Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Schoolfeest.

U leest om dit moment het verhaal Schoolfeest gepost door Nickey Zepol. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Nickey Zepol
Gepost op: 2008-5-22

Verhaal:

Schoolfeest
Vanessa was een meisje met lang blond haar. Ze was klein voor haar leeftijd.
Zelf wist ze wel dat ze 15 was. Maar veel mensen dachten dat ze 12 was. Verder had ze nog een vriendin. Jody,
Zei had halflang bruin haar. Ze had alteid een haarbandje in. Integendeel van Vanessa leek zei 20. Ik ben gewoon maar een meisje van 16 zegt ze alteid.
Jody leek ook echt 20. Ze had alteid sexy jurkjes aan of wel een topje met een kort spijkerrokje. Vanessa droeg alteid wel wat anders dan de anderen.
Meestal een kort broekje met een legging eronder en dan hele hoge hakken. Zodat ze groter leek. Haar in een scheve vlecht. En een T-shirt met een doodshoofd. De meiden waren dikke vriendinnen. Dan was er nog wel een vriendin. Ze heette Marianne. Ze was wel een vriendin. Maar niet een dikke vriendin. Marianne was een beetje tuttig. Ze had alteid een hempje aan waardoor je goed haar BH kon zien. Ze dacht dat jongens daar op af kwamen. Ze heeft wel gelijk vonden Vanessa en Jody alteid. want Marianne had het ene vriendje na het andere vriendje. Deze keer heette hij Cameron. Stiekem was Vanessa verliefd op hem. De enige die dit wist was Jody. Jody had zelf ook een vriendje. Hij heette Dolf. Marianne noemt hem Dolfje Weerwolfje
Jody vond dat nooit zo leuk maar ze trok zich er niks van aan. Vanessa was toch nog steeds verliefd op Cameron.
Op de dag dat het schoolfeest was, was Jody bij Vanessa. Nee Deze moet je aan doen. Zei Jody. Maar hij is te klein! Riep Vanessa. Nee dat is sexy. Jody hielp Vanessa in het jurkje. Zie je wel zei Vanessa. Hij is te klein. Hij komt tot net onder mijn kont! Dat is mode! Kijk maar naar mij. Jody had een mini jurkje aan gedaan en daaronder een zwarte legging. Vanessa keek en vond het eigenlijk best wel leuk. Oke zei ze. Jody rommelde in Vanessa's kast. Heb je geen witte legging? Jawel zei Vanessa. Ze liep naar haar nacht kastje pakte een sleuteltje en liep naar de kast toe. Ze stak het sleuteltje in een van de lade's. Ze deed de la open. Er lag een mooie witte legging in. Wat! Riep Jody. Hoe kom je aan die legging als hij nog geen eens in de winkel ligt? Kun je een geheim bewaren? Vroeg Vanessa. Tuurlijk riep Jody. Oke, Mijn moeder ontwerpt. Het is haar ontwerp. Jody keek haar een tijdje onglovig aan. Het is echt zo zei Vanessa. Oke zei Jody.
Die avond liepen Jody, Vanessa en Marianne naar de grote zaal. Ze kwamen bij de zaal aan. Marianne Sprinte naar voren. Daar stond Cameron op haar te wachten. Ze zei tegen hem, om 11 uur moet ik wel naar huis. Dan moet ik oppassen op mijn oppas kindje. Oke zei Cameron. Iedereen ging naar binnen. Er stond in het midden van de zaal een enorme dansvloer. Daarboven hing een discobal. In de hoek stond een DJ te spelen. In alle hoeken verder stonden schijnwerpers. Het licht van de discobal en de schijnwerpers flikkerde door de zaal heen. Op de dansvloer waren al veel mensen aan het dansen. Marianne trok Cameron mee naar de dansvloer. Jody en Vanessa liepen naar de bar toe. Ik wacht op Dolf zei Jody.
Daarzo. Vanessa wees met haar vinger naar een jongen met blond haar en een stoer spijkerjasje. Ja! Dankjewel Vanessa. Jody rende naar Dolf. Vanessa
ging zitten op een bar kruk. Er kwam een jongen naar haar toe. Wil je wat drinken? Ja lekker. Zei Vanessa. Doe maar een cola. Oke zei de jongen. Hij liep weg en even later kwam hij terug met een glas cola. Dankjewel zei Vanessa. Ondertussen fluisterde Jody wat is Dolf's oor. Dolf knikte en zoende Jody. Jody liep naar Vanessa. Heey Vanessa. Hoi. Zei Vanessa. Jody bestelde ook een cola. Cameron kwam naar de bar en bleef even met de barman praten. Jody duwde Vanessa tegen Cameron aan en ging weer naar Dolf toe. Vanessa viel op de grond. Cameron keek om. O Hoi Vanessa. Hij stak zijn hand uit. Vanessa pakte zijn hand en stond op. Ze wreef over haar knie. Ga even zitten wacht. Cameron kwam even later bij Vanessa terug met een koud lapje. Hij deed Vanessa's legging iets omhoog en keek goed naar haar knie. Blauwe plek zei hij. Hij legde het lapje erop. Toen kwam Marianne aan lopen. Cam ik ga naar huis. Ze gaf hem een kus en verliet de zaal naar buiten. Na een tijdje zei Vanessa, het gaat alweer. Vanessa deed haar legging naar beneden. Ze stond op.
Cameron gooide het lapje op de bar en liep naar Vanessa. Hij pakte Vanessa om haar middel. Hij ging in een hoekje staan. Hij zoende haar. Vanessa werd knal rood. Gelukkig zie je dat niet met al dat andere licht. Dacht Vanessa.
Cameron keek naar haar en zei, wil je wel? Ja! Riep Vanessa. Ze zoende elkaar. Cameron keek naar Vanessa.
Hij kneep in haar kont. Hij draaide met zijn vinger over haar rug over haar buik en toen draaide hij de bochtjes steeds meer naar onder.

Aantal keer bekeken: 4578
Waardering: 5.11 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online