Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Schaatsplezier.

U leest om dit moment het verhaal Schaatsplezier gepost door Michel ter Veer. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Michel ter Veer
Gepost op: 2007-9-25

Verhaal:

Schaatsplezier
Het schaatsseizoen was in een afrondde fase, alleen de Wereldbeker finales stond nog op het programma. De hele wereldtop was aanwezig in Heerenveen, het was een gezellige boel, de schaatsers hadden onderling veel lol met elkaar. Sven Kramer de 19 jarige nieuwe ster in het Nederlandse kamp kon het bijna met iedereen goed vinden, behalve met die gekke Amerikaan Shani Davis, die heel teruggetrokken was en bijna met niemand een goede band had. Beide rijders hadden net de 1500 meter gereden en waren 1e en 2e geworden op deze afstand. Na de huldiging en de bijbehorende cheque en de verplichtte interviews gingen ze terug naar de kleedlokalen. Alle andere rijders waren inmiddels vertrokken en alleen Sven en Shani waren nog te vinden in het kleedlokaal. Beider coaches stonden nog op de baan voor hun andere pupillen. Sven vond de doodse stilte maar niks, maar wist uit eerdere ervaringen dat Shani toch maar weinig zei en hield zijn mond stil. Hij trok zijn schaatsen uit en bleef even rustig voor zich uit staren en liet de race nog eens door zijn hoofd flitsen. Het was een goede race geweest, veel beter had hij vandaag niet kunnen presteren. Dat Shani beter was daar had hij zich al bij neergelegd. Shani was ondertussen ook bezig geweest zich te ontkleden en stond alleen nog in zijn onderbroek. Nog een ouderwetse slip omsierde zijn gespierde billen. Het was de 1e keer dat Sven een donkere jongen bijna naakt zag, want bij al die andere toernooien was Shani hem voor of na geweest met het douchen. Het was een mooi gezicht een donkere gespierde jongen met een witte slip rond zijn gespierde billenpartij. Sven had eigenlijk nooit bij het feit stilgestaan dat jongens aantrekkelijk waren, maar deze donkere boy bracht iets bij hem los. Hij voelde een beroering in zijn onderlichaam en voelde zijn pik zich stijven. Gelukkig was Shani snel van het strijdtoneel verdwenen en kreeg Sven de mogelijkheid om die gedachten weg te duwen en zijn pik weer zijn normale vormen te laten aannemen. Hij deed zijn schaatspak uit en gooide zijn boxershort in zijn schaatstas. Gewapend met de fles antiroos shampoo zocht hij de douchecabine op. Bij het binnenlopen van de douchecabine kreeg hij meteen goed zicht op het welgeschapen lichaam van Shani Davis. Hij stond met zijn naar rug naar hem toegekeerd. Shani had een prachtig lichaam vond Sven en die billen vond hij eindeloos, zo mooi. Sierlijk strak gespannen en goed gevormd. Hij voelde zijn lul alweer enigszins verstijven. Nog nooit had een jongen een dergelijke invloed op hem gehad en hij had al heel veel jongens naakt onder de douche zien staan. Jochem, Rintje, Tom, Marc etc.. Ook Marc Tuitert had een mooi lichaam maar hij had Sven nog nooit een dergelijke beroering laten voelen in zijn onderste gelid. Snel ging hij onder de douche staan en probeerde zijn gedachten te verdringen. Dit lukte maar gedeeltelijk. Met een halve stijve lul smeerde hij zijn lichaam in met shampoo en probeerde hij deze gedachte van zich af te wassen. Plots voelde hij iets naderbij komen en zag in een flits dat Shani naast hem was komen staan. Hij zag dat Shani zeer wel geschapen was en een flink bos zwart schaamhaar net boven zijn lul. Slap was die zeker 10 cm was zijn eerste gedachte. Met zijn tweeën douchen is leuker dan alleen was alles wat Shani tegen hem zei. Sven gaf hem een kort antwoord terug en zei: “Ja dat is wel gezelliger”. Voor zijn eigen gestel was dit er niet beter op geworden, want hij voelde zijn lul alweer zich stijven. Shani keek schuin naar beneden naar zijn kruis en zei plots: “Dat ziet er lekker uit, Sven”. Het enige wat ik zo snel kon bedenken was van: “Dank je”. Minuten later riep ik: (misschien ook wel een beetje uit beleefdheid) “Die van jou mag er anders ook wel zijn, want dat is een flinke knuppel dunkt mij”. Echt hard is hij ongeveer 23 cm was alles wat Shani terug zei. Daar kan ik niet aan tippen zei ik met een glimlach. “Daarvoor ben je ook blanke”; zei Shani met een knipoog. “Heb je wel eens eerder een zwarte lul gezien?”, vroeg Shani. “Om eerlijk te zijn, is dit mijn eerste keer”, antwoordde ik eerlijk. “Wil je hem keihard zien?”, vroeg Shani. Dat is pas echt een geil gezicht. In al mijn geilheid riep ik spontaan:”Ja, natuurlijk wil ik dat wel zien”. Shani begon zich voorzichtig zelf af te trekken en gaande weg zag je die zwarte roede op lengte komen, het duurde even voordat hij helemaal keihard was, maar halverwege al was het een gevaarte op zich. God, wat een geweldige knots had die Shani Davis. Intussen zonder dat er een hand aan te pas kwam had ik een onzettende harde staaf tussen mijn benen, waar het voorvocht al uit lekte, zo geil was ik. Maar mijn 17 cm stak schril af bij die 23 cm van Shani. “Wil je hem voelen?”, vroeg Shani. Dat liet Sven zich geen twee maal zeggen en stak zijn hand uit naar die gigantische joekel van Shani, hij kon zijn hand nauwelijks helemaal om die zwarte roede krijgen zo dik was hij ook nog eens. Langzaam begon hij Shani af te trekken, wat een heerlijk gevoel vond Sven dit, een echte lul onder je handen voelen. Het was zwaar werk die 23 cm onder handen te nemen. Maar het gaf wel een gigantisch lekker gevoel. Shani kreunde en kreunde, want het was allemaal een tijdje terug dat iemand hem had geholpen bij dit karweitje. “Je mag hem ook proeven, hoor”, was het enige wat Shani nog kon uitbrengen.
Langzaam likte Sven over Shani’s eikel, die nog steeds groter werd. Daarna nam hij het bovenste gedeelte van Shani’s lul in zijn mond en begon hem diep te pijpen. “Harder, harder” kreunde Shani. Sven probeerde de hele 23 cm naar binnen te werken, maar dat bleek niet te doen. Want Sven had helemaal nog geen ervaring met jongens, laat staan dat hij een andere jongen had gepijpt. En dan meteen een lekkere boy met stijve pik van 23 cm. Na een paar minuten kon Shani het niet meer ophouden en spoot de mond van Sven helemaal vol. Sven probeerde alles binnen te houden maar dat lukte niet, want de lading die Shani produceerde was niet normaal. Met de spermavlokken nog langs zijn lippen kwam Sven omhoog en keek diep in de bruine ogen van Shani, dat was super, was het enige wat Sven kon uitbrengen. Shani pakte Sven op zijn bek en begon hevig te zoenen, de tongen vonden elkaar in de combinatie van sperma en speeksel. Beide slikten alles door en waren nog steeds supergeil. De paal van Sven stond nog steeds als een kanon, fier omhoog gericht. “Mag ik je neuken Shani”, vroeg Sven beleefd. Shani keek nog eens schuin naar beneden, naar de stijve pik van Sven. “Volgens mij moet ik die lul van jou wel kunnen hebben”: zei Shani oprecht. Zal wel de eerste pik worden waarmee ik geneukt wordt, maar je hebt een lekkere pik. Langzaam zakte Sven weer door zijn knieen en draaide Shani om, zodat hij uitzicht kreeg op die lekkere strakke bruine kont van Shani. Voorzichtig zocht zijn tong zijn weg en gebruikte hij zijn handen om de billen van Shani uit elkaar te halen zodat hij beter bij Shani’s gat kon. Gulzig begon hij te likken en steeds verder duwde hij de billen van Shani van elkaar. Sven ging steeds verder met zijn tong naar binnen en werd steeds geiler. Zijn pik stond nu op knappen. Hij duwde een vinger naar binnen en liet Shani hieraan even wennen voordat hij de tweede vinger erin duwde. Een aantal minuten penetreerde Sven het gat van Shani met zijn vingers en dat ging steeds soepeler. Ondertussen kreunde Shani lichtjes en schreeuwde Sven om meer. Hij wilde die lekkere pik van Sven voelen tussen zijn billen. Hij plaatste zijn eikel tegen het gat van Shani en drukte zijn eikel naar binnen en liet Shani even wennen, Shani schreeuwde het uit want het was zijn 1e keer dat hij een lul in zijn kont had. Sven drukte zijn hele lul naar binnen en begon Shani voorzichtig te neuken, steeds sneller en sneller gingen zijn bewegingen. Shani was ontmaagd door Sven Kramer. Door zijn geilheid had Sven moeite om zich te concentreren en om niet binnen de minuut zijn lading in de darmen van Shani te spuiten zo deed hij het nu eventjes rustig aan. Maar lang kon hij dit tempo niet volhouden en begon hij weer een sneller tempo aan te geven. Intussen was ook Shani supergeil en schreeuwde tegen Sven dat hij meer wilde. Sven voerde zijn tempo verder op en voelde de ontlading aankomen. Met nog één ferme neukbeweging kwam Sven tot zijn ontlading en schoot hij Shani ass vol met zijn mannelijk geil. Na nog een ferme tongzoen en zich afgespoeld te hebben gingen de beide jongens zich weer aankleden om naar het hotel terug te gaan, om uit te rusten voor de volgende wedstrijddag, waarin zij beide nog in actie moesten komen. De volgende dag moest Sven alweer vroeg uit de veren, want vandaag stond de 10 km op het programma en ook voor deze afstand had hij zich gekwalificeerd. Eén van zijn beste vrienden in het schaatscircuit stond ook op de deelnemerlijst van de 10 km. Stefan Heythausen de zwager van de wel zeer bekende schaatsster Annie Frieschinger. Al vanaf zijn begin periode in het senioren circuit was Sven goed bevriend geraakt met deze blonde Duitster, ze trokken veel met elkaar op tijdens wedstrijden en hadden veel lol. Het schaatsseizoen liep op zijn einde en Sven en Stefan hadden afgesproken elkaar op te komen zoeken tijdens het zomer reces. Stefan stond als 1e op de rol en moest een tijd zetten waarop de andere deelnemers zich konden gaan stukbijten. Stefan wist dat hij geen enkele rol van betekenis speelde en bleef daarom zijn maatje steunen tijdens zijn race. Sven reed een goede race en was één van de kanshebbers op goud. Uiteindelijk werd Sven vierde en was enigszins wat teleurgesteld in de afloop van de race. Stefan probeerde Sven wat te troosten en vroeg Sven mee te gaan naar de kantine voor een versnapering. Na een kop koffie en broodje bal zochten ze beide de kleedkamers op. Toevallig zaten ze beide in dezelfde kleedkamer en konden zij nog even nababbelen over hun races. De andere deelnemers waren reeds gedoucht en gekamd en de laatste die vertrok was Gianni Romme. Daar zaten ze dan een tijdje te keuvelen en maakten grootse plannen voor de zomervakantie. Stefan maakte als eerste aanstalten om zich te gaan douchen. Hij ontdeed zich van zijn schaatspak en schaatsen en stond alleen nog in zijn witte boxershort. Na de escapade van Sven met Shani, had Sven wat meer oog gekregen voor het mannelijk schoon. En Stefan was best een lekker snoepje. Een mooie blonde knul met een goed getraind lichaam, een lekker klein en strak kontje en onbehaard op zijn borst. Zo te zien had hij ook wel wat lekkers hangen in zijn boxershort van de contouren van zijn lul waren duidelijk zichtbaar. “Ga je mee”, vroeg Stefan. “Ja, natuurlijk ga ik mee”, antwoordde Sven terug. Hij ontdeed zich snel van zijn schaatsen en schaatspak en ging met Stefan richting douchecabines. Sven had ondanks zijn vriendschap met Stefan, hem nog nooit naakt gezien en was toch wel benieuwd naar zijn naakte body, nu zijn interesse voor jongens begon te groeien. Stefan had helemaal niet door welke gedachtes Sven allemaal over hem maakte en ontdeed zich van zijn boxershort, voor de ogen van de inmiddels geile Sven. Er ontblootte zich een prachtig lijf, een heerlijk kontje met in de bilstreek blonde haren. Ook bezat Stefan een lekkere bosje blond schaamhaar wat doorliep tot zijn navelstreek wat een heerlijk beeld opleverde. Sven voelde de beroering in zijn eigen lul en liet Stefan alvast onder de douche gaan. “Kom je nog”, was de reactie van Stefan. “God man, ben je altijd zo traag”, riep Stefan ietwat geïrriteerd. Ik meende dat wij zo meteen nog even in de hal gingen kijken naar de dames. “Ja, ja, ik kom eraan”, was mijn enige reactie. Sven trok de stoute schoenen aan en ging naast Stefan onder de douche staan om goed zicht te kunnen houden op zijn lekkere lichaam. Zijn lul was inmiddels halfstijf geworden. “Waar heb je last van?”, vroeg Stefan, kijkend de halfstijve lul van Sven. “Ik heb last van een geile bui”, antwoordde Sven met een glimlach. “Ja dat is te zien”, glimlachte Stefan terug. “Bij wie zijn je gedachten”, was de volgende vraag van Stefan. “Om eerlijk te zijn komt deze halfstijve lul door jou”, antwoordde Sven eerlijk. Er volgde een minuut stilte, toen Stefan zijn hand uitstak en aan de lul van Sven begon te trekken. “Dan wil ik jouw lul ook helemaal stijf zien, zei Stefan met een knipoog”, als dit allemaal door mij komt. Stefan zakte door zijn knieën en nam de eikel van Sven in zijn mond en begon gulzig te zuigen. Eerst de eikel van Sven en toen de hele paal. Gretig liet hij de keiharde paal van Sven in en uit zijn mond gaan en wat Sven bijna niet voor mogelijk had gehouden, gebeurde toch, zijn lul werd nog groter. Stefan pijpte Sven met veel passie en overgave, alsof hij nooit anders had gedaan. Binnen luttele minuten voelde Sven zijn hoogtepunt naderen en riep tegen Stefan: “ga door, ga door”. Ik kom bijna, ik kom bijna. Zijn volle ballen werden helemaal leeg gezogen door zijn vriend Stefan, hij liet geen druppel verloren gaan, als het ware molk hij Sven helemaal leeg. Stefan slikte alles door en toen hij overeind kwam ging hij nog eens met zijn tong langs lippen ten teken dat hij volop had genoten. Stefan zijn eigen lul stond inmiddels ook fier overeind en vroeg om verlichting. Hij draaide Sven met de rug naar zich toe en begon de billen van Sven te kneden. Sven had prachtige mooie strakke billen en geheel onbehaard. Zelfs geen enkele haar in de bilnaad. Stefan begon de billen van Sven in te smeren met shampoo en stak een vingertopje bij Sven naar binnen. Sven begon lichtjes te trillen en liet zich een kreun ontvallen. Beetje bij beetje stopte Stefan de vinger bij Sven naar binnen, totdat hij er helemaal in zat. Sven kreunde nogmaals en schreeuwde Stefan vooral niet te stoppen, dit was het teken voor Stefan om er een tweede vinger bij te stoppen. Ook deze verdween met gemak overvloeit met shampoo in het holletje van Sven. Stefan trok beide vingers uit de hol van Sven en plaatste zijn eikel voor de opening. Stefan had een fijne lul van ongeveer 18 cm en bijzonder slank ongeveer 4 cm dik. In 1x stak Stefan zijn lul naar binnen en liet Sven wennen aan zijn gevaarte. Een luide kreun was de reactie van Sven. Stefan wist met zijn lul de prostaat van Sven te bereiken die hierdoor helemaal wild werd. Binnen enkele minuten kwam de ontlading en spoot Stefan de darmen vol van Sven. Ook Sven had weer een hele stijve pik en spoot zijn 2e lading tegen de douchemuur op, Sven draaide zich om en gaf Stefan een stevige tongzoen. “Hier zijn we vrienden voor” zei Sven met glimlach. En Stefan knikte bevestigend. Intussen waren de mannen bezig met de 5 km waarvoor Stefan en Sven zich niet hadden gekwalificeerd. Uitgesproken favoriet voor deze afstandszege was Shani Davis. De 18 jarige Havard Bokko het jonge talent met de baby face uit Noorwegen had zich hiervoor wel geplaatst. Hij moest het in de laatste rit opnemen tegen Shani Davis. Het werd een spannende race waarin Bokko zelfs brutaal weg het voortouw nam. Beide mannen stuwden elkaar op tot grootse prestaties. Uiteindelijk had het Noorse talent net te weinig inhoud om de Amerikaan Davis achter zich te houden maar het leverde wel een verdiende zilveren medaille op. Davis won de 5 km en Marc Tuitert werd 3e. Na de huldiging en de bijbehorende protocollair gingen de drie mannen naar de kleedruimtes om zich te gaan douchen. De wedstrijd had de meeste inspanning van Marc geëist als niet echte specialist op deze afstand, zodat hij alleen achter bleef in de kleedruimte, terwijl Shani en Havard gingen douchen. Het was een schril contrast daar in de douche ruimte, de sterke gespierde Shani Davis en jongensachtige Havard Bokko. Shani met een lul van 23 cm en Havard met nog een kleine jongenslul van 15 cm en bijna nog geheel onbehaard. Na de escapade van Shani met Sven had deze meer interesse gekregen in het mannelijk vlees. En deze mooie jongen naast hem wakkerde zijn geilheid behoorlijk aan. Het maakte de Shani eigenlijk ook niet zoveel uit, wat anderen over hem dachten, want hij volgde toch zijn eigen weg en begon zichzelf naast de jonge Havard af te trekken. Binnen enkele seconden had zijn lul de volle 23 cm bereikt en zag Shani de jonge Havard met grote ogen kijken naar zijn gevaarte. “Dat mag je gerust een lul noemen” zei de jonge Havard met zachte stem en vol bewondering. “Je mag hem wel eventjes voelen”, zei Shani vol verwachting. Dat liet de jonge Havard zich geen 2x zeggen, want die 23 cm was toch wel heel wat anders dan die 15 cm van hemzelf. Met veel gevoel begon hij Shani af trekken en had moeite om dat met één hand te doen. Shani’s lul werd steeds stijver en Shani werd ook steeds geiler. Natuurlijk was Shani dat lekkere kontje van Havard niet ontgaan en eigenlijk had hij best zin om dat eens flink onder handen te nemen. Voorzichtig trok hij de jonge Noor naar zich toe en begon zijn billen te kneden. Die Havard had inderdaad een lekker kontje zo oordeelde Shani. Klein strak en bol. Zonder het te vragen trok Shani Havard naar zich toe en draaide hem om met zijn kont naar achteren gericht naar Shani’s grote zwarte roede. Ook nu kwam de shampoofles goed van pas, Shani smeerde de kont van Havard goed in en ook zijn grote zwarte lul die al stond te steigeren. Vlug boorde hij twee vingers in de kont van Havard overvallen door zijn geile bui. Het maakte Shani eigenlijk niet meer uit dat Havard stond te kermen van de pijn. Dat kleine jongenskontje van Havard was uiteindelijk ook helemaal niks gewend. Shani trok zijn twee vingers uit het hol van Havard terug en stak zijn hele grote zwarte roede in 1x bij Havard naar binnen. De jonge Havard schreeuwde het uit, maar daar maalde Shani nu niet meer om. Shani was gewoon supergeil en dat strakke maagdelijke witte kontje van Havard maakte dat alleen nog maar erger. Shani bewoog zijn heupen heen en weer en Havard kreunde van de pijn. Havard had nog nooit een pik in zijn kont gehad, laat staan een stijve lul van 23 cm. Shani ging steeds dieper en dieper tot hij die hele lul in de kont van Havard had gestopt en met zijn ballen tegen het kontje van Havard aan stond. Havard was opengereten. Shani beukte en beukte steeds harder totdat hij zijn ballen voelde kletsen tegen de billen van Havard. Havard schreeuwde het uit, eerst van de pijn, maar nu ook van het grote genot wat Shani hem schonk. Shani schreeuwde het uit en voelde dat hij klaar kwam. Havard voelde een gigantische straal sperma in zijn kont vloeien. Bij de laatste druppel haalde Shani zijn knots uit de kont van Havard, die inmiddels alweer halfstijf was geworden. Met twee flinke halen kwam Havard ook tot zijn hoogtepunt en spoot zijn sperma bij de buik op van Shani Davis. Door al het rumoer was Marc Tuitert de douchecabine binnen gelopen en zag verbouwereerd naar het tafereeltje van voor hem afspeelde. Marc kreeg meteen zelf ook een stijve lul wat hem zeer verbaasde. Marc had helemaal niks met jongens, maar dit was toch wel een geil gezicht. Die gespierde zwarte Amerikaan met die blonde jongensachtige knul uit Noorwegen. Shani stond voorovergebogen onder de douche en dit gaf Marc de kans die lekkere zwarte kont eens van dichtbij te bewonderen, welke Marc anders alleen maar in een schaatspak had kunnen zien. Op de grond stond de fles shampoo wat hem op een idee bracht. Marc smeerde zijn harde pik in met shampoo en met zijn andere hand smeerde hij de kont van Shani in. Shani keek verbaasd om zich heen wie zijn kont stond in te smeren, want Havard was meteen na zijn neukbeurt vertrokken. Goedkeurend zag Shani dat het Marc Tuitert was, de mooiste jongen uit het Nederlandse kamp. Marc pakte zijn volle dikke neuklat van 17 cm en drukte zijn eikel steeds verder naar binnen in de kont van Shani tot aan zijn grote dikke ballen. Shani kreunde lichtjes. Shani kreeg voor de 2e keer een lul in zijn gat en voelde een lekkere dikke staaf en een grote dikke ballenzak. Naast een mooie luk bezat Marc ook een fijne grote ballenzak, die nog groter was als de hangzak van Shani. Shani draaide zich om en liet de lul van Marc uit zijn gat vallen. Shani ging op zijn knieën zitten en nam die lekkere lul van Marc in zijn mond en begon eraan te zuigen. Hij gaf Marc een geweldige pijpbeurt. Dan weer langzaam en dan weer in een hogere versnelling. Hij voelde het hoogtepunt van Marc naderen omdat Marc zijn lul nog harder en groter werd. Hij liet Marc zijn lul los en begon die gigantische ballen van Marc te kneden. Hij probeerde ze één voor één in zijn mond te nemen, maar dat lukte maar half. Ondertussen likte hij de liesstreek van Marc en Marc werd steeds geiler en geiler. Tijdens zijn onderzoek sessie langs de liezen van Marc bleef hij Marc zijn lekkere ballen masseren. Als knikkers liet Shani deze door zijn vingers glippen. Marc had geen geduld meer en trok Shani weer omhoog en draaide hem weer om met dat heerlijke zwarte kontje uitgestoken naar zijn heerlijke stijve harde paal. Marc likte Shani zijn rug en begon stevig te stoten, steeds sneller heen en weer. Ondertussen had Marc de halfstijve lul van Shani gevonden en begon hieraan stevig te trekken. Steeds stijver werd de lul van Shani en Marc voelde zijn pik helemaal opgenomen te worden door de kont van Shani. Terwijl Marc klaar kwam, kwam Shani ook weer klaar en kwamen zij beide tot het hoogtepunt van de finales van de wereldbeker.


Aantal keer bekeken: 41164
Waardering: 7.60 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online