Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

School kamp.

U leest om dit moment het verhaal School kamp gepost door hii. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: hii
Gepost op: 2009-12-9

Verhaal:

School kamp
Schoolkamp

We gingen met groep 6,7 en 8 naar kamp(niet zo een grote school) toen we er waren was het er erg mistig.Mijn beste vriendin probeerde me te laten schrikken.Dat lukte behoorlijk.We zouden eerst een stukje gaan fietsen maar het was te mistig dus we gingen meteen de kampeer boederij in.ik sliep boven mijn beste vriendin.een paar kinderen vroegen of we met zijn allen buiten mochten spelen.Maar alleen groep 8 mocht want anders waren ze bang dat ze iemand kwijt zouden raken. De kampeer boerderij had een superleuk tuintje met allemaal toestellen. ik ging met mijn beste vriendin naar de kabelbaan.Daar gingen we een beetje kletsen.Opeens roepte iemand mijn naam. ik keek om.het was een hele lage mannenstem. het was niet mijn meester en ook niet de juf.toen ik me weer omkeek was mijn beste vriendin weg.ik raakte in paniek.een paar andere kinderen kwamen naar me toe.'rebecca is opeens weg'zei ik half jankend.Nu kwam heel groep acht naar met toe.Jaimy trooste me.Nu kwam juf ook.Juf zij dat ik even naar binnen moest gaan.Nick ging met me mee.ik keek om naar een paar struikjes ik zag er een schim achter. het was geen mist het was veel zwarter en het liep.'Kijk'!Roepte ik.Nick keek meteen om.'Wat is er'Vraagt nick.Ik wilde het aanwijzen maar het is er niet meer. toen we binnen waren zei nick dat ik maar even moest zitten en dat hij meester ging ophalen. Als hij de deur achter zich dichtdeed hoorde ik opeens voetstappen.Ik keek om maar er was helemaal niemand.Ik was bang en rende naar nick toe.Toen ik de deur naar de gang open wou doen,zat ie op slot.Ik bonkte op de deur en hoorde ondertussen dat de voetstappen steeds dichterbij kwamen.'HELP'!!Roepte ik.Ik hoorde nu die lage stem die ik had gehoord toen we buiten speelde.Ik hoorde de voordeur piepend open gaan.Ik begon te gillen.Nick deed toen de deur open.'Waarom zit je zo te gillen gaat het wel?Toen begon ik te huilen.nick probeerde me te troosten.
'wat is er gebeurd'?Vraagt Nick als ik een beetje bijgekomen ben.Ik vertel alles.Die avond zaten we met zijn allen aan tafel.behalve rebecca.Juf die zij dat ze de politie hadden ingeschakeld en dat iedereen aardig tegen me moest zijn en vertelde wat mij was gebeurd.Nick had het verteld aan de juf.' Nou ik geloof het niet hoor'Zei Laurens.Savonds ging iedereen tandenpoetsen.We moesten in groepjes tandenpoetsen.Iedereen begon me vragen te stellen maar ik zo een hoofdpijn.Nick merkte dat en zij dat ze moesten stoppen.Gelukkig deden ze dat.Nick en ik bleven over met tandenpoetsen.'Gaat het?'Vroeg nick.
Ik knikte.Moet ik op je wachten of mag ik alvast gaan.Ik hield mijn schouders op.'Nou..dan ga ik'.zei nick en wou weggaan maar de deur zat op slot.'Hij wil niet open'Zei nick.Ik keek om.En probeerde hem ook open te doen.Hij zat inderdaad op slot.We keken elkaar aan.
'Fijn wat nu?'Zei nick.Ik wou wat terug zeggen maar toen hoorde ik die voetstappen en die lage stem weer.Ik zag aan zijn ogen dat hij het ook hoorde.We bonkten samen op de deur.Maar niemand kwam.'ga eens opzij'Zei nick.Ik deed wat hij zij.
Nick nam een aanloop en stormde naar de deur.De deur ging niet open en nick had pijn aan zijn elleboog.Nu probeerde hij zijn andere elleboog.et lukte.De deur sprong open.Toen ik omkeek zag ik de zwarte schim.'Nick'!Nick keek om.Hij keek met grote ogen naar de schim.Hij pakte mijn arm en sleurde me mee.We gingen opweg naar buiten.We renden zo hard als we konden.Ik was heel snel uitgeput en stopte.Ik kreeg weer zo een rot astma aanval en ik had mijn ding niet bij me.Ik Dacht aan wat mijn vriendin altijd zij.Adem in Adem uit Adem in Adem uit.Zo ging ik door.Het werkte het was weg.We gingen nou niet meer rennen maar lopen.Opeens Stond Rebecca voor ons.'Rebecca!'Gilde ik.Nick keek naar Rebecca en zag dat ze wraakachtig keek.'Waarom kwam je me niet zoeken'Vroeg Rebecca met een brommerig stemmetje.ik keek haar vragend aan.Rebecca duwde me op de grond.Ze wou me aanvallen maar Nick hield haar tegen.Nu kwam de zwarte schim met de lage stem ook.'Ze is nu van ons'Zei de zwarte schim.Rebecca's ogen werden helemaal wit.Ze krabde de ogen van nick eruit.nick schreeuwde het uit van de pijn.Ik wou wegrennen maar er kwamen opeens allemaal schimmen.Rebecca liep naar me toe en toen ze een beweging wou maken met haar handen, werd ik wakker.

Het was een nachtmerrie. we gingen vandaag pas op schoolkamp

Einde.



Aantal keer bekeken: 4346
Waardering: 7.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online