Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sauna2010.

U leest om dit moment het verhaal Sauna2010 gepost door Ronald. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Ronald
Gepost op: 2010-6-8

Verhaal:

Sauna2010
Al geruime tijd zit ik op internet een beetje rond te kijken en af en toe eens een berichtje op een soort van vrienden-site. Meestal zijn de contacten nogal oppervlakkig en praat je een beetje over koetjes en kalfjes. Op een dag zie ik een iets vaag profiel en ik klik erop. Aanvankelijk blijft het vervolgens stil, maar al snel raak ik met deze vrouw in contact. Ze is een jaar of negen ouder dan ik ben, maar al snel hebben we een bepaalde lekkere klik met elkaar. Na diverse mailtjes blijkt deze vrouw ondeugender dan ik van te voren dacht. Aangezien ik zelf ook nogal een levendige fantasie heb en open-minded ben worden onze mailtjes en berichten steeds ondeugender.

Op een dag moet ik naar het westen van het land voor mijn werk. Een saaie vergadering staat op het programma en gelukkig heb ik internet op mijn telefoon om de tijd een beetje aangenamer te maken. Ik log in op mijn vrienden-site en heb een bericht van de bewuste vrouw. Ik bericht terug dat ik een stuk meer haar kant op ben gekomen, want normaal gesproken wonen we zo’n anderhalf uur bij elkaar vandaan. Verder bericht ik dat ik in een saaie vergadering zit en dat ik straks op de weg naar huis maar eens even een sauna in Blijswijk ga nemen. Vervolgens krijg ik niets meer terug en zit ik de vergadering op mijn werk uit en nadat deze is afgelopen stap ik weer in de auto. Op de terugreis parkeer ik mijn auto bij de sauna en besluit eens even lekker te gaan relaxen.

Ik heb inmiddels best wel trek gekregen en besluit me eerst uit te kleden en in een badjas te hijsen om me vervolgens naar het restaurant te begeven. Ik bestel een lekkere salade en een rosé’tje om volledig tot rust te komen. Nadat ik de salade meester heb gemaakt, begeef ik me richting de sauna’s. Ik hang mijn badjas aan de haak en zoek een plekje in de sauna. Het is rustig in de sauna en ik ben op een andere man na de enige. Nadat de zandloper aangeeft dat ik lang genoeg in de sauna heb gezeten, sta ik op en loop de sauna uit. Buiten ga ik even op een bankje zitten….het is inmiddels een graad of 14 buiten dus niet warm, maar ook niet koud. Ik spring vervolgens in het zwembad om af te koelen en begeef me daarna naar het bubbelbad. Ik zit met mijn ogen dicht als een vrouwenstem ineens vraagt: “mag ik er bij komen”? Ik open mijn ogen en zie een vrouw net het water in zakken. Ik kijk haar aan en tot mijn grote verbazing is het de vrouw van de vrienden-site. De vrouw die ik tot dan toe alleen van een foto en wat mailtjes kende. Een warme stroom van gaat door mijn lichaam, hetzelfde gevoel als ik telkens heb bij het krijgen van een bericht of onze gesprekken op msn. Mijn ogen fleuren op en ik stamel iets als: “Ja, na na natuurlijk…….jij altijd”.
Na van de schrik bekomen te zijn, stel ik me netjes voor en praten we al zittende in het bubbelbad. Op een gegeven moment worden onze gesprekken ondeugender en ondeugender. Ik herinner met dezelfde gesprekken als we wel eens op msn hadden, maar daar bleef het wel bij aangezien we allebei een relatie hebben.

Op een gegeven moment besloot ik de stoute schoenen aan te trekken en mijn voet zoekt de benen van de mooi sexy vrouw en ik glijd via haar benen omhoog richting haar kutje. Ik keek haar aan, maar ze gaf geen krimp…….het enige wat ik voelde is dat ze haar benen wat meer uit elkaar deed. Mijn tenen gingen langs haar kutje en ik hoorde een zachte kreun. Ik keek haar aan en zei: “zullen we een rustig plekje zoeken”? Hier vlakbij staat een hotel………ze knikte alleen instemmend.
We stonden op uit het bubbelbad en ik pakte snel een handdoek aangezien ik al wat opgewonden geraakt was en niet de hele sauna dat hoefde te zien. We rekende snel af en liepen naar mijn auto die al snel het hotel bereikte en voor we het wisten stonden we in de lift naar een kamer. In de lift begonnen we al hevig te zoenen en elkaar half uit te kleden. Halfnaakt stapten we de hotelkamer binnen en we hadden alleen maar oog voor elkaar.

Al snel merkte ik dat ze een mooi sportief en leuk bij elkaar horend lingeriesetje aan had getrokken. We vielen op bed en vrijden met elkaar en al snel gingen de kledingstukken helemaal uit. De spanning die we met elkaar wekenlang hadden opgebouwd via de pc kwamen nu tot een uitbarsting. Urenlang verwenden we elkaar met onze mond en andere lichaamsdelen. Diverse standjes en enkele hoogtepunten later lag ik uitgeput op het bed en lag jij tegen me aan………een blik op de klok leerde ons dat we toch echt naar huis moesten. We raapten onze kledingstukken bij elkaar en liepen met een big-smile het hotel uit en ik zette je weer netjes af bij de sauna waar haar auto nog stond.

In een roes reed ik vervolgens naar huis……….vele berichten en msn-gesprekken zouden nog volgen, maar tot een 2e ontmoeting is het nog niet gekomen.


Aantal keer bekeken: 18259
Waardering: 4.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online