Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Romantiek uit het vuistje.

U leest om dit moment het verhaal Romantiek uit het vuistje gepost door Mr. Bee. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Mr. Bee
Gepost op: 2007-2-4

Verhaal:

Romantiek uit het vuistje
Laatst zat ik weer eens op een datingsite en in tegenstelling tot andere keren kreeg ik nu wel antwoord terug van een dame, Ria genaamd. Ze was wel al 68, maar omdat ik niet de luxe heb om kieskeurig te zijn, bleef ik doorgaan met schrijven. Al vrij vlug voegde ze me toe op msn en we kletsten daar verder. Ze was wel voorzichtig in het begin en vroeg zich af wat een vent van vóór in de dertig zocht in een dame van haar leeftijd. Toen ik haar verteld had dat ik leeftijd geen probleem vond en dat zij er jonger uitzag en dat ik ook meende te zien dat zij nog jong van geest was, was het ijs gebroken.

Het was vrijdag en ze vertelde me dat ze `s anderendaags met vrienden naar een all-in hotel en uitgaanscentrum met subtropisch zwem- en saunaparadijs gingen. Ze opperde het idee dat ik met haar mee kon gaan en het leek haar een leuke kennismaking in een gezellige sfeer. Zo kon ik ook meteen haar vrienden leren kennen. Ik zei dat het me heel leuk zou lijken om met haar dat weekend in dat park door te brengen, maar dat ik wat krap bij kas zat. Ze wilde het wel voorschieten voor me en ik sprak af met haar dat ik naar haar huis zou gaan. Op msn waren we al lieve dingen tegen mekaar aan het zeggen en de hartjes en kusjes vlogen heen en weer. Voor de zekerheid belde ze me even op om alles goed af te spreken en haar stem klonk me prettig in de oren. Ze klonk erotisch moet ik zeggen.

Ik wist niet zeker wat ik ervan moest denken en ging de volgende dag met een sceptisch gevoel naar haar huis, wat overigens meer dan 2 uur rijden was. Ik belde bij haar aan en ze deed de deur open en ze zag er netjes verzorgd uit en ze ontving me op een manier waar ik echt week van werd van binnen. Zo lief. Er hing een bepaalde spanning tussen ons die ik wel opwindend vond.

`s Avonds reden we naar het hotel en daar ontmoete ik haar vrienden. Ze waren allen achter in de zestig en rond de 70 jaar en ik was vanaf dat moment het onderwerp van gesprek in de groep. Ria was apetrots en liet duidelijk merken dat ze er volop in geloofde.

Er werd wat gegeten en gedronken en het zwem- en saunaparadijs was echt gezellig. De vrienden van Ria waren leuke mensen. Omdat ik Ria net kende was ik echt benieuwd om haar lichaam naakt te zien. In het zwembad zag ik haar voor het eerst in zwempak en ze was lekker mollig. Haar grote borsten vielen me op en de verhoudingen waren binnen mijn tolerantie. Even later gingen we allen in de sauna en ik had samen met de heren al in één van de cabines plaatsgenomen. Even later kwamen de dames ook binnen en mijn blik viel meteen op de kut en enorme knoppen van Ria. Ik had nog nooit van mijn leven zo’n dikke kut en ferme tepels gezien en haar volle schaamlippen staken prominent naar buiten. Mijn pik verstijfde bij deze aanblik en dat was niemand ontgaan. De dames zeiden lachscherend dat ze wel konden zien dat ik een gezonde vent was.

Het werd pas gênant toen mijn paal niet rustig meer te krijgen was en hij bleef de hele tijd in zijn grootste afmeting overeind staan. De paarse kop glom als een kers en er drupte zelfs wat voorvocht uit. Men adviseerde me om hem even af te dekken met een handdoek. Dit alles had ook uitwerking gehad op Ria want haar schaamlippen stonden inmiddels wagenwijd open en de zilte geur van haar rijpe kut vulde de cabine. Uit haar kut sijpelde ook voorvocht vermengd met witvloed. Op haar dikke venusheuvel stonden nog een stuk of 10 grijze haren die vrij lang waren. Haar clitoris was minstens dubbel zo groot als de wrat op haar kin en het water liep me al in de mond bij de gedachte deze oraal te mogen stimuleren.

Op een gegeven moment ging iedereen rustig liggen om te ontspannen en ik geilde me op aan het lichaam van Ria. Ik raakte Ria aan en zij raakte mij aan en we maakten een gebaar van liefde naar elkaar toe. Op dit moment wisten we zeker dat we elkaar wilden. Voor altijd…

Ria liet haar hand naar mijn kruis gaan en masseerde liefdadig mijn goed gevulde balzak. De hitte was inmiddels de reden geworden dat we besloten de cabine te verlaten. We gingen naar het 18 graden bad in en Ria bleef mijn balzak masseren en zei me dat ze daar gek op was. We zonderden ons af van de groep en als pubers zaten we aan mekaar te friemelen in het openbaar. We zochten een stil plekje op en Ria wilde dat ik op mijn knieën en ellebogen plaatsnam. Ze wou mijn kontje likken en gelijktijdig mijn ballen verwennen. Ik deed wat ze me vroeg en ze likte zelfs mijn zere aambeien. Ze trok hevig aan mijn penis en mijn ballen stonden in het middelpunt van de belangstelling. Ze vingerde en likte mijn anus. Toen mijn kanon op ontploffen stond nam ze haar tanden uit en dronk mijn warme mannenpap tot de laatste druppel op. Met haar cum knabbelde ze nog wat op mijn eikel om zich ervan te vergewissen dat ze ook echt wel de laatste druppel tot zich genomen had.

Vervolgens bleef ze mijn zaadballen masseren om zo de zaadproductie te stimuleren. Toen ik weer wat op krachten was gekomen heb ik die 10 grijze haren van haar kut opgevreten en vervolgens haar eieren van hun stokjes gestoten. Met mijn 20 centimeter lange totempaal bonkte ik achter tegen haar gepensioneerde baarmoeder aan. Haar rimpelige tieten schudden belachelijk hard heen en weer. Toen haar kut te zeer was uitgelopen, besloot ik om haar kontgat eens aan te doen. Omdat zij de techniek van het kontneuken nooit geleerd had was ze lekker strak omdat ze haar kringspier samentrok in plaats van te persen. Ik bleef zeker een kwartier in galop doorpompen. Ik was nog nooit zo verliefd geweest.

Het kon niet anders, dit moest liefde zijn. Vanaf dat moment waren we onafscheidelijk. Ik stelde haar voor aan familie en vrienden en we besloten meteen te trouwen. Ria spaarde kosten noch moeite om er een groots feest van te maken en onze huwelijksnacht was onvergetelijk. Ze lag op bed en ik likte met mijn tong haar grote clitoris. Ik maakte als het ware pijpbewegingen over haar clitorishoedje en stak met subtiel geweld een vuist in haar dikke kut. Als een bezetene ramde ik mijn onderarm in en uit haar scheur. Ik prees me gelukkig. In mijn gedachten stond ik op symbolische wijze even stil bij dit intense moment. Er is immers niks leuker voor een man dan zijn eigen vrouw te vuistneuken.

Haar kut was inmiddels flink opgerekt en ik stak mijn andere vuist erbij en nam ook de kleine hoekjes mee. Ik was zo trots op mijn vrouwtje en had diep respect voor haar. Dat ze echt een super geweldige vrouw was bleek even later uit het feit dat mijn rechter voet helemaal in haar flexibele kut paste. Hierdoor groeide mijn respect voor haar. Haar erogene zones waren een attractie op zich. Ze lag er vredig bij en stelde haar lichaam ter beschikking van mijn genot. Ik heb altijd al geweten dat ik een romantische kant in me had. Ik had het alleen nooit kunnen bewijzen. Eindelijk kon deze onbekende kant van mij op deze manier tot uiting komen.

Ik had nooit durven dromen dat ik me ooit zou ontpoppen tot een rasechte casanova. Voorheen was ik de wanhoop nabij, omdat ik nooit een vrouw had. Ik ben het levendige bewijs dat een man kan bereiken wat hij wil. Een echte “selfmade man�! Mensen kijken nu tenminste naar me op als ik naast mijn vrouwtje loop.


Aantal keer bekeken: 20273
Waardering: 2.94 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online