Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Samen op stap .

U leest om dit moment het verhaal Samen op stap gepost door Lientj . Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Lientj
Gepost op: 2010-10-31

Verhaal:

Samen op stap
Het was een mmoie dag. Ik had echt zin om met mijn twee beste vrienden opstap te gaan. Mick en Jason hadden me uitgenodigt om mee te gaan naar het halloween feestje, en ja hoor, ik mocht mee. Ik vond het wel raar dat ik toestemming kreeg van mijn ouders. Meestal mocht ik niet mee naar feestjes, maar nu dus wel.
'Ding Dong'
'Ik doe wel open mama!' Ik spurtte naar de deur en deed rustig open. Ik vloog in hun armen.
'Wat heb jij ineens?'vroeg Jason.
'Nou lekker met ons drieën stappen? Dat word zalig!'
'Miley? We gaan gewoon een gaan kijken naar de halloweenstoed in onze stad.'

Samen fietsten we naar de stad. Het was mooi versierd. Overal stonden pompoenen of brandden er kaarsjes. Er hingen ballonnen on de lucht en er waren mensen verkleed als heksen, mummie's... Noem maar op.
Toen de stoed voorbij kwam hoorde je wel een kleine kinderen schreeuwen. Het was eigenlijk best grappig.
Thybo en ik stonden hand in hand langs de kant. Jason en Mick keken ons een beetje dom aan, maar dat vond ik niet erg, want ik keek hun ook wel raar aan. Je moest ze bezig zien doen met hun lief. Flikflooien, ja dat kunnen ze goed.
'Ik moet gaan,Miley. Ik zie je morgen.'
en weg was hij.

Even laten gingen we alle drie richting onze fietsen. Er ging een lichte schok door me heen, toen ik Thybo zag kussen met mijn beste vriendin. Fleur en Thybo? Ik kon mijn ogen niet geloven. Ik liep op hun af. Recht in Thybo's gezicht zei ik:'Rotzak! Nu weet ik waar ik sta en wie ik moet geloven. Zeker jullie niet. Ga toch weg!'Ik gaf hem een mep in zijn gezicht en liep weg.

Ik had een mooie dag achter mijn rug, behalve het laatste dan.

Aantal keer bekeken: 3412
Waardering: 3.78 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online