Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Saskia K..

U leest om dit moment het verhaal Saskia K. gepost door Saskia K. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Saskia K
Gepost op: 2009-9-25

Verhaal:

Saskia K.
Saskia k.
Hallo mijn naam is Saskia ik ben inmiddels 22 jaar ik heb deze nare ervaring nog nooit aan iemand verteld om toch mijn frustratie kwijt te kunnen schrijf ik jullie wat ik de laatste 2 nare jaren heb meegemaakt.
Ik was 19 toen mijn ouders gingen scheiden, 1jaar later had mijn moeder een nieuwe vriend zijn naam is S, in het begin was hij ook aardig tegen mij we stoeien ook vaak met elkaar verder niets aan de hand. Totdat op een dag mijn moeder voor haar werk 10 dagen naar Frankrijk moest gebeuren in huis nare dingen met mij.
Op een avond mocht ik zoals normaal op een vrijdag avond een glaasje wijn drinken,die avond omdat ma niet thuis was mocht ik van S meer inschenken, na een half uurtje had ik een glas of 2,5 op en kreeg ik behoorlijk slaap van en zo zocht ik mijn bed op, ik was te moe om een slaap t-shirt aan te doen dus kleed ik me uit en hield alleen mijn string aan liet me op mijn grote bed ploffen, ik had ng niet eens de moeite genomen om onder de deken te gaan het was toch nog zomer dus sliep ik meestal alleen met de benen onder het deken, die avond krijg ik het niet meer geregeld en was vrijwel in slaap gevallen.
Ik werd ineens wakker door een stekende pijn in mijn buik, ik weet dat ik nog steeds op mijn buik lag en dat iemand op me lag en dat er iets in mijn kutje zat dat in en uit gaat wat pijn veroorzaak, ik besefte dat iemand me aan het neuken was….nee nee stop aauw nee riep ik…mijn mond werd door een hand gestelpt ik hoorde S zeggen, stil zijn sletje ik had meer dan een jaar op dit moment moeten wachten nu ben je er rijp voor om geplukt te worden, hij raagde zijn grote lul in me nauw kutje, ik huilde van de pijn, ik was nog maagd dit is mijn eerste keer…het deed zeer….ik voelde zijn lul heel diep in gaan toen hield hij hem diep in me, ik gil het uit maar kwam nauwelijks geluid uit me keel want zijn hand sloot strak om mijn mond, S grom zijn eikel klop diep in me buik hierna voel ik iets warms in me buik vloeien, zijn lul is keihard en bij ieder kloping van zijn dikke harde lange lul voel ik warme scheuten straal na straal diep me buik in.
Ik wist dat hij in me was klaar gekomen hij liet zijn lijf op me rug rusten en fluiterd in me oren…dit blijft onder ons oké geen woord tegen je moeder of wie dan ook want anders mogen ze jou uit de grote vijver gaan opvissen wel dood dan zei hij……ik werd bang en knikte alleen maar. Ook zei hij je hebt nu ruim halfjaar de pil vergeet geen dag want ik neuk je wanneer het me uitkomt begrepen zei hij en trok aan me haren…..OOGHJAAAHJAAH zei ik huilend. Jij doet wat ik zeg en ander de vijver oké zei hij, ik knikte goed zei hij, je bent een goed sletje. Hij draaide me halfom op mijn zij en doet de verlichting op mijn nachtkastje aan, zo nu zie ik je lekkere dikke tieten zei hij en kneedt erin hij nam een de tepels in zijn mond en zoog eraan…nu ophouden met huilen zei hij en geef me een heerlijke tongzoen….hij greep me bij de haren en trok mijn mond naar zicht toe, douw zijn tong in mijn mond en ik moet met hem tongzoenen….ik had geen keus dus zoende ik hem terug….ondertussen kneedt hij hard mijn tieten cup b, en voel zijn lul in me kutje groeien, hij trok zijn tong uit mijn mond til met een hand mijn linker been omhoog en bewoog zijn lul in mijn kutje…..ik zette mijn nagels op het bedspray en beet op me lippen, niet gillen en niet hard kreunen zei hij….hij neukt me het licht uit de ogen want na nog geen half uurtje zag ik zwart voor me ogen, toen ongeveer 1,5uur later ik wakker werd bewoog hij zijn lul nog altijd in me kutje, ik hijgde in me kutje voel ik een brandende gevoel toen stoot hij weer diep zijn neukstaaf in me, AAOURGGGHHH..gil ik hard ….ssssssssssssssst zei hij stil SLET…toen voel ik weer ware golf sperma heel diep me buik in…hij rust even toen moest ik boven op hem zitten met zijn dikke stijve grote lul in me kutje….ik moest hen bereiden alsof ik op een paard zat, ik kreunde het was zo gevoelig dat zijn lul zo diep in me gaat hij speelde met mijn klitje niet lang erna kom ik hevig klaar,ik wilde helemaal niet klaar komen maar toch schokken en trillend kom ik 2 keer achter elkaar klaar op dat moment gromde S weer en hield me onderlijf stevig beet en spoot weer zijn warme geil diep in me….hij neukt me heel de avond in alle standen ik was helemaal uitgeput toen hij voor de laatste keer diep in me klaar kom. Ik viel van moeheid in slaap toen ik wakker werd zat zijn lul weer in me kutje, ik keek op de klok was het half 3 middags, hij neukt me tot 7 uur in de avond hij beval me te gaan douchen waarna hij zelf daarna ook een douch nam, hij bereide wat te eten en ik moest mijn moeder bellen dat alles thuis goed en dat ik heel lief voor haar was. Ik mocht van hem niet de deur uit hij deed heel vroeg de rolluiken omlaag en tegen 23 uur moest ik hem pijpen, tot ie helemaal stijf was en toen likte hij mijn kutje, tegen mijn wil in kwam ik weer klaar, toen moest ik van hem op mijn knieen op de bank en kreeg achterlangst zijn neuklat weer diep in me…..hij zet de tv wat harder want ik kreunde best hard…hij neukt me 2 uur aan een stuk door, hij kwam 3 keer diep in me buik klaar. Toen gingen wij weer naar mijn kamer en daar werd ik weer de hele nacht afgeneukt…….
Hoe dit verder gaat lezen jullie de volgende keer.
Saskia. K.


Aantal keer bekeken: 8428
Waardering: 3.97 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online