Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

SMS vervolg.

U leest om dit moment het verhaal SMS vervolg gepost door DragonSis. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: DragonSis
Gepost op: 2009-12-24

Verhaal:

SMS vervolg
Ze werd wakker met een heerlijk loom maar uitgerust gevoel.
Ze rekte zich nog eens lekker uit en keek even op de wekker hoe laat het eigenlijk was want ze had hem niet af horen gaan.
Oke 06.30 uur ze was vroeg.
Door de spleet tussen de gordijnen zag ze dat het zonnetje al begon te schijnen. Heerlijk dacht ze een zonnige dag.
Met een glimlach op haar gezicht dacht ze terug aan gisteren en haar vreemde ervaring. Gekke meid zei ze tegen zichzelf, dat je dat gewoon gedaan hebt. Jeetje, ze had dat nooit achter zichzelf gedacht eigenlijk.
Maar tegelijkertijd voelde ze zich er sterk en zelfverzekerd door. Wat een heerlijk gevoel. Ze rekte zich nogmaals uit en slingert haar benen over de rand van het bed. Het begin van een nieuwe dag.

Ze loopt naar de keuken smeert voor zichzelf een croissantje met roomboter en maakt een kopje senseo.
Nog steeds een beetje zwevend en met een super lekker gevoel gaat ze aan de tafel zitten om te genieten van haar croissant.
Ze strekt haar benen uit onder de tafel hmmmmmmm ik heb echt zin in de dag!

Dan hoort ze in de slaapkamer haar wekker aflopen. Oh 7 uur denkt ze. Ze staat op en brengt haar bordje en kopje naar de keuken.
Terug in de slaapkamer zoekt ze in de kledingkast naar de kleren die ze die dag wil dragen. Als het goed is wordt het op kantoor een rustige dag. Geen afspraken dus gewoon de routine werkzaamheden.
Ze schrikt even, haar mobieltje wat op haar nachtkastje ligt geeft de drie zo welbekende piepjes.
Met het schaamrood op haar wangen, of is het rood van opwinding loopt ze ernaar toe.
Met trillende vingers pakt ze het mobieltje kijkt op haar schermpje. Ohhhhh gelukkig het is Lucy, ze leest het berichtje hey schat, hoe laat wil je dat ik je kom ophalen moet toch langs je werk en dacht kan je meerijden.
Oh dat is lekker dacht ze haar auto was bij de garage en kon ze vanmiddag pas ophalen. Eerllijk gezegd had ze wel tegen de rit in de drukke tram op gezien. Snel smst ze Lucy terug dat ze blij is met haar aanbod en om 08.00 uur klaar zal staan.

Ja, een tramrit in de vroege ochtendspits is ook niet iets waar je naar uit kijkt. Maar aan de andere kant je kan wel lekker je gedachten de vrije loop laten en als ze met Lucy meerijdt dan, moet ze toch wel gezellig zijn.
Nou ja.

Dan denkt ze, was ze wel opgelucht toen ze zag dat het Lucy was of voelde ze ook wel een lichte teleurstelling.
Het laatste moest ze aan zichzelf toegeven. De spanning die ze direct in haar lichaam had gevoeld gaf ook wel een extra kick dacht ze.
Ze liep naar de douche en begon haar tanden te poetsen. Ondertussen had ze de douche alvast laten lopen zodat ze direct onder het lekkere water kon stappen. Het blijft een lekkere sensatie het water over haar lichaam te voelen stromen.
Helaas begint ze nu wel krapper in de tijd te komen. En gehaast stapt ze onder de douche vandaan droogt zich af en loopt naar de slaapkamer.
Net als ze haar kleding van het bed wil pakken piept haar telefoon weer. Ze klikt eigenlijk zonder te kijken op lezen verwachtend weer een bericht van Lucy te zien dat ze onderweg is of zo.

Dan stokt haar adem even in haar keel. Het is van hem zegt ze tegen zichzelf.
Ze leest de woorden met een intensiteit alsof ze de inhoud tot in het diepst van haar ziel wil zuigen. De woorden op het scherm:
Ik weet dat je nu zover bent dat je jezelf gaat aankleden hoer
Hier volgt je kledinginstructie:
Je trekt een rok aan en een witte blouse.
Alleen je slip en je bh laat je thuis.
Geen kousen en schoenen met hakken.

Ze laat het nog eens langzaam tot zich doordringen.
Een rok en witte blouse maar geen ondergoed?????
Jeetje, dat kan hij toch niet menen. Ze moet zo naar kantoor en het idee dat ze daar loopt zonder haar slip en bh ze weet echt niet of ze dat wel kan hoor.

Ze beantwoordt de sms, dat ze naar kantoor moet dus dat wat er nu gevraagd wordt eigenlijk gewoon niet kan.
Ze heeft het nog maar net verzonden of direct begin de telefoon alweer te piepen. En heel gek maar zelfs het piepje klinkt dwingender dan anders.
Een boos sms’je verschijnt op het scherm.

Je denkt dat ik dat niet weet. Maar ik duldt geen tegenspraak van jou sletje jouw opdracht is gewoon te doen wat ik zeg heb je dat begrepen.
Ik zal je vertellen dat tegenspraak gewoonlijk straf betekent. Maar omdat je net begint zal ik kijken of je jouw fout direct kan herstellen.

Ze voelt een vreemd gevoel, ze voelt zich teleurgesteld.
Hij is boos, en op een of andere manier geeft dat haar echt een heel vervelend gevoel. Wat is het toch dat deze man met haar doet.

Ze kijkt naar de kleding die op haar bed ligt en aarzelt. Dan gaan haar vingers over het toetsen. Tot haar eigen verbazing leest ze wat ze bijna automatisch schrijft.
Sorry, dat ik u teleurgesteld hebt, ik zal doen wat U zegt en mijn kleding aanpassen. Hopelijk bent U dan weer tevreden over me.
Snel komt er een bericht terug waarin alleen maar staat: goed zo, ga nu maar opschieten.

Ze loopt terug naar haar kast en pakt er een blauwe rok uit en een witte blouse. Snel trekt ze de kledingstukken aan en pakt haar pumps.
Ze grinnikt even en denkt het aankleden is zo wel sneller klaar. Ze haalt een borstel door haar haren, doet mascara op haar wimpers en lipstick op haar lippen.
Zo, denkt ze dat ziet er weer niet slecht uit. Haar ogen dwalen af naar beneden en via de spiegel kijkt ze naar haar borsten. Ze staan ondanks het feit dat ze geen bh draagt nog fier naar voren.
Dan komt haar onzekerheid weer naar boven. Die witte blouse geeft weinig te vragen door de stof heen zie je dat haar tepels zich duidelijk aftekenen.
Dit kan toch niet op kantoor denkt ze terwijl ze schrikt.
Maar echt tijd om erover na te denken krijgt ze niet. Er klinkt een toeter door de straat. Dat is Lucy en ze loopt snel naar de deur onderweg haar tas pakkend.
Ze sluit de deur af en loopt over het pad naar de straat waar Lucy op haar staat te wachten.
Ze doet het portier open en wil instappen, dan bedenkt ze zich weer dat ze gaan slip aan heeft en voorzichtig gaat ze op de passagiersstoel zitten.
Hoi, wat zie jij er verhit uit glimlacht Lucy, heb je jezelf gehaast? Ze kijkt Lucy aan en denkt zou ze iets merken. Lucy heeft een glimlach om haar lippen.
Nee, tuurlijk niet zegt ze tegen zichzelf, stel je niet zo aan meid.
Goedemorgen Luus, antwoordt ze lief dat je me op wilde halen dan hoef ik niet in die drukke tram.

Ach, joh het is geen moeite hoor, ik vind het wel gezellig anders zit ik toch maar met de radio mee te brullen.
Heb je gisteravond nog iets gedaan? Of gewoon een beetje bank gehangen vraagt Lucy terwijl ze even opzij kijkt naar haar vriendin.
Shit denkt ze, en ze voelt zich betrapt als ze in de glimmende ogen van Lucy kijkt. Nee, nee haast ze zich te zeggen. Gewoon net als anders eigenlijk niets bijzonders het was warm.
En jij?
Nee, ik ook niet echt antwoordt Lucy maar moeten we wel snel is doen hoor, weer even iets anders, we moeten wel uitkijken dat we geen ouwe vrijsters worden.

Dan remt Lucy af bij een groot kantoorgebouw. Zo mevrouw, uw taxi is gearriveerd op de plaats van bestemming lacht ze.
Ze bedankt Lucy voor de lift en spreekt af haar vanavond nog even te bellen. Dan stapt ze uit de auto en loopt naar de ingang van het gebouw op haar horloge kijkend.
Gelukkig ze is op tijd denkt ze terwijl ze de lift instapt naar de negende verdieping waar ze werkt. In de lift dwalen haar ogen naar de spiegel en een warme prikkeling gaat door haar heen als ze haar tepels licht door haar blouse ziet komen.
Het zou niet moeten maar toch……. Ze kan niet ontkennen dat het haar opwindt en dat ze zelfs voelt dat ze een beetje nat wordt tussen haar benen. Ohhh wat een raar gevoel zo zonder slip aan denkt ze nog als ze haar mobiel weer hoort.
Snel als een ongeduldig kind pakt ze hem uit haar tas.
Ze leest:
Je moet nu in de lift staan als het goed is, zet hem even stil.
Ze kijkt op naar de etages die aangegeven worden door oplichtende lampjes.
Normaal baalt ze dat de lift zo langzaam gaat maar nu is ze er blij om.
De lift stoppen, als op een automaat doet ze wat er staat en drukt de stopknop in. Dan sms’t ze terug. Gedaan wat U vroeg.
Direct daarop komt het volgende bericht.
Goed zo, je begint het echt te leren ik ben tevreden met je.
Ga nu met je hand tussen je benen en voel of je nat bent en laat het me weten.
Met een rood hoofd en toch nog een beetje aarzelend doet ze wat hij van haar vraagt en sms’t hem terug dat ze nat is.
Jeetje, dit had ze een paar dagen terug nooit van zichzelf verwacht laat staan dat het haar ook nog op zou winden op een manier die ze niet kende ging het door haar hoofd.
Oke, ga nu net zo lang met je vingers over je klitje tot je een orgasme op voelt komen en voordat je komt sms je mij dat het zover is.
Dat meent hij toch niet ze staat in de lift van haar werk en ze weet dat er inmiddels wel een rij mensen zal staan te wachten tot de lift eindelijk komt.
Ondanks al haar bezwaren gaan haar vingers automatisch naar haar klitje ze doet haar benen licht uit elkaar en voelt direct al een zindering door haar heen gaan als ze haar klitje aanraakt.
Hmmmmm jeetje wat is ze opgewonden. Haar vingers bewegen zich snel over haar klitje en ze heeft niet lang nodig voordat ze een hoogtepunt voelt opkomen.
Ze wil doorgaan, ze wil die ontlading, ze staat op klappen. Haar hele lichaam spant zich aan klaar voor dat wat komen gaat.
Maar dan denkt ze direct schuldig.
Nee, dat mocht niet, ik moet nu toestemming vragen. Jeetje, dit valt niet mee.
Ze pakt met plakkerige vingers haar mobieltje en brengt hem op de hoogte van haar situatie en vraagt hem of ze alsjeblieft mag komen.
Hoewel ze het maar net verzonden heeft wacht ze ongeduldig op het antwoord, ze wordt nerveus ze moet opschieten en ze wil zo graag komen.
Haar mobiel piept gelukkig.
Nee hoer, dat mag je niet. Je trekt je rok netjes naar beneden en gaat met de lift verder en netjes aan het werk.
En niet stiekem toch doen begrepen want dan zal ik je moeten straffen.

Verbaast en teleurgesteld klapt ze haar mobiel dicht. Dit had ze niet verwacht. Haar ogen komen weer langs de spiegel als ze de lift van de vergrendeling afhaalt. Haar wangen gloeien en een klein zweetdruppeltje loopt langs haar oor.
Snel haalt ze een klinex over haar gezicht trekt haar rok recht en zucht is diep.
Dan schokt de lift als teken dat die tot stilstand komt. Ze kijkt naar de lampjes op welke etage ze zit. De zevende dus ze is er nog niet.
De deuren gaan open en een lange slanke man stapt de lift binnen, hij glimlacht naar haar.
Ze glimlacht bedeesd terug en slaat dan snel haar ogen neer. Keek hij haar nou veelbetekenend aan?
Ach, joh jij, zei ze tegen zichzelf, je ziet spoken.
Dan hoort ze dat de man haar aanspreekt. Zo dat duurde lang voor de lift kwam.
Gelukkig voor ze hoefde te antwoorden stopte de lift weer en nu op de juiste etage waar zij eruit moest.
Glimlachend goedemorgen zeggend liep ze snel langs hem heen de gang op. Dat was op het nippertje.

Snel nam ze een bak koffie uit de automaat en haastte zich naar haar bureau, nu was ze toch nog maar net op tijd.
Ze zet haar computer aan, haar vingers trillen nog steeds gaat het gevoel van het naderende orgasme door haar lichaam.
Ze weet dat ze het eerste twee uur alleen zal zijn op kantoor en twijfelt. Zal ze…, ze zou het kunnen doen, hij kan het toch niet zien denkt ze. Hoe moet ze dit volhouden dat gevoel het is enorm pffffff Ze moet ontladen.
Dan staat ze op en doet de deur naar de gang dicht. Ze gaat weer op achter haar bureau zitten en doet haar benen uit elkaar. Haar hand gaat naar haar klitje en alleen al bij het aanraken ervan komt ze bijna klaar.
Snel masseert ze haar klitje en binnen twee minuten zinderen de emoties door haar lichaam, ze heeft het gevoel dat er een raket wordt afgestoken. Kreunend en hijgend komt ze klaar.
Langzaam komt ze weer tot zichzelf, ze hangt half in haar bureaustoel met haar benen nog uit elkaar. Dan raapt ze zichzelf bij elkaar en gaat naar het toilet om zichzelf op te frissen.
Ondanks haar ontlading heeft ze toch geen prettig gevoel wat ze normaal wel heeft, in tegendeel ze voelt zich schuldig en zelfs een beetje verdrietig.
Trut moppert ze op zichzelf.
Terug op haar kantoortje zet ze alles van zich af en gaat aan de stapel werk die op haar ligt te wachten. Even geen tijd om aan andere dingen te denken.
Routinematig werkt ze de post weg en beantwoordt ze de verschillende telefoontjes die binnen komen.
Als de deur van het kantoor open gaat kijkt ze op de klok.
Jeetje, het loopt alweer tegen twaalf uur dat is snel gegaan bedenkt ze zich. Ze draait zich om, om te kijken wie er binnenkomt.
Het is haar baas die haar vriendelijk groet. Goedemorgen Ilse, alles goed gegaan nog bijzonderheden? Vraagt hij routinematig.
Nee hoor, alles is rustig geweest alleen of je Norbert even terug wilt bellen over die zaak met het keurmerk antwoordt ze, terwijl ze denkt je moest is weten.
Ze kijkt op en ziet dat hij haar aanstaart, met licht blozende wangen zijn, zijn ogen op haar borsten blijven rusten.
Zichzelf weer herinnerend dat ze geen beha draagt en haar tepels licht zichtbaar zijn bloost ze. Uhhh zegt hij, terwijl hij zijn blik met moeite losmaakt, zegt hij is goed doe ik zo direct. Kan je me koffie brengen?
Dan loopt hij zijn eigen kamer binnen die grenst aan die van haar.
Ze brengt hem koffie, en weer laat hij zijn ogen over haar lichaam dwalen. Ze weet dat haar tepels inmiddels hard vooruit staan van wederom een gevoel van opwinding. Ze voelt zich licht ongemakkelijk en toch geeft het haar ook een kick.

Dan draait ze zich om en gaat snel weer aan haar werkzaamheden.
De rest van de dag gaat normaal voorbij en om half zes sluit ze haar computer af, ruimt op en maakt zich klaar om naar huis te gaan.
Ze steekt nog even haar hoofd om de hoek van de kamer van haar baas om hem te groeten.
Tot morgen Ilse zegt hij, je zag er goed uit vandaag.
Met een licht gevoel van schaamte maar ook opwinding loopt ze de gang op. Ze staat net in de lift onderweg naar beneden als haar mobiel weer piept.
Jee, denkt ze, heeft hij een radar voor liften.
Ze leest het berichtje en schrikt.
Zo smerige hoer, je kon het dus toch niet laten hè.
Je hebt je niet aan mijn opdracht gehouden. Je eigen geiligheid was sterker dan je dienstbaarheid aan mij.
Ik denk dat we er dan nu maar beter mee kunnen stoppen.
Verdwaasd kijkt ze naar het toestel. Hoe kon dit nou, hoe kon hij dit weten. De lift kwam tot stilstand op de begane vloer.
Ze stapte uit en kon nog net een traan bedwingen toen de portier een fijne avond wenste.
Ze liet de tekst nogmaals tot zich doordringen, dit was haar kans om weer haar gewone leventje verder te leven dacht ze nog even en met een verslagen gevoel begon ze een sms terug te sturen.
Sorry, echt het spijt me heel erg.
U hebt gelijk ik had het niet mogen doen.
Maar stoppen??? Kunt u me niet alstublieft nog een kans geven.
Ik moet nog leren maar ik beloof dat ik vanaf nu mijn uiterste best zal doen.
Ze drukt op verzenden en wacht tot haar mobieltje weer zal gaan piepen met het antwoord. Maar, het blijft stil.
Zo staat ze daar 10 minuten, zich erg beroerd voelend.
Zo kende ze zichzelf helemaal niet, ze was een sterke onafhankelijke vrouw. Dan schudde ze haar hoofd en begon de straat uit te lopen op weg naar de garage waar haar auto klaar zou staan. Toch kon ze dat vervelende gevoel maar niet van zich afschudden.
Ze ging rechts de volgende straat in en zag in de verte haar knalrode autootje al staan. Hij blonk in de zon. En het leek of hij haar riep, kom maar hier kan je tot rust komen. De garage had haar al gebeld dat ze de auto buiten klaar zouden zetten omdat zij na sluitingstijd zou komen.
Ferm liep ze erop af, opende het portier en liet zich op de bestuurderstoel vallen. Een diepe zucht ontsnapte haar en ze legde haar hoofd even achterover tegen de leuning van de stoel.

Direct daarop werd haar hoofd van achteren beetgepakt en deed iemand een blinddoek om haar ogen. Verbijsterd door wat er gebeurde bleef ze als verstijfd zitten.
Helaas lang genoeg om te voelen dat nu haar armen naar achteren werden getrokken en ze voelde hoe haar polsen aan elkaar geboeid werden.
Op dat moment kwam ze bij uit haar starheid en wilde het op een gillen zetten.
Maar direct hoorde ze de vertrouwde stem van Lucy in haar oor zeggen. Stil maar Ilse het is oké, laat het maar over je heen komen. Vertrouw op mij.
Even dacht ze dat ze gek geworden was. Wat? Lucy? Wat gebeurde hier?
Haar hersenen werkte koortsachtig.
Luus begon ze. Ssssssst stil er gebeurt je niets dat beloof ik.
Totaal verward en verrast liet ze het eigenlijk over zich heen komen.
Dan hoorde ze hoe Lucy achter uit de auto stapte en werd haar portier open gemaakt.
Kom er maar uit want zo kan je toch niet rijden zei Lucy. Ik rij!
Verdwaasd deed ze zonder commentaar wat haar gezegd werd en voelde ze hoe ze naar de andere kant van de auto geleidt werd en op de passagiersstoel neergezet werd.
Dan stapte ook Lucy weer in, en nog voordat de auto gestart werd hoorde ze een mobiel piepen. Alleen deze keer was het niet de hare maar die van Lucy besefte ze zich.
Lucy las het berichtje voor:
Oke je krijgt nog de kans waar je om gevraagd hebt maar, je doet precies wat je gezegd wordt. Zoniet dan wordt je naar huis gebracht en is het klaar.
Laat weten of je hiermee akkoord gaat.
En? Hoorde ze Lucy zachtjes zeggen, wat doe je?
Luus, ik begrijp het allemaal niet meer maar ik weet dat ik niet anders kan voor mijn gevoel, ik ga akkoord.
Lucy stuurt haar antwoord terug en start dan de auto. Ze voelt hoe het langzaam in beweging komt en denkt dan ineens. Oh jee, ik zit hier in de auto met een blinddoek wat zullen de mensen wel niet denken?
Ze opent haar mond om Lucy duizend en vragen te stellen maar ze komt niet eens tot de eerste. Je hoeft me niets te vragen want ik mag je toch geen antwoord geven.
Alles zal je snel duidelijk worden, nu moet je zwijgen en gewoon alles over je heen laten komen tenzij je het echt niet meer wilt. Dan moet je het zeggen oké.

Ze zwijgt en buigt haar hoofd en in deze nederige houding blijft ze zitten tot ze voelt dat de auto tot stilstand komt en Lucy de motor afzet.
Wacht ik kom je helpen zegt Lucy dan. Ze hoort haar portier weer opengaan en wederom leidt Lucy haar de auto uit. Haar oriëntatievermogen is door de blinddoek helemaal weg. Ze kan zelfs niet meer echt nadenken.
Dan pakt Lucy haar bij de elleboog en ze beginnen te lopen. Niet zo lang dan stoppen ze weer.
Een drempel zegt Lucy je moet je voeten optillen Ilse.
Ze begrijpt dat ze een huis binnengaan, en hoor hoe Lucy direct doortippelt op haar hakjes haar achterlatend.
Lichte paniek overvalt haar. Wat moet ze nu doen?
Daar hoeft ze niet meer over na te denken want op dat moment wordt ze weer bij haar elleboog gepakt.
Ze voelt dat dit een mannenhand moet zijn.
HIJ denkt ze, en bijna automatisch buigt ze haar hoofd.
Kom bromt hij.
Ze lopen een klein stukje en dan voelt ze hoe haar polsen weer losgemaakt worden. Dan hoort ze van alles rinkelen. En alsof ze niet anders kan blijft ze stil staan afwachtend van wat er zal gebeuren.
Lucy’s stem klinkt weer in de ruimte.
Strek je handen uit Ilse ze doet wat er gezegd wordt en voelt dat er weer boeien om haar polsen gaan. Alleen wordt er nu een haak aan vastgemaakt.
Weer klinkt het rinkelen van ketting en ze voelt hoe haar armen omhoog getrokken worden. Vanuit een schrikbeweging wil ze haar armen direct naar beneden trekken maar ze voelt de weerstand. Ze kan niets doen.
Ze voelt hoe de knoopjes van haar blouse losgemaakt worden en de rits van haar rokje. Haar rokje zakt langs haar benen naar beneden op de grond.
Hier staat ze dan helemaal naakt, weerloos en overgeleverd denkt ze. Even komt er een stemmetje in haar dat zegt dat dit niet kan, dit wil je toch niet?
Maar dat stemmetje verdwijnt net zo snel als het gekomen is. Misschien wil ze het niet maar ze voelt zich zo opgewonden dat ze helemaal niet wil dat het stopt.
Ze wacht vol spanning op wat er nu komen gaat.
Dan hoort ze zware stappen naar zich toe komen en bijna tegelijk een harde snijdende tik op haar billen, gevolgd door het strelen van een zachte vrouwenhand.
AU roept ze uit.
Stil slet, klinkt een basse stem. Ik heb je gezegd dat je gestraft zou moeten worden voor wat je gedaan hebt.
Dan weer een tik, nu wat harder. AU klinkt het weer uit haar mond.
Ik zei toch stil!
Klinkt het achter haar, als je weer niet kunt luisteren dan weet je wat er gebeurt.
Dan hoort ze hoe hij zich tot Lucy wendt. Voel is tussen haar benen, wat het doet met haar. Dan voelt ze de hand van haar vriendin die over haar spleet gaan.
Jezus, haar beste vriendin die aan haar kutje zit.
Dit is echt niet normaal maar, ohhhhhh wat raakt ze opgewonden. Bij het idee en bij het gloeiende gevoel dat door de tikken op haar billen veroorzaakt is.
Deze combinatie geeft haar een gevoel wat ze nog nooit heeft meegemaakt. Wederom zegt haar verstand stop, je laat je toch niet slaan en vernederen. Maar het is weer haar gevoel dat de overhand neemt.
Wat een sensatie is dit.
Dan volgen de tikken elkaar in rap tempo op. Te snel om nog au te kunnen roepen. Tegelijkertijd voelt ze hoe er een ijsblokje over haar tepels gehaald wordt.
Dat is zo mogelijk nog erger dan die tikken.
Ze kronkelt voor zover dat mogelijk is om onder al die prikkels uit te komen. Maar tevergeefs het helpt haar niet.
Er wordt iets op haar tepels gezet wat een knijpende ervaring geeft. Dit is te doen denkt ze bij zichzelf. En dan worden de klemmen aangedraaid.
Een hete pijnprikkel trekt door haar lijf, die schiet signalen naar kutje.
Een kreun ontsnapt haar. Ze voelt de pijn maar in plaats van dat het haar doet stoppen raakt ze meer en meer opgewonden. De spanning van de pijn, het onverwachte en het genot doet zijn werk.
Benen wijd hoer, ik wil dat je toegang geeft.
Jouw lichaam is nu niet het jouwe, het is er nu om mij te dienen.
Gehoorzaam doet ze haar benen van elkaar, dan schiet ze naar voren. Er wordt een ruk gegeven aan haar schaamlippen en afgemaakt met een tik op haar zo gevoelige clitoris.
Wijd hoort ze weer.
Snel gehoorzaamt ze en dan……… ohhhhhhhhhh wat is dit erg. Dan voelt ze het zachte natte vlees van de lippen van haar vriendin over haar schaamlippen gaan.
Ze weet niet wat natter is, haar kutje of de mond van haar vriendin.
Lik haar Lucy tot ze bijna komt hoort ze de man zeggen. En Lucy doet haar werk. En dat doet ze verdomde goed.
Ze voelt hoe haar spieren zich samentrekken, waardoor de klemmen weer een pijnstoot aan haar tepels geven. Dit versterkt haar genot en bijna komt ze tot een orgasme.
STOP! Klinkt het dan.
Kijk dit moest je leren, jij komt vanaf nu niet zomaar meer klaar. Je zult het moeten vragen. Je zult erom smeken.
Ze voelt nu hoe vier handen haar lichaam strelen, overal voelt ze handen afgewisseld met een lik over haar klitje.
Ohhhhhhh hoe moet ze dit tegenhouden, haar lichaam schreeuwt om een orgasme.
Haar hele lichaam gloeit.
Blijkbaar heeft hij dat in de gaten want ze hoort hem ergens in de verte zeggen. Als je wilt moet je het vragen slet.
Dan zuchtend en kreunend vraagt ze mag ik komen?
Nou dat klinkt nog niet ernstig genoeg hoor, zullen we dan maar even doorgaan nog waarbij ze direct weer een harde klap op haar billen voelt. Ditmaal met zijn eigen vlakke hand.
Ze kan niet meer, en smekend en huilend en kreunend zegt ze:
Alstublieft, mag ik alstublieft klaarkomen.
Mag ik, ik kan niet meer
Dat is voor hem het sein dat het genoeg is.
Lucy, maak je werk maar af.
En ze voelt hoe de tong van Lucy tussen haar schaamlippen kronkelt en zich vastzuigt op haar klit. Ohhhhhhhh dit is teveel en haar lichaam begint te schokken.
Op dat moment wordt er weer gestopt en voelt ze hoe haar armen losgemaakt worden. Ze wordt hierbij ondersteund door een paar sterke armen want haar benen zijn zo slap geworden dat ze zich niet meer staande kan houden.

Ze voelt hoe ze op een zacht bed wordt neergelegd en hoe hij zijn harde pik tussen haar benen schuift.
Dan een harde stoot en hij schiet bij haar naar binnen.
Zonder wat te zeggen stoot hij diep in haar en dan weer helemaal naar buiten. De stoten worden heftiger en sneller. En tijdens dit voelt ze nog steeds de tong van haar vriendin tegelijkertijd over haar klitje en zijn paal gaan.
Op het moment dat hij haar klemmen losmaakt geeft dit een zodanige pijnprikkel dat ze zich niet langer kan tegenhouden en snikkend en schreeuwend komt ze tot haar hoogtepunt.
Ergens in de verte voelt ze hoe ook hij klaarkomt

Snikkend ligt ze daar een sensatie die ze nooit heeft meegemaakt.
Dan voelt ze hoe een mannenlichaam naast haar komt liggen en haar in zijn armen neemt. Voorzichtig slaat hij zijn armen om haar heen en wiegt haar zachtjes heen en weer. Ze voelt hoe Lucy tegelijkertijd zachtjes over haar haren streelt.
Het is goed vrouwtje. Ilse het is oké. Je hebt het goed gedaan. Ik ben heel erg trots op je.
Langzaam komt ze weer tot zichzelf.
Dan wordt haar blinddoek losgemaakt en kijkt ze in de stralende ogen van haar vriendin.
En? Vraagt Lucy haar.
Dan glimlacht ze zachtjes en zegt kreng. Wat heb je allemaal met me uitgehaald joh. Ze ziet het verschrikte gezicht van Lucy.
Dan lacht ze en zegt: Dit had ik nooit achter jou gezocht en ook niet achter mezelf trouwens maar lieve schat dank je. Wat een ervaring. Het voelt alsof ik nu pas weet wie ik ben.
Lucy lacht ook en slaat haar armen om haar vriendin heen.
Maar….., Lucy weet wat ze wil vragen, kijk maar achter je zegt ze. Ze draait zich licht aarzelend om benieuwd maar ook een beetje angstig voor wat ze te zien krijg.
JIJ! Zegt ze dan, ze kijkt in de rustige maar zelfverzekerde ogen die ze zo goed kent.
De ogen van haar baas.
Ja ik, antwoordt hij. Het begin van een nieuwe loopbaan.




Aantal keer bekeken: 9255
Waardering: 6.90 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online