Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

SMS.

U leest om dit moment het verhaal SMS gepost door DragonSis. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: DragonSis
Gepost op: 2009-12-24

Verhaal:

SMS
Ze steekt de sleutel in het slot.
Pffff eindelijk thuis, zuchtend zet ze de tassen met boodschappen op het aanrecht en gooit de deur naar de tuin open. Het is warm.
Wat een dag, op het werk was haar collegaatje ziek en moesten er 4 rapporten klaar. Dan nog snel naar de supermarkt om boodschappen te doen voor het eten en ja hoor, natuurlijk een hele rij bij de kassa.
Net toen ze de laatste spullen weg wilde ruimen piepte haar mobiel. Ook dat nog, dacht ze bij zichzelf terwijl ze haar telefoon pakte.

Een smsje, zal wel van Lucy zijn, haar vriendin had een sms verslaving ontwikkelt. Meestal kon ze er wel om lachen die droge berichtjes van haar vriendin maar nu had ze eigenlijk even geen zin of tijd. Maar goed ze drukte op de toets en begon te lezen.
Ze las het bericht en fronste haar voorhoofd, nog een keertje. Wat stond daar nu?

Hallo hoer,
Trek je rokje aan en een kort truitje en laat al het ondergoed achterwege, als je dat gedaan hebt laat je het mij weten via sms en volgt de volgende instructie.

Ze schoot in de lach nadat ze het wel 4 keer gelezen had. Wat is dat nou voor een raar berichtje. Waarschijnlijk een verkeerd nummer ingetoetst.
Ze legde de telefoon weer weg en ging verder met waar ze mee bezig was.
Ze had honger en begon de groente te snijden. Lekker dacht ze rijst met groente en vlees ze had er echt zin in en ging met goede moed verder.
Ze begon zich al wat beter te voelen en zette de muziek erbij aan.

De olie siste in de pan en ineens schoot het rare smsje weer door haar hoofd. Met een glimlach schudde ze er nogmaals haar hoofd over.
En toch er kwam een stiekem stemmetje in haar hoofd. Hmmmm toch wel een geil idee eigenlijk dacht ze.
Zou ze??????? Neeeeeeee, ben je gek zei ze tegen zichzelf.

Maar toch, ze zette de pan lager op het vuur aarzelde even maar liep toen loom de keuken uit. Ze liep naar de kast in de slaapkamer en haalde er wat kleding uit. Ze ontdeed zich van haar nette kantoorkleding en trok het rokje en truitje aan.
Grinnikend keek ze in de spiegel.
Zo opdracht vervuld zei ze tegen haar spiegelbeeld en draaide zich om, om naar de keuken terug te gaan.
Ze deed het vuur onder de rijst uit en proefde in de wok of het eten goed was. Mmmmm lekker, snel een bord pakken en lekker op de bank zitten. Ze had honger.
Toch wel een raar gevoel hoor zo zonder haar slip en beha maar gaf ook wel een zekere spanning.

Ze nam een hap en pakte haar mobiel, ze las nogmaals de vreemde sms.
Haar vingers gingen over de toetsen en drukte op beantwoorden. Wat kon haar het schelen hij of zij kon haar toch niet zien.
Opdracht vervuld typte ze in en drukte op verzenden.

Ze ging verder met eten, goh toch kan ik wel koken grinnikte ze tegen zichzelf. En ze schrok toen ze haar mobiel hoorde piepen.
Oh jee, wat nu. Misschien is het Lucy dacht ze nog tegen beter weten in.
Met rode wangen las ze het volgende berichtje. Oh dus nog een hoertje die graag wil weten wat ze moet doen.
Oke, je hebt nu dus een rokje en een truitje aan en geen ondergoed. Het volgende wat je gaat doen is werkzaamheden waardoor jij gebukt voor het raam komt te staan zodat de mensen die naar binnen kunnen kijken je blote billen zouden kunnen zien. Dit doe je tot er iemand langs is geweest of jij denkt dat je gezien bent.
Laat het me daarna weten en ook wat je voelt.

Ja zeg dacht ze, bekijk het lekker. Oke ze gaf toe dat ze zich verleidt voelde bij het eerste smsje en haar nieuwsgierigheid het gewonnen had van haar normen. Maar dit, nee…….. nee, hier begon ze echt niet aan dacht ze.
Ze pakte haar lege bord op en liep naar de keuken om de boel schoon te maken.
Ze voelde zich stukken beter nu haar honger gestild was. Ze hield ook van een schoon en net huis daar werd ze rustig van. Heerlijk als ze na haar werk thuis kwam en het was netjes.
Dus lekker meezingend op de muziek pakte ze haar stofzuiger uit de kast.
En toch gaf het wel een extra gevoel om zo door het huis te lopen. Dat moest ze zichzelf toch wel toegeven.
En terwijl ze bukte om onder de tafel door te zuigen dacht ze weer aan de opdracht. Oh jee, nu sta ik gebukt met mijn kont richting het raam.
Snel kwam ze omhoog. En ging verder met haar werk.
Maar toen ze langs het raam liep kon ze toch de verleiding niet weerstaan. Ze keek naar buiten en zag niemand. Voorzichtig en niet te diep bukte ze zich.
Het gaf toch wel een spannend gevoel moest ze zichzelf toegeven. Ze bukte wat dieper zodat ze wist dat er een goede kijk was op haar volle billen.
Stiekem en toch wat ze nooit had durven denken van zichzelf hoopte ze dat iemand haar zou zien. En dus keek ze zonder dat het opviel naar het raam.
Toen schoot het schaamrood haar naar der kaken, haar buurman stond voor het raam aan de overkant ongegeneerd naar haar te kijken.
Alsof ze het niet gemerkt had stofzuigde ze snel naar de andere kant van de kamer en kwam overeind.
Ze voelde dat ze kleurde tot in haar nek.
Shit dacht ze, wat nu? Waar was ze toch mee bezig.
Maar terwijl ze de stofzuiger wegzette kon ze niet voor zichzelf ontkennen dat ze de spanning die het opriep eigenlijk wel prettig vond. Sterker nog ze voelde zich licht opgewonden. Er ontsnapte zelfs een lichte zucht aan haar lippen.

Ze wilde verder of in ieder geval weten hoe het verder zou kunnen gaan. Opnieuw pakte ze haar mobiel en begon een bericht te schrijven.
Verzenden! Zo dacht ze en liep naar de keuken om koffie voor zichzelf te maken tussendoor luisterend of ze haar mobiel niet hoorde.
Met haar warme bak koffie ging ze met haar benen opgetrokken op de bank zitten met een tijdschrift.
Nog steeds geen bericht terug.
Nou ja beter zo meid zei ze tegen zichzelf, je zou haast dingen gaan doen die je nooit zou doen. Maar ze kreeg het niet voor elkaar om het gevoel van teleurstelling te onderdrukken. Ook kon ze haar aandacht niet bij het artikel houden wat ze aan het lezen was.
Dus legde ze het tijdschrift weg en zette de tv even aan misschien dat ze daar afleiding zou vinden. En zei ze tegen zichzelf trek is wat aan joh trut wat zit je hier nou zonder je ondergoed aan.
En net toen ze op wilde staan piepte haar telefoon weer. Een siddering schoot door haar heen. En even werd ze heen en weer geslingerd tussen verlangen en geoorloofd gedrag.
Toch pakte ze de telefoon en las het berichtje van de persoon die ze niet eens kon. Zo vuile hoer dus je hebt je blote kont getoond aan je buurman en je vond het lekker dat kan je gewoon toegeven. Ik weet dat je een slet bent dus…..
Het volgende wat je doet is je schuift je gordijnen zo open dat die buurman zicht heeft op wat je doet. Zet muziek aan en dans sensueel door de kamer. Daarbij laat je je handen over je eigen lichaam glijden. Ik weet dat je geil bent dus het moet niet moeilijk zijn jezelf verder op te winden.
Ga nu en voer je striptease uit en sms. En deze keer wat sneller ik heb niet alle tijd begrepen.

Nou ja zeg, brutaal om zo tegen haar te spreken alsof ze zelf niets meer te zeggen had. En hoe noemde hij haar?????
Kom nou, maar ze wist dat ze zichzelf voor de gek hield want hij had gelijk ze was opgewonden. En ondanks haar schaamte stond ze op en deed de gordijnen uit elkaar. Liep naar de stereo en zetten zwoele muziek aan.
Zonder dat ze het zelf helemaal besefte begon ze langzaam te bewegen op de muziek. Door de muziek en haar gevoelens begon ze haar schaamte voorbij te gaan en ging ze steeds verder.
Ze wist dat haar buurman nu keek en dat wond haar op. Ach wat, ze had hem toch altijd al aantrekkelijk gevonden.
Haar handen gingen over haar lichaam en tilde haar rokje nog meer naar boven. Nu stond ze helemaal te schudden met haar blote billen voor het raam.
Langzaam maakte ze de rits van haar rokje los zodat die langs haar benen naar beneden gleed. En toen ging ze verder met haar handen onder haar truitje over haar tepels die nu strak gespannen stonden.
Oh wat was ze geil en het idee dat haar buurman dat nu ook werd versterkte dat gevoel nog meer. Het gevoel van de macht die ze over hem had. Het duurde dan niet lang tot ze helemaal naakt door haar kamer heen danste.

Nu snel die sms terugsturen. Niet te lang laten wachten had hij gezegd. En raar voor haar doen maar ze voelde een drang om hem tevreden te houden.

Piep piep. Het duurde niet lang voor ze weer bericht terug kreeg.
Oke sletje goed gedaan, je begint al wat te leren. Je mag nu op de bank gaan liggen en voel maar aan je natte kut hoe opgewonden je bent geworden. Ik begrijp dat je lichaam schreeuwt om bevrediging. Je mag jezelf nu klaar vingeren maar laat die gordijnen maar gewoon open oke.
Daarna ga je douchen en naar bed. Omdat je zo je best hebt gedaan neem ik morgen weer kontakt met je op voor de volgende lessen. Ik weet dat je niet meer terug kan je bent nu van mij. Ik ben vanaf nu jouw meester en jij doet alles wat ik zeg.

Beschaamd las ze het bericht. Was zij dat naar wie hij dit schreef? Had zij deze dingen gedaan? Een traan gleed langs haar wangen.
Maar het was een traan van opluchting. Ze bevredigde zichzelf met de starende buurman aan de overkant. Hoewel starend? hij zat daar met rechte rug strak te kijken naar wat zij deed.

En op dat moment zag ze het….. het glimmende metaal van zijn mobiel in zijn hand. En direct daarop piepte haar telefoon.
Goed zo hoer, nu slapen en morgen volgt je volgende opdracht.

Ze schudde haar hoofd maar wist nu al dat hij haar in zijn macht had, hij was haar meester en zij was een gewillige leerling.
Ze had haar plek gevonden!
Ze glimlachte toen ze haar hoofd op haar kussen liet rusten en haar mobiel op haar nachtkastje legde.
Zachtjes zei ze welterusten en tot morgen.



Ze werd wakker met een heerlijk loom maar uitgerust gevoel.
Ze rekte zich nog eens lekker uit en keek even op de wekker hoe laat het eigenlijk was want ze had hem niet af horen gaan.
Oke 06.30 uur ze was vroeg.
Door de spleet tussen de de gordijnen zag ze dat het zonnetje al begon te schijnen. Heerlijk dacht ze een zonnige dag.
Met een glimlach op haar gezicht dacht ze terug aan gisteren en haar vreemde ervaring. Gekke meid zei ze tegen zichzelf, dat je dat gewoon gedaan hebt. Jeetje, ze had dat nooit achter zichzelf gedacht eigenlijk.
Maar tegelijkertijd voelde ze zich er sterk en zelfverzekerd door. Wat een heerlijk gevoel. Ze rekte zich nogmaals uit en slingert haar benen over de rand van het bed. Het begin van een nieuwe dag.

Ze loopt naar de keuken smeert voor zichzelf een croissantje met roomboter en maakt een kopje senseo.
Nog steeds een beetje zwevend en met een super lekker gevoel gaat ze aan de tafel zitten om te genieten van haar croissant.
Ze strekt haar benen uit onder de tafel hmmmmmmm ik heb echt zin in de dag!

Dan hoort ze in de slaapkamer haar wekker aflopen. Oh 7 uur denkt ze. Ze staat op en brengt haar bordje en kopje naar de keuken.
Terug in de slaapkamer zoekt ze in de kledingkast naar de kleren die ze die dag wil dragen. Als het goed is wordt het op kantoor een rustige dag. Geen afspraken dus gewoon de routine werkzaamheden.
Ze schrikt even, haar mobieltje wat op haar nachtkastje ligt geeft de drie zo welbekende piepjes.
Met het schaamrood op haar wangen, of is het rood van opwinding loopt ze ernaar toe.
Met trillende vingers pakt ze het mobieltje kijkt op haar schermpje. Ohhhhh gelukkig het is Lucy, ze leest het berichtje hey schat, hoe laat wil je dat ik je kom ophalen moet toch langs je werk en dacht kan je meerijden.
Oh dat is lekker dacht ze haar auto was bij de garage en kon ze vanmiddag pas ophalen. Eerllijk gezegd had ze wel tegen de rit in de drukke tram op gezien. Snel smst ze Lucy terug dat ze blij is met haar aanbod en om 08.00 uur klaar zal staan.

Ja een tramrit in de vroege ochtendspits is ook niet iets waar je naar uit kijkt. Maar aan de andere kant je kan wel lekker je gedachten de vrije loop laten en als ze met Lucy meerijdt dan moet ze toch wel gezellig zijn.
Nou ja.

Dan denkt ze, was ze wel opgelucht toen ze zag dat het Lucy was of voelde ze ook wel een lichte teleurstelling.
Het laatste moest ze aan zichzelf toegeven. De spanning die ze direct in haar lichaam had gevoeld gaf ook wel een extra kick dacht ze.
Ze liep naar de douche en begon haar tanden te poetsen. Ondertussen had ze de douche alvast laten lopen zodat ze direct onder het lekkere water kon stappen. Het blijft een lekkere sensatie het water over haar lichaam te voelen stromen.
Helaas begint ze nu wel krapper in de tijd te komen. En gehaast stapt ze onder de douche vandaan droogt zich af en loopt naar de slaapkamer.
Net als ze haar kleding van het bed wil pakken piept haar telefoon weer. Ze klikt eigenlijk zonder te kijken op lezen verwachtend weer een bericht van Lucy te zien dat ze onderweg is of zo.

Dan stokt haar adem even in haar keel. Het is van hem zegt ze tegen zichzelf.
Ze leest de woorden met een intensiteit alsof ze de inhoud tot in het diepst van haar ziel wil zuigen. De woorden op het scherm:
Ik weet dat je nu zover bent dat je je gaat aankleden hoer
Hier volgt je kledinginstructie:
Je trekt een rok aan en een witte blouse.
Alleen je slip en je bh laat je thuis.
Geen kousen en schoenen met hakken.

Ze laat het nog eens langzaam tot zich doordringen.
Een rok en witte blouse maar geen ondergoed?????
Jeetje dat kan hij toch niet menen. Ze moet zo naar kantoor en het idee dat ze daar loopt zonder haar slip en bh ze weet echt niet of ze dat wel kan hoor.

Ze beantwoord de sms, dat ze naar kantoor moet dus dat wat er nu gevraagd wordt eigenlijk gewoon niet kan.
Ze heeft het nog maar net verzonden of direct begin de telefoon alweer te piepen. En heel gek maar zelfs het piepje klinkt dwingender dan anders.
Een boos smsje verschijnt op het scherm.

Je denkt dat ik dat niet weet. Maar ik duldt geen tegenspraak van jou sletje jouw opdracht is gewoon te doen wat ik zeg heb je dat begrepen.
Ik zal je vertellen dat tegenspraak gewoonlijk straf betekent. Maar omdat je net begint zal ik kijken of je je fout direct kan herstellen.

Ze voelt een vreemd gevoel, ze voelt zich teleurgesteld.
Hij is boos, en op een of andere manier geeft dat haar echt een heel vervelend gevoel. Wat is het toch dat deze man met haar doet.

Ze kijkt naar de kleding die op haar bed ligt en aarzelt. Dan gaan haar vingers over de toetsen. Tot haar eigen verbazing leest ze wat ze bijna automatisch schrijft.
Sorry dat ik u teleurgesteld hebt, ik zal doen wat U zegt en mijn kleding aanpassen. Hopelijk bent U dan weer tevreden over me.
Snel komt er een bericht terug waarin alleen maar staat: goed zo, ga nu maar opschieten.

Ze loopt terug naar haar kast en pakt er een blauwe rok uit en een witte blouse. Snel trekt ze de kledingstukken aan en pakt haar pumps.
Ze grinnikt even en denkt het aankleden is zo wel sneller klaar. Ze haalt een borstel door haar haren, doet mascara op haar wimpers en lipstick op haar lippen.
Zo, denkt ze dat ziet er weer niet slecht uit. Haar ogen dwalen af naar beneden en via de spiegel kijkt ze naar haar borsten. Ze staan ondanks het feit dat ze geen bh draagt nog fier naar voren.
Dan komt haar onzekerheid weer naar boven. Die witte blouse geeft weinig te vragen door de stof heen zie je dat haar tepels zich duidelijk aftekenen.
Dit kan toch niet op kantoor denkt ze terwijl ze schrikt.
Maar echt tijd om erover na te denken krijgt ze niet. Er klinkt een toeter door de straat. Dat is Lucy en ze loopt snel naar de deur onderweg haar tas pakkend.



Aantal keer bekeken: 13223
Waardering: 6.08 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online