Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sabien.

U leest om dit moment het verhaal Sabien gepost door Peter Janssens. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Peter Janssens
Gepost op: 2011-7-23

Verhaal:

Sabien
Hooi, ik ben Peter Janssens. Mijn mail adres is: peter.janssens@telenet.be. Dit adres is belangrijk, want, als jullie dit verhaal hebben gelezen, wil ik graag weten, wat je er van vond. Zo, hier komt het verhaal.
Sinds korte tijd heb ik regelmatig een afspraakje, met een lieve vrouw. Sabien, heet ze. De komende maandag, komt ze voor de derde keer. En nu ga ik jullie mijn belevenissen vertellen, over de tweede keer seks, met die lieve Sabien. Het was vorige woensdag, zeven uur, en er werd gebeld. Ik opende de voordeur. Ik had al een behoorlijke stijve. Zodra Sabien binnen was, ging ik naar de kamer van mijn broer, want hij was de enige, die een tweepersoonsbed had, ik nog niet, en dus zit Johan er ook niet mee in, dat we zijn kamer gebruiken. Hij is toch niet veel meer thuis.
Zodra we op de kamer kwamen, begon ik me al direct uit te kleden. "Amai, je hebt er precies zin in," merkte Sabien op. "Natuurlijk," antwoordde ik enthousiast toen ik mijn broek uit deed. Ik ging al op bed liggen. Nadat Sabien ook haar kleren had uit getrokken, legde ze zich heel dicht naast me, en begon me heerlijk te strelen, van boven, tot onder. Toen ze mijn pik aanraakte, kreunde ik al van genot. Langzaam begon ze me af te trekken. Binnen een paar minuten kwam ik al klaar, zodat Sabien ervan verschoot. "Je hebt er duidelijk zin in." "Ja, ik keek er ook weer geweldig naar uit." En dat klopte. Ik had de hele dag met ongeduld zitten wachten, op de avond, en nu was het eindelijk zo ver. Nadat ze me afgetrokken had, begon ze me heerlijk te pijpen. Binnen een paar tellen had ik voor de tweede keer weer dat heerlijke gevoel, en kwam ik klaar. Nog wat later ging Sabien bovenop mijn lul zitten en begon heftige bewegingen te maken, zodat ik voor een derde keer klaar kwam. En elke keer, nadat ik klaar kwam, pakte sabien een papieren doekje, en maakte mmijn lul schoon, zodat het sperma verwijderd was. Op het laatste begonnen we hevig te neuken.
Ja, Sabien is een geile, lieve vrouw, en die kan me zo opgewonden maken, als iets. En zoals ik al zei, heb ik de maandag weer een afspraak, met die lieve Sabien. Ik kijk er al naar uit. Maar ja, gelukkig is het niet zo lang meer, en dan kan ik weer leuke dingen doen, met haar.
Dit verhaal is echt gebeurd.

Aantal keer bekeken: 12790
Waardering: 4.03 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 5 bezoekers online