Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

SEX MET EEN JONGE JONGEN.

U leest om dit moment het verhaal SEX MET EEN JONGE JONGEN gepost door Adrie Bosse. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Adrie Bosse
Gepost op: 2007-9-26

Verhaal:

SEX MET EEN JONGE JONGEN
Een echt gebeurde belevenis in voorjaar 2000.
Ik kwam uit nieuwgierigheid ook wel een in een gay bios. Er waren in amsterdam toen nog niet zoveel. Het leek mij toen wel een leuk om eens een mannenpik te betasten en te pijpen, want het waren toch erg geile filpjes van jongen jongens onder mekaar (jaar op 18-20) met mooie grote lullen. Maar hoe doe je en hoe vindt je iemand. Nu is het geen probleem meer.
Vaak kwam ik ook op de zwartemarkt in Beverwijk. En ja zo ongeveer 6 a 7 jaar geleden zag ik daar een jongen staan met een stijve in zijn jogingbroek. In z'n broek kan je dat goed zien. Ik keek naar zijn kruis en dat viel hem op. Hij zei lekker hé, waarop ik eigenlijk niet meteen wist te reageren. Ik gaf toen als antwoord "ziet er lekker uit zeg". En ook ik kreeg meteen een stijve lul en dat hij door. Hij stelde zich voor als Nordin en zei dat hij van Marokkaanse afkomst was.
Ik stelde met ook voor en raakte vluchtig zijn bobbel aan.
Hij stelde direct voor om naar zijn woning te gaan om met elkaar lekker te spelen en af te trekken.
Hij woonde alleen en in de buurt van Beverwijk (Heemskerk). We gingen afzonderlijk want we waren allbei met de auto gekomen.
Ik achter hem aan, nog steeds met een flinke stijve. Binnengekomen kleedde hij zich direct helemaal uit en vroeg aan mij om het ook te doen, dan wordt het gezellig. Eerst vroeg hij nog of ik wel een een jongen of man had gepijpt, nee zei ik en ook nog nooit gezien en nog nppit aangeraakt.
Hij vertelde mij van alles over de mannenliefde, want hij is Bi en had al eerder een afspraak bij een jongen gemaakt, ik leerde woorden die ik nog nooit had gehoord. Zoals RIMMEN, GLIJMIDDEL, ANUSSPOELEN, GAY CONDOOMS, ANUSPLUG enz. Wij zoenden elkaar nog niet, ik vond dat maar niets om een jongen te zoenen.
Plotseling kwam hij tegen mij aanstaan en drukte zijn mooie bruine lichaam hard tegen mij aan. Langzaam begonnen wij elkaar te strelen en met elkaars pik te spelen.
Daarna op de bank waar hij eerst een laken overheen had gelegd, gingen wij verder met het betasten van de pikken en de volle ballen.
We zaten dicht tegen elkaar op de bank, Nordin wilde persee zoenen. Ik heb het toen maar toegelaten echter niet met de tong.
Nordin begon eerst mijn eikel te ontbloten en begon me zeer intens en diep te pijpen. Ik vroeg om wat rustiger aan te doen. Na een tijdje begon ik met zijn besneden pik in mijn hand te nemen en er voorzichtig aan te likken. Zijn lul was niet zo groot, want de lengte en de dikte waren toch minder als die van mij, ongeveer 16 cm lang. Voor de allereerste keer nam ik nu een lul in mijn mond.Ik kon hem helemaal in mijn mond krijgen. Toen we lekker opgewarmd waren gingen we naar zijn bed en genoten we samen van standje 69. Nordin vond dat ik het goed deed voor iemand die geen ervaring heeft. Hij streelde plotseling ook mijn kontgaatje en vroeg tussen het pijpen, likken en zuigen door of hij er bij mij in mocht. Ik was zo opgewonden en dacht waarom niet. Eerst gingen wij onze anus spoelen, met een soort rubberen bal waaraan een soort pvc tapstoelopend buisje zat. Met lauw water in de ballon en het pijpje in mijn anus, werd zo gespeld door op de ballon te drukken.
Meteen daarna naar het toilet en ontlading kwam direct, alles netjes schoongemaakt.
Weer in de slaapkamer deed Nordin een GAY-condoom om en met een hoeveelheid glijmiddel in en op mijn kontgaatje en op het condoom kwam hij naar binnen. Ik wilde eerst op zijn hondjes en dus knielde en boog ik mij voorover, hij schoof voorzichtig zijn lul naar binnen, ik had hem dan ook gevraagd om het rustig aan te doen, want dit was mijn eerste keer. Hij ging er helemaal in en ik moet zeggen dat ik niet wist wat voor een lekker gevoel het toen was.
Daarna was het mijn beurt om bij hem binnen te dringen. Ik heb het gedaan maar vond het echt niet zo bijzonder en ik vroeg Nordin dan ook of hij me ook anders wilde nemen, dus ik op mijn rug met een kussen onder mijn kont, dan kon ik ook zien hoe hij genoot. Hij kwam al snel klaar, ging uit mijn kontgaatje, deed zijn kondoom af en spoot over mijn buik. Onzettend veel sperma had die gast, ik had nog nooit gezien dat een man klaar kwam, voor mij was het dan ook een belevenis. Zoveel sperma had ik zelf nog nooit geproduceerd.
Nu moest ik ook nog klaarkomen hij pijpte mij nog even ik ik trok mezelf af met het sperma over zijn bruine buik.
Eerst allebei alles goed afgeveegd en toen zijn we wat gaan uitrusten. Ik schat, maar ik weet het niet meer zeker, dat dit al met al drie kwartier heeft geduurd.
Vervolgens gingen we, nog naakt, op de bank zitten met een lekker biertje in de hand.
Daarna samen onder de douche, elkaar inzepen en moest ik eraan geloven om te tongzoenen. Ik kon geen kant meer heen. Maar ja aan alles went en je moet toch in je leven alles meegemaakt hebben.
Ik kreeg ook zijn mobiele nummer voor het geval ik nog eens zin had om te komen. En daar heb ik ongeveer 1 maand later gebruik van gemaakt.

Één maand later belde ik hen op voor nog een geile afspraak.
Ondertussen ben ik weer eens een keer naar Amsterdam geweest, niet om lekker te neuken hoor, maar puur uit nieuwgierigheid.
Ik had nl gehoord dat daar ook shemales en travestieten achter de ramen zaten, en dat wilde ik wel een zien. Wat een afknapper zeg. Hoofdzakelijk forse mannen met tieten. Toen ik langs liep streken ze over hun bobbel of lieten hun pik zien. Er was geen enkele slanke "vrouw" aanwezig, ik vond het niet aantrekkelijk.
Maar nu de hernieuwde afspraak met Nordin.Snel weer uit de kleren, weer lekker strelen, likken en pijpen op de bank in de woonkamer en toen na zo ongeveer een half uur een pauze ingelast. Bij de koffie vertelde hij mij dat hij BI was en dat hij een jongere zusje (18) had die ook BI was, zij had een hollands vriendinnetje had die top lesbisch is en niets van maannen wilde weten. Nordin had de meisjes nog nooit bezig gezien. Het nederlandse vriendinnetje was daar op tegen dat niet goed en wilde ook geen lul zien, zijn zus had geen bezwaar.
Nordin zei , "zo zie je maar dat ook marokkaanse jongens en meisjes van het leven genieten,vaak wordtanders gedacht, wij zijn waarschijnlijk een uitzondering".
Na wat verder geklets te hebben, naar de slaapkamer. Hij bleek in het bezit te zijn van een aantal anaalpluggen, van klein tot groot ook de dikte varieerde. We hebben ze bij elkaar lekker in het kontgaatje gestopt nadat we eerst weer hadden gespoeld. In zijn slaapkamer stond al de tv aan waar een zeer geile pornofilm aan het draaien was.
Hij had zin om mij eens lekker te neuken. Na de laatste keer wilde ik eigenlijk zelf niet meer neuken maar liever geneukt worden.
Dus gebeurde weer als de eerste keer, alleen met wat allerlei standjes, die hij kon verzinnen, heeft hij me genomen en hij kwam weer spuitend op mijn buik klaar.
Ik vond het heerlijk, omdat we de boel hadden opgerekt gleed zijn lul er makkelijk in. Toch wilde hij mijn lul voelen, en ik heb het toch maar gedaan.
Na een tijdje, het deed mij toch niet zoveel suggereerde ik dat ik al in het kondoom was klaargekomen. Het was een leugentje om bestwil.
Kondoom eraf en snel weggeggooid.Hij had niets in de gaten. Ook wist hij gezien mijn leeftijd ik was toen 58 jaar (ook allang gesteraliseerd), dat ik niet snel een tweede kaar klaar zou komen.
Ik stelde dus voor dat hij mij maar weer opnieuw zou neuken als hij dat kon. Eerst zijn lul en eikel gewassen, zodat ik hem opnieuw lekker stijf kon pijpen. Samen in standje 69 op bed weer de ballen en lul bewerkt. Voor het eerst likten wij onze kontgaatjes (rimmen), maar het deed mij helemaal niets maar bij hem wel. Hij begon heftige neukbewegingen te maken. Meteen wilde hij mij weer in allerlei standjes nemen en als het kon zoenden en tongden wij dat het een lieve lust is.
Tenslotte lag ik op mijn rug en hij kwam er weer in mijn anus (nu zonder kussen), ik vond dat ook de lekkerste houding. Ik zag aan zijn gezicht dat hij genoot, het zweet stond op zijn voorhoofd. Hij kwam dit keer in mij (uiteraard met kondoom) klaar. En weer een volle lading zag ik toen hij het kondoom af deed.
We puften nog even op het bed uit en gingen daarna samen douchen. Elkaar afgedroogd en weer naakt op de bank met een lekker flesje bier.

Ik was er die ochtend om 11.00 uur en het was inmiddels al 15.00 uur geworden.
Plotseling kwam zijn zusje, haar naam was Aya, binnen en zag ons naakt op de bank zitten. Lekker geneukt vroeg ze, Nordin en ik bevestigden dat allebei tegelijk. Ze trok direct haar kleren uit en ging naakt tussen ons inzitten. Haar handen gleden naar onze lullen die ze stevig vastpakten. Neuken kunnen jullie niet meer hé zei ze, want ik voel dat jullie ballen leeg zijn.
Omdat ik dus eigenlijk niet klaargekomen was zei ik dat het bij mij nog wel ging. Ik neukte haar in de slaapkamer terwijl haar broer gelijktijdig werd gepijpt. Ik kwam uiteidelijk ook klaar en dat kon ook niet anders. Nordin zei "zie je wel dat jij ook twee keer klaar kan komen", maar ik wist beter. Alle drie in de douche, deze was nu propvol, en stonden ook dicht tegen elkaar aangeplakt.
Weer naakt op de bank met een lekker biertje erbij. Om ca al 17.00 uur geworden. Ik moest snel naar huis want anders werd het me te link.
Ik heb geil van alle allebei afscheid genomen met lekkere tongzoenen.
Daarna heb ik met zowel Nordin als AyA geen afspraak meer gemaakt.



Aantal keer bekeken: 96516
Waardering: 5.62 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online