil.
Het is wat verder lopen naar de supermarkt, en weer krijg ik heel veel aandacht. Zoals verwacht blijft het sperma uit mijn kont druppelen en langs mijn benen glibberen, maar ik durf het nu niet op te likken. Om haar gejurkte slaaf extra te gêne te bezorgen, heeft Meesteres mij expres zwarte kousen gegeven: het druppelende witte sperma maakt langgerekte vlekken op de zwarte kousen en valt daardoor nog meer op. Wat een gêne. Door de kousen in dit weer begin ik te transpireren, of is het de schaamte? Niemand heeft in dit weer kousen aan en dat trekt extra de aandacht. In de supermarkt begrijp ik waarom Meesteres A. mij als extra opdracht gaf dat ik mijn knieën niet mag buigen. Het pak suiker ligt onder in het rek. Zal ik bukken en daarmee mijn blote billen, waar nog sperma uitdruppelt, laten zien aan de mensen of zal ik ongehoorzaam zijn en op mijn hurken de suiker pakken? Ik ben bang voor straf (die vieze smaak van de pik net was een duidelijke waarschuwing dat je niet kunt spotten met Meesteres), kijk dus snel om me heen of er niemand kijkt en pak met rechte benen het pak suiker. Er komt een vrouw op me af, en die geeft me een tissue. “Ik zag je bukken, natte blote billen vanonder een jurk. Hier, om het sperma van je billen af te vegen. Ja, ja, ik ruik dat het sperma is. Ik vind het trouwens maar raar, je bent net geneukt en tegelijk daarna ga je naar de supermarkt. Wat ben jij voor een mens? Moet je niet nagenieten, of minstens wachten tot het kwakje uit je kont gedruppeld is? Maar goed, ik hoop voor je dat het lekker is geweest. Wat heb je trouwens originele kleding aan. Weet je dat je mooie benen hebt?” Ik vertel maar niet dat ik vandaag voor het eerst door een man, door drie mannen nog wel geneukt ben, ook niet dat ik toen vastgebonden lag, en zeker niet dat ik de tweede man ook nog een blow job gegeven heb. Maar misschien ruikt ze de spermalucht uit mijn mond, die dikke pik had best veel gespoten in mijn mond. Ik pak de tissue en met genoegen veeg ik het sperma van mijn kousen, dijen en kontgaatje. Ik antwoord: “Het leek me heel fijn om eens bevrijd te zijn van die eeuwige broek, en een rok of jurk aan te hebben in het openbaar. Alleen, van het een kwam het ander. En ja, het was eigenlijk best opwindend lekker. Dank u wel voor de tissue.” De vrouw graait pardoes onder mijn jurk en trekt hard aan mijn pik die weer stijf wordt. Net als Meesteres stopt ook zij net voordat ik klaarkom. Maar ik sta wel met een tentpaal van voren, die de jurk optilt. De volgende boodschap staat heel hoog, dat was te verwachten, en ik moet me helemaal uitrekken om erbij te komen. Ik voel de jurk omhoog kruipen. Die Meesteres toch, wat een sluwe opzet om me te laten omkleden. Ze wist dat een rok niet zo zou opkruipen als de jurk nu doet. Dezelfde vrouwenstem, maar nu veel luider: “Wat komen uw billen aardig onder uw jurk uit. Maar zie ik daar ook een pik onder de stof uitkomen? Hé dames, kijk eens hier, een bijna blote man in een jurk!” Verdorie, na het omhoog rekken, toen de jurk weer terugzakte, is de stof blijven steken op mijn stijve, die nu open en bloot onder de zoom uitpiept. Omdat dezelfde vrouw zojuist mijn pik had opgestijfd, vraag ik me af of dat expres was gedaan. Snel plooi ik de jurk over mijn pik en vraag met rode wangen van schaamte of de vrouw wat zachter kan praten. Dat had ik beter niet kunnen vragen, want met nog hardere stem vraagt ze wat die witte plekken op mijn kousen zijn. Er komen veel luisteraars om ons heen staan, mensen die me aanstaren zodra ze mijn jurk zien, het blote reepje dij en dan de kousen. Gelukkig wordt mijn pik slapper door de gêne, en bolt de jurk van voren niet meer zo. Ik vlucht naar de kassa, betaal en wiebel terug naar Meesteres A. terwijl ik me afsluit voor het vele commentaar. Na een paar gehaaste stappen buiten, denk ik “Krijg nou wat,” en ik loop rustig terug terwijl ik mijn jurk uitdagend flink heen en weer laat slingeren. Andermans commentaar zal me een zorg zijn.
Als ik weer boven sta, is mijn pik alweer stijf geworden en plakt de stof door het voorvocht. Meesteres A. wacht me naakt op, wat een mooi lijf heeft ze. Na de slavenkus in haar kontgaatje moet ik mijn jurk uittrekken en bloot op de tafel gaan liggen. Ik zie mezelf in de spiegel, een bloot mannenlijf met kousen tot op de dijen, het staat wel mooi. Languit op de tafel met mijn armen omhoog word ik weer vastgelegd met boeien, maar mijn armen zijn zo stevig vastgebonden dat ik mijn hoofd nauwelijks kan bewegen. Wat ben ik geil, zelfs ongemakkelijk vastgebonden liggen voelt nu lekker. Mijn benen worden ver uit elkaar getrokken en vastgemaakt, en ik krijg een vibrator in mijn kont geduwd, heel diep. Dat lukt gemakkelijk omdat mijn kontgaatje nog steeds sappig is van het sperma. Meesteres klimt ook op de tafel en gaat boven op me zitten, en drukt haar kut tegen mijn lippen. “Lik me nat en geil, slaaf.” Ik ga driftig met mijn tong in de weer. Als ze het genoeg vindt, draait ze zich om en zegt me haar kut en kont te likken. Het lukt net, mijn hoofd kan niet veel bewegen. Maar het blijft lastig omdat ze begint te draaien met haar heupen als ik lange halen geef van klit naar kont en terug. Schokkend komt ze klaar. Ondertussen geeft ze likjes aan mijn pik die parmantig rechtovereind is gaan staan, en bijna zeer doet van de opwinding. Vlak voordat ik kom, laat ze haar kut over mijn paal zakken. Ik explodeer, eindelijk mag ik klaarkomen. Mijn sperma blijft maar komen. Maar wat wil je ook, de hele middag opgewonden door rok, jurk, vastgebonden worden, kontje neuken, heel veel sperma en nu ook nog eens een heerlijke warme kut die over mijn pik schuift terwijl een vibrator diep in mijn kont trilt. Heerlijk. Natuurlijk moet ik ook Meesteres verzorgen, ze vraagt me haar boeltje schoon te likken. Ze gaat zo zitten op mijn gezicht dat mijn tong haar klit, kut en kont kan likken. Mijn eigen sperma gemengd met de sappen van Meesters vind ik beter smaken dan het eerdere sperma. Ondertussen voel ik dat iemand mijn pik in de mond neemt. Ik probeer te zien wie dat is, maar het lukt niet. Mijn hoofd is gevangen en mijn ogen zien alleen de glanzende klit en spermaglibberige kut boven me. Pas als Meesteres klaargekomen is en van de tafel stapt, zie ik dat mijn pik in de mond zit van de vrouw uit de supermarkt die zo luid sprak. Ze krijgt mijn pik weer stijf, ik ben zo opgewonden dat het wel even zal duren voor alle opwinding uit mijn lijf is. Als ik gespoten heb, komt ze mij een kus geven en het sperma afleveren in mijn mond. Vastgebonden als ik daar op die tafel lig, kan ik geen kant op en slik het kwakje door.
Aan het eind van de sessie word ik los gemaakt. Ik doe de kousen uit maar vraag om “mijn” rok. Wel vraag ik om een string, vanwege mijn nadruppelende kont maar ook om te voorkomen dat een opstijvende pik de rok optilt. Laat de publieke opinie opzouten met haar bekrompen mening, ik draag vanaf nu een rok waar en wanneer ik dat wil. Heerlijk.


Aantal keer bekeken: 20900
Waardering: 6.17 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 30 bezoekers online