Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Rosella.

U leest om dit moment het verhaal Rosella gepost door Lency. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Lency
Gepost op: 2010-10-30

Verhaal:

Rosella
Halo mijn naam is Rosella,ik ben 20jaar oud en ik ga vertellen wat ik vroeger meemaakte.

Rosella kom naar beneden roept moeder.
Ja mam zegt Rosella.
Met veel moeite loopt Rosella de rotte trap af.
In de badkamer baad Rosella,zet lipgloss en wat make-up(al was ik niet rijk).
Rosella kan het niet wat sneller schreeuwde me moeder me weer.
Ik liep nu wat sneller,maar ik paste niet goed op en struikelde over een plank die loszat.
Ik had veel pijn aan me been maar ik schiette me wel op.
Rosella altijd ben je laat schreeuwd me moeder weer.
O,ik was gestruikeld mam zeg ik zag.
Wat..waar en hoe vraagt me moeder bezorgd(zo is ze altijd als ik pijn heb)
Euhm ik was gestruikeld over een plank vlak bij die trap zei ik.
Heb je veel pijn vroeg me moeder.
Ja toch wel aan me been zei ik toen.
O,ga maar naar school lieverd voor dat je de bus mist,het gaat zo wel over zei mijn moeder.
Met spoed rende ik naar de halte.
Ik was net optijd bij de halte want de bus was net gestopt om kinderen op te halen.

Halo Rosella zegt de chauffeur.
Halo mnr brokkel(zo heet hij)zegt ik.
Ik nam altijd plaats naast me vriendin Priyanka.
Maar vandaag was Priyanka bezet met een ander meisje.
Ik nam de klepstoel naast naast het vreemd meisje.
Toen ik al zat en de chauffeur al vertrok spraken ik,Priyanka en het vreemd meisje.
Hoe heet jij?vroeg ik tenslotte aan het vreemd meisje.
Melry zei het meisje.
Oke maar hoe oud ben je vroeg ik aan Melry.
16jaar antwoorde ze.
En hoe oud ben jij?vroeg Melry aan Rosella.
Ook 16jaar zegt Rosella.
Na een lang gesprek gingen we uitstappen bij een bushalte.

We liepen naar school en gingen klas 2b binnen.
De leerkracht wees ons een stoel.
Ik zat naast Edsa,de domste meisje van de klas.
Oke,graag jullie aardrijkskunde schrift op tafel,straks komt de aardrijkskunde leraar,maar jullie hebben een halfuur pauze.
Natuurlijk liep ik als eerste de klaslokaal uit,want ik wil bewijzen dat ik niet met de domste praat.
De andere meiden waren toen Priyanka,Merly,Chen-you(een chinees meisje maar ze is wel knap),Vana en Ingri.
Als laatste kwam Edsa naar buiten,als onze vriendinnengroepje haar zag liepen we weg uit haar buurt.
We gingen toen naar de kantine en daar een pak chips,1fles soft en chocolade kopen.
We aten die lekker op in de kantine tot er een groepje jongens binnen kwamen.
Niemand bemoeid met deze grote lummels.
Toen we naar buiten wouden gaan sloten deze jongens de uitgang en wij zaten vast.
Ik wil eerst een kusje van Rosella zei Mando(een van die lummels)
Ik kreeg het even rood maar was daarna echt boos en zei:als je wilt waarom zit je nu nog steeds hier,je bent zo een grote lummel en wat moet ik met jullie oude bokken doen.
De jongens waren toen geschrokken maar tegelijk boos.
Mando greep Priyanka bij haar keel en zei tegen mij:als je me nu geen kus geeft gaat dit slecht aflopen.
Ik wou niet dat mijn vriendin dood moest gaan en ik wou die lummel geen kus geven.
Priyanka schreeuwde alleen dat ik het moest doen.
Maar ik was het helemaal niet van plan te doen.
Ik trapte een van de jongens op hun tenen en die gilde van pijn.
Terwijl de rest van de jongens hem hielpen renden we snel naar onze lokaal.
Edsa stond daar steeds verdrietig te staan.
Maar we hebben niks met haar te maken.
Toen een halve uur verstreken was liep ik en me vriendinnen naar het lokaal.
De leraar begon met uitleggen en ik verveelde me zo erg,dat ik weinig oplette.
Over een kwartier kwamen de jongens binnen.
Ik duikte diep in mijn schrift.
Ik voelde dat een van de jongens naar me keken,maar zelfs keek ik geen ogenblik naar ze.
Toen ze een plaats kregen in een hoekje keek ik steeds op mijn horloge.
Ik wou dat het pauze was dan zou ik lekker genieten(pauze was tenminste 3uurtjes).Maar het duurde zolang voordat het pauze was.Allemaal liepen toen naar buiten.
En zoals jullie weten had ik geen zin in school en zei tegen Merly dat ik geen zin heb eb daarom in de kla szal blijven.

Dit word verv

Aantal keer bekeken: 2854
Waardering: 5.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online