Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Roodkapje is verliefd.

U leest om dit moment het verhaal Roodkapje is verliefd gepost door Muna Isgoowe. Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: Muna Isgoowe
Gepost op: 2009-3-3

Verhaal:

Roodkapje is verliefd
Roodkapje is verliefd

Op een mooie dag ging roodkapje naar buiten toe. Ze zag allemaal mooie dier staan, en de vogels die vlooten door haar oren. Ze wandelde door het bos met een mand vol fuit en wat lekkers. Toen zag ze een jongen. Hij had blond haar, blauwe ogen, en droeg een groen vesje met een spijker broek. Ze vroeg: Hoe heet jij, mijn naam is Mark, en wat is jou naam, roodkapje zij ze heel verlegen. Want ze was verliefd gewoorde, lievde op eerste gezicht. Toen ging Mark weg en roodkapje huppelde naar haar zieke oma toe. maar toen kwam de boze wolf, hij zij: roodkapje wat fijn om je te zien, ik had al een vermoede dat jij hier was. Hallo wolf zij roodkapje, ben je veranderdt, of eet je nog steeds menesen op. de wolf dacht effe na uuuuuuuuuh, ja natuurlijk warom zou ik mensen opeten. Nou zij roodkapje, omdat jij dat vroeger bij mij deedt. En toen was de wolf effe stil. Maar roodkapje liep veder, en toen zag ze Mark weer aan lopen. Hallo roodkapje, zij Mark. Hallo Mark, zij roodkapje zullen we samen deze mand vol fruit en wat lekkers naar mijn zieke oma brengen. Oke zij Mark.(enz) Ze liepen samen gezellig door het bos, En Ze Leevden Nog Lang En Gelukkig!!!!!!!!

EINDE!!!!!!

Aantal keer bekeken: 5615
Waardering: 4.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online