Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Savera.

U leest om dit moment het verhaal Savera gepost door Julencia slamet. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Julencia slamet
Gepost op: 2011-5-6

Verhaal:

Savera
Eens in heel-ver-land woonde een rijke hertog.Hij had een vrouw die Clarabella heette.Clarabella stierf van een ongeneesbare ziekte.Namelijk kanker.De rijke hertog John hertrouwde opnieuw met Stefani Joanne Angelina germanotta(komt deze naam je bekend voor??).Ze was een zangeres.Ze had ook 2 dochters.Ze heetten:Picominna en Caramina.Stefani zelf was een lelijke dame.Ze gaf haar dochters zoveel complimentjes dat haar dochters erger egoistisch werden.
Savera mijn nieuwe jurk en mijn nieuwe D&G schoenen was hun dagelijkse commentaar.Als je het even wilt poetsen,want het zit vol as voegden ze soms toe.Savera mijn nieuwe blauwe jurk met glitters en die sjaaltje schreeuwden ze iedere av0nd.Savera zelf droeg een eenvoudig jurkje.Nadat Savera's vader overleed heeft Stefani Joanna angelina Germanotta alles geerfd.Stefani werd gewoon Stefani Germanotta genoemd.
Mama,mag ik mijn nieuwe D&G jurk aandoen vraagden Picominna en Caramina altijd.Savera strijken schreeuwde Stefani altijd.
Stefani gebruikte Savera als assepoes in huis.
Daarom werd ze as-saveetje genoemd.Vandaag moest ze weer naar een D&G winkel gaan.Want in de krant staat geschreven dat ze nieuwe jurken hadden binnengekregen.En natuurlijk waren haar zusters weer aan het kibbelen z.a Mam,mijn jurken zijn al oud(al hebben ze 2dagen geleden het gekocht)hadden ze geklaagd.
Nou,dan laat as-saveetje een nieuwe voor jullie kopen was het antwoord.En daar is ze.In haar paars-gele manteltje van het merk KongFu.D&G was heel ver.En meestal kreeg ze ook geen zakgeld.Alleen wat euro's voor de tram en bus.Voor eten enzo was er geen sprake.Daarom ging ze nooit met de bus.Als ze met de tram aankomt moet ze maar een kwartiertje lopen.En met de tram reizen duurt een uurtje.Met wat geld kan ze een broodje kopen.Als ze aangekomen is bij D&G ziet ze die mooie zilverenjurkje.Haar gaat het mooi staan.Maar voor Picominna gaat het niet erg passen.Ze kijkt naar het 500euro's die ze heeft gehad om 2jurkjes,een soort medicijn voor de wratten van Caraminna en een paar sjaaltjes en nagelakken te kopen voor Caramina,Picominna en Stefani Germanotta.Ze keek nog meer naar jurken.De rode die niet veel glitter en kralen had nam ze voor Caramina.Het was gewoon een kaal jurkje met een paar neppe diamantjes en kinderachtigebloemen.Caramina was gek op bloemen.Diamantjes waren n0g net het beste.Ze had liever goud.Ze vond een Diamant niks.
Het jurkje koste 50euro.Ze liep verder en ze zag een gele met geruite kraag en een paar neppe hartjes jurk.Picominna was gek op hartjes.Alles was van haar hartjes.Het jurkje koste ook 50euro.Ze betaalde en liep naar het winkeltje ernaast.Dat was een drogisterij.
Mag ik een wrattenmedicijn alsjeblieft vraagt Savera beleefd.De meneer achter de balie gaf haar een medicijntje.
Bedankt zegt Savera.
Daarna ging ze naar een kapsalon.Daar kocht ze nagelakken en een paar sjaaltjes.

DEel 1 vervolg deel2

Mail me voor complimentjes en andere dingetjes...Dab bdul ik over complimentjes van dit verhaal,of het vol fouten zit....
Mijn email is lenc_abslamet@hotmail.com..

Aantal keer bekeken: 2821
Waardering: 6.71 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online