Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sandy Hollow.

U leest om dit moment het verhaal Sandy Hollow gepost door Mikki. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Mikki
Gepost op: 2005-11-2

Verhaal:

Sandy Hollow
Jessica klepperde met haar sandalen over de houten vloer ''Jes,'' riep haar zus Christie die een spannend liefdesboek zat te lezen. ''Ja tis er?'' zei Jessica irritant, Christie klapte het boek dicht stond op en liep de trap op ''Tsss,'' zeiden de meiden allebei tegelijk. ''Baby.'' riep Jessica van beneden ''Ja nou en ik ben nog wel ouder dan jou en wie is hier nou die baby jij of Jessica?'' natuurlijk had Christie wat verkeerds gezegt want er bestonden wel duizenden mensen die Jessica hete dus antwoordde Jessica daarop: ''Jessica weet ik veel hoe ze van der achternaam heet!'' en toen barste ze in lachen uit. Christie die boos begon te worden smeet haar deur met een klap dicht toen haar moeder net de voordeur open deed ''He he pas op!'' riep Mevrouw Hopping. Jessica gierde het uit en ging met de benen op de bank liggen ze had een glaasje melk ingeschonken en gooide die achter over ''Ik ben weg!'' schreeuwde ze en gooide de beker neer en rende weg de glas brak ''Jes!'' riep haar moeder maar Jessica was al weg. Jessica ging voor een winkel staan de grootste winkel van Sandy Hollow ze liep naar binnen en keek bij de afgeprijsde zwemkleding en vond een gaaf bikini topje en een mooie bikini broekrok en vanuit haar ooghoeken zag ze een jongen die er fantastische uitzag naar haar kijken maar hij had wel iets kwaadaardigs in zijn ogen het leek alsof hij Jessica naar zich toetrok. Jessica werdt een beetje draaierig en moest zichzelf beet houden om niet te vallen het lukte. Toen kwam Claire haar beste vriendin de meiden omhelste elkaar ''Hi!'' riep Claire ''Haai.'' Jessica en Claire keken naar Sandy's ijspaleis ''Kom mii.'' antwoordde Claire ''Even deze bikini kopen Clair.''

Aantal keer bekeken: 3644
Waardering: 3.58 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online