Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Schoolreisje.... :S.

U leest om dit moment het verhaal Schoolreisje.... :S gepost door lisalideBeste. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: lisalideBeste
Gepost op: 2011-7-16

Verhaal:

Schoolreisje.... :S

Ik, ben Lisa. Ik en mijn klas gingen op schoolreisje naar bobbejaanland. Mijn moeder was begeleidster.

Eindelijk waren we aangekomen. Mijn moeder moest de kaartjes uitdelen.Het ging allemaal zo vlug. Mijn moeder zag een onbekende jongen. Hij was groot, en zag er altijd stoer uit. Maar dat veranderde al gauw... mijn moeder greep hem bij de arm en zei: 'Wie ben jij?' 'Stan...' piepte de jongen. 'Van welke school ben jij?' snauwde ze. ' Van de Zonneloehoem..'jammerde de jongen. Toen liet mijn moeder hem los.
Vernederd, liep hij naar zijn groepje toe.
Hij was pas bij de klas gekomen. Maar mijn moeder kende hem niet.

Ik kon wel door de grond zakken van schaamte!!

Aantal keer bekeken: 6235
Waardering: 5.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online