Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Saai feestje?.

U leest om dit moment het verhaal Saai feestje? gepost door Marie. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Marie
Gepost op: 2011-5-7

Verhaal:

Saai feestje?
Ik ontmoete op een feestje een mooi meisje, ze had hele mooie borsten, Lang bruin haar en een dun lichaam. Het feestje was saai, we zaten met veel mensen aan een tafel en opeens ging ze met haar hand langs mijn benen. Ik dacht eerst dat ze het perongeluk deed, maar toen deed ze het nog eens. Ze ging steeds iets verder omhoog en zo onder mijn rokje met haar vingers langzaam langs mijn kruis. Het voelde heerlijk en ik wilde meer. Ze keek me aan en lachte en fluisterde in mijn oor:"we kunnen het zometeen wel leuker maken op de wc." ik lachte terug en ze wist dat dat een ja was. Toen ik langzaam met mijn hand haar broekje in ging voelde ik dat het helemaal nat was, ze pakt mijn hand en excuseerde zich dat ze naar de wc moest en ik volgde haar. We renden naar de wc en ze duwde me het hokje in, tegen de muur aan en begon me te zoenen. Zacht zoende ik terug en haar lippen waren warm. Haar hand streelde via mijn nek naar mijn borsten en het werd heel vochtig tussen mijn benen. Met mijn rechter hand maakte ik haar broekje open. Ze begon te hijgen en zei dat ze me wilde. Mijn tepels werden hard en ik wilde haar ook. Ik ging met mijn vingers naar binnen en ze begon harder te hijgen, alles was heel erg nat en we zoende verder. Uit het niets dook ze naar beneden onder mijn rokje en voelde ik haar tong, het was zo lekker dat ik bijna niet meer kon blijven staan. Ik kwam gillend klaar en ze kwam weer omhoog. Opeens horen we de deur open gaan. Ze keek me met een stoute glimlach aan en we hielden onze adem in. Ze trok opeens mijn topje uit en begon mijn borsten te strelen en te kussen. We hoorden een mannenstem kuchen. Ik schrok ervan. Waren we wel in de meisjes wc? Ze lachte weer heel ondeugend naar me en begon me te vingeren. Het voelde zo lekker, ik begon te hijgen en te kreunen. "zo, gaat alles wel goed daar?" en ik kwam gillend klaar. Ze begon te lachen en ik lachte mee. "Sanne, ben jij dat?" het drong nu pas door dat jij in de wc was. Het meisje antwoorden al voor ik iets kon zeggen: "ja, Sanne is hier, als je het leuk vind mag je wel een kijkje komen nemen." je lachte. Het meisje deed de deur op een kiertje en ze daagde je uit. Ik was zo geil dat het me eigenlijk niks meer uitmaakte. Je kwam binnen en begon mij te zoenen. Het meisje deed de deur op slot en je vingerde mij. Het meisje streelde je ballen en kuste je in je nek, terwijl we zoende. Ik wilde seks. Een warm gevoel stroomde door mijn hele lichaam en als je langs mijn kruis streelde tintelde alles en moest ik meer. Je ging op de wc zitten en we hadden seks, het ging snel en hard, het voelde heerlijk. Het meisje keek erna en begon zich zelf te vingeren, toen jij klaar kwam wilde ik door en je hielp het meisje. Ik kon het bijna niet meer houden, zo lekker was alles. Ik kwam klaar en gilde het uit. Het meisje hijgde met haar warme adem in mijn nek wat me nog meer opwindde. Ze zoende me heftig en schuurde met haar lichaam tegen me aan. Jij streelde mijn billen. We stopten en doken naar beneden en likte beiden langs jouw piemel. Om de beurt pijpte we je en kwam je zwaar hijgend twee keer klaar. We begonnen te giechelen en trokken snel onze kleren weer aan. Het meisje deed mijn haar goed gaf me een heerlijke warme kus en rende de wc uit. Ik bleef met jou achter. Je tilde me op je schoot en kuste me. Ik was nog warm van wat er net was gebeurd. Je schoof met je hand weer tussen mijn benen en alles werd weer nat. Je streelde langs mijn kruis en ik begon te hijgen, "ik wil meer." je stopte en deed je mijn rokje weer goed en duwde me uit de wc. We gingen weer terug naar de tafel. Het gevoel zat nog in mijn onderbuik en ik kon niet meer normaal eten. Niemand had iets door gehad van wat er was gebeurd. 

Aantal keer bekeken: 20598
Waardering: 5.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online