Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

SMS EN.

U leest om dit moment het verhaal SMS EN gepost door Rubke. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Rubke
Gepost op: 2009-9-15

Verhaal:

SMS EN
Ik deed het wel vaker. Lekker geil sms-en met mijn vriendin.

Zo ook die morgen ik werd wakker en moest gelijk denken aan de avond ervoor.

We waren samen een eind gaan wandelen. Het was een heerlijke zomeravond en er stond een koel briesje. Halverwege kwamen we bij twee bankjes aan de rand van een weiland. Het was tijd om even uit te rusten en we gingen ons zitten. Ze had een topje aan met een laag uitgesneden v-hals en een strak rokje dat tot net boven haar knieen kwam. Ik wreef een beetje over haar knieen en ze begon te lachen. Ze kwam dichterbij zitten en gaf me een vluchtige zoen op mijn lippen waarbij ik naar beneden keek zo tussen haar lekkere borsten door. Zo te zien had ze geen BH aan vandaag. Ik dacht gelijk aan die mooie ronde borsten van haar. Precies een hand vol met van die lekkere donkere kleine tepeltjes erop.
Shit niet hier dacht ik maar het was al te laat en ik voelde langzaam iets groeien. Ze zag waarschijnlijk aan mij dat ik in gedachten verzonken was en vroeg me waar ik aan dacht. "Niets speciaals" zei ik en glimlachte naar haar. Mijn ogen dwaalden stiekem weer af naar haar borsten. Het frisse briesje had haar niet onberoerd gelaten en ik zag haar stijve tepeltjes nu door haar shirtje heenprikken. Zij zag nu ook dat ik naar haar borsten keek en kuste me weer maar nu was het een lange stevige tongzoen. Mijn handen gingen langzaam onder haar shirtje en begonnen haar tepels te masseren. Mijn pik was inmiddels zo stijf dat ik hem nog moelijk kon verbergen. Zij zag het en legde haar hand erop en kneep heel zachtjes. Ik kreunde en kon nog maar aan een ding denken. Mijn handen gleden langzaam naar beneden naar haar knieen ik stak mijn hand onder haar rok. "Wat een strak ding had ze niets anders aan kunnen doen" dacht ik. Alsof ze me gehoord had ging ze even omhoog en liet me de rok naar boven schuiven zodat ze haar benen iets verder uit elkaar kon doen. Mijn handen streelden nu haar dijen en ik voelde haar trillen. Ze maakte de knopen van mijn jeans los en liet haar hand langzaam in mijn boxer glijden totdat haar hand mijn hele pik vasthad en ze begon langzaam op en neer te gaan. Heerlijk! Mijn vingers vonden haar lipjes. Ze had van die mooie ronde roze. Ik duwde ze zachtjes uit elkaar totdat ik met mijn vingers bij haar klitje kon en haar langzaam begon te strelen. Plots stopte ze en haalde haar hand uit mijn boxer en trok de mijne onder haar rok vandaan en schoof die omlaag. Ze grinnkte en wees naar rechts waar een bejaard stelletje aan kwam lopen. Ik deed mijn shirt over mijn broek wachtend totdat ze voorbij waren. Echter bij het lege bankje gekomen stopte ze en gingen zich zitten. Grrr dacht ik en knoopte mij broek ongezien dicht.

We begonnen over van alles en nog wat te praten hopend dat het oudere paartje zou vertrekken maar na kwartiertje zaten ze er nog en het zag er niet naar uit dat ze snel zouden opstaan. We stonden op en liepen terug naar haar huis het was laat genoeg. We belden aan en haar moeder deed de deur open. Mijn vriendin leek zoveel op haar alleen had mijn schoenmoeder korte haren en mijn vriendin lange. Ik was nog steeds geil en dacht even in een flits of zij net zulke heerlijke borsten en een kaal kutje zou hebben wat op dat van mijn vriendin leek. "Foei" dacht ik en gaf mijn vriendin een laatste kus op haar mond.

Ik ging naar huis en liep gelijk door naar boven naar mijn bed. Ik ging op het dekbed liggen en en deed mijn broek omlaag. Mijn pik was nog steeds stijf en deed gewoon pijn. Mijn ogen sloten zich en ik zag haar gelijk voor me zij boven op mij haar strakke borsten en mijn pik in haar natte kut. Ik was zo geil dat ik niet lang nodig had. Ik begon te schokken en te kreuen en het warme zaad liep over mijn handen. Mijn ogen vielen dicht en ik viel gelijk in slaap.

Ik pakte de telefoon en begon te sms-en. Ik vertelde haar dat ik de avond ervoor gelijk naar bed was gegaan en me afgetrokken had. Dat ik het jammer vond dat we niet af hadden kunnen maken waar we aan begonnen waren. Haar warme lippen die langzaam over mijn eikel heengaan. Ik kreeg alweer een stijve.

Nog geen 5 minuten later kreeg ik al een sms-terug:
“Ha moppie. Ja wat jammer. Ik heb me gisteren ook nog heerlijk gevingerd. Ik kon alleen nog maar aan jou denken. Ik zit nu weer over jou fanstaseren. Ik ga zo opstaan. SMS je wel als ik op mijn werk ben. XXX.”
Mmmm ik kon niet wachten. Ik had een vrije dag vandaag en had dus tijd genoeg om over haar te fantaseren.

“Piep piep. Piep piep”. Ik pakte snel mijn telefoon en las het SMS-je dat ze me gestuurd had:
“Heej lekker ding kan alleen maar aan jou denken. Zullen we vanaaf op een spannende plek afspreken kunnen we afmaken waar we gisteren aan begonnen zijn. Wat dacht je van de sporthal”
Wat een heerlijke meid was ze toch. De sporthal bij ons daar kon je ongezien naar binnen naar de kleedlokalen lekker onder de douche vrijen met z’n tweeen. Dat hadden we al vaker gedaan.
Ik sms-te haar terug:
“Vanavond 7 uur sporthal kleedlokaal 7”
“Ok” kreeg ik meteen terug.

Ik stond voor kleedlokaal 7 en maakte de deur open. Dat was vreemd het licht ging niet aan. Er hingen van die bewegingsmelders. “Ach ja” dacht ik “in het pikkedonker is ook wel spannend”. Het kletterende geluid van water deed me vermoeden dat zij al onder de douches stond. Ik deed snel mijn kleren uit en liep op het geluid af. Mijn handen tastend om zich heen. Eerst het gevoel van spetterend water daarna haar lekkere zachte huid, haar rug om precies te zijn. Ik draaide haar om en een vurige tongzoen volgde. Haar handen sloten zich om mijn billen en drukte mij stevig tegen haar aan. Het warme water liep tussen onze twee lichamen door. Ik pakte ook haar billen vast en begon haar te strelen Mijn pik werd langzaam stijf en ik voelde hem tussen haar benen omhoog komen mijn eikel haar dijen strelend, totdat hij tegen haar warme lippen aandrukte. Mijn handen gleden naar haar borsten, mmm precies zoals in mijn gedachten lekker rond, ik pakte haar tepels tussen mijn vingers en begon langzaam te knijpen. Ik hoorde haar kreunen van genot. Ze duwde mij een stukje van haar af en pakte mijn pik vast en begon heel zachtjes te trekken. Ik boog voorover en begon haar borsten te likken af en toe plagend in haar tepels bijtend. Mijn mond dwaalde verder af naar beneden totdat ik bij haar dijen was ik likte langzaam weer omhoog en duwde met mijn vingers haar kale lipjes uit elkaar. Mijn tong gleed over haar clitoris die helemaal gezwollen was en ik proefde tussen het warme water door haar geile sappen. Wat was ze toch een godin. Ik hoorde dat ze steeds sneller ging ademen, stak twee vingers bij haar naar binnen en stimuleerde haar G-spot. Eventjes later voelde ik haar schokken. Ook ik kon niet meer wachten en stond op. Mijn handen grepen haar achter haar billen en tilden haar op. Ik duwde haar tegen de muur ik duwde mijn pik ik haar kletsnatte kut deze sloot zich strak om mijn pik .Ik geloof niet dat ik ooit zo genoten heb. We kreunden allebei van genot Toen voelde ik het komen. Zo heftig mijn zaad spoot diep in haar vochtige kut naar binnen en ik liet haar langzaam op de grond zakken. Zonder dat ik het besefte voelde ik ineens warme lippen die langzaam over mijn eikel schoven en ze begon me te pijpen. Ze duwde mijn pik bij elke keer dat ze naar voren ging dieper in haar mond totdat ie niet meer dieper ging. Na een tijdje voelde ik het weer komen. Dat was me nog nooit gebeurd twee keer zo snel achter elkaar klaarkomen. Wat deed ze met mij? Op het moment dat ik klaarkwam en mijn zaad diep in haar keel spoot pakte ik haar bij haar hoofd om hem nog dieper naar binnen te duwen, maar in plaats daarvan schrok ik. Dit waren korte haren. Ze voelde dat ik schrok Ze begon te lachen en zei: “Morgenavond 7 uur zelfde plaats” Ze verdween. Ik kon niet meer wachten tot het weer7 uur was.

Genoten? Laat het me weten: mister_x1981@hotmail.com


Aantal keer bekeken: 10282
Waardering: 5.21 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online