Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

SM slaafje.

U leest om dit moment het verhaal SM slaafje gepost door Anonymous. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Anonymous
Gepost op: 2011-4-14

Verhaal:

SM slaafje
Het is volledig donker door e blinddoek die ik om heb. Met een ruk trek je het touw strak om mijn polsen heen. Het doet pijn, maar ik durf niets te zeggen. Mijn benen staan al wijdbeens vastgebonden aan het ruwe hout van het grote X-vormige kruis. Je voetstappen verwijderen zich van me. Ik wacht, vind het eng maar ook spannend. Ineens voel ik een felle striem over mijn tepel va mijn rechterborst. Ik kreun. PATS! Nog een striem. "Houd je bek, slet! Je maakt pas geluid als ik zeg dat je dat mag doen!"grom je me toe. Ik bijt op mijn lip. Ineens een felle pijnscheut door mijn tepel. Klemmen!'Nee, je weet dat ik daar niet tegen kan, mijn tepels zijn te gevoelig hiervoor' denk ik. Hier trek je je niets van aan, op mijn andere tepel plaats je er ook een. Tranen schieten in mijn ogen, toch wordt mijn kutje aardig nat. Ik wacht op wat er komen gaat, geil maar bang. Er gebeurt niets, de pijn in mijn tepels wordt met de seconde erger.

Ineens een klap met de zweep op mijn clitje. Ik sidder, het doet pijn maar is zo heerlijk. "Stilstaan, hoer!" bijt je me toe. Ik probeer niet te bewegen.

Met snelle bewegingen maak je me los van het kruis en bindt me vast op een metalen blok. Mijn benen wijd gespreid, voorover gebogen met mijn armen boven mijn hoofd bind je me vast tot ik niet meer kan bewegen. Pats, een zweep over mijn billen. Meteen gloeien ze. Ik hoor je friemelen onder het metalen blok, blijkbaar ik het hol want ineens voel ik een felle ruk aan de klemmen op mijn tepels. Ik bijt op mijn lip om het niet uit te schreeuwen. Er ontsnapt een kreetje aan mijn lippen. PATS! een lap met je vlakke hand in mijn gezicht en nog een extra harde ruk aan mijn tepels. Tranen stromen over mijn wangen. "Alsjeblieft, behandel me als een lieve slaaf"smeek ik je. Pats, wederom een klap op mijn billen en een ruk aan de klemmen op mij tepels. Deze keer schreeuw ik het uit. Voor ik naar lucht kan happen duw je een doek ik mijn mond. "Niet meer schreeuwen, slet! Anders ga je nog veel meer pijn beleven!" Je voetstappen verwijderen zich, ondanks dat voel ik alsnog een fikse ruk aan de klemmen op mijn tepels. Ik schrik 'er is hier nog iemand' denk ik. Ik hoor je voetstappen dichterbij komen en ik krijg weer een flinke klap op mijn billen. Je vingert mijn clitje heel erg hard. Ik kreun door de doek heen. Weer een ruk aan de tepelklemmen. Zonder waarschuwing duw je een grote dildo in mijn kutje. Het doet pijn, hierop was ik niet voorbereid. Ondanks dat vind ik het erg geil. Ik geniet ervan.

Helaas heb je dit door en stop je weer. Je rukt mijn blinddoek af en trekt de prop uit mijn mond. Meteen duw je je harde, dikke pik tot diep achter in mijn keel. Ik moet ervan kokhalzen, dit houdt jou niet tegen, je kickt erop. Diep neuk je mijn mond. Zonder waarschuwing voel ik ineens nog een pik die diep in mijn kutje wordt geduwd. Ik kreun weer. Je slaat me hard op mijn wang. Ineens zonder waarschuwing spuit je diep in mijn keel. Ik kokhals. "Waag het niet te spugen kut! Opdrinken en leegzuigen tot de laatste druppel, ander zwaait er wat" Wanhopig probeer ik alles door te slikken, ik mors een druppel op de grond. Snel doe je me de blinddoek weer om. Voor ik in de gaten heb wat er gebeurd voel ik hete druppels op mijn rug en billen. Kaarsvet. Er lopen weer tranen over mijn wangen, het doet verdomd veel pijn!

Een tijdlang gebeurt er niets, ik ben al bang dat jullie me hier alleen hebben achter gelaten. Ik begin zo goed en zo kwaad als het gaat te schreeuwen,dit wordt gedempt door de doek, waardoor er eigenlijk geen geluid vrijkomt. Nu huil ik echt,ik heb pijn,voel me ontzettend misbruikt en zie en hoor helemaal niet in deze kelder.

Dan vanuit het niets wordt de doek uit mijn mond getrokken en wordt er wederom een pik ingeduwd. Weer kokhals ik, maar hier wordt geen rekening mee gehouden. "Je bent toch een slet en wilde zo graag gebruikt worden" grom je. Ineens voel ik iemand heel hard een pik in mijn kutje duwen. Au! Ik word heel erg hard genomen in mijn kutje. Ik voel zweepslagen op mijn billen. Er zijn er drie! Ik wordt nu wel erg bang.. Ineens voel ik een eikel tegen mijn maagdelijke kontgaatje duwen. Ik begin te huilen. Dit wil ik niet. Maar voordat ik maar iets kan doen wordt de eikel mijn kontje ingeduwd. Verdomme dat doet pijn! Van schrik bijt ik zacht in je pik. PATS! Weer een klap te pakken. Ik besluit me erbij neer te leggen. Laat me (on)gewillig neuken in mijn kutje, mond en kontje. Vooral het laatste doet pijn.

Ineens stoppen jullie alle drie alsof er een teken is gegeven. Het terugtrekken van de dikke pik uit mijn kontje doet pijn, maar voelt ook lekker, als een opluchting. Ik wordt losgemaakt en liggend op mijn rug neergelegd. Drie vinder bij mijn clitje wordt ik klaargevingerd. Meester, mag ik komen?" smeek ik je. Je geeft toestemming en ik kom heftig schokkend klaar. Ik hoor voetstappen zich verwijderen. Dan mag mijn blinddoek af en wordt ik losgemaakt.

"zo, slet, was het naar wens?"vraag je. Ik word boos. "Geen anaal had ik nog zo gezegd" schreeuw ik je toe. je grinnikt en loopt weg...

Aantal keer bekeken: 9161
Waardering: 6.60 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online