Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Schoonmoeder komt logeren.

U leest om dit moment het verhaal Schoonmoeder komt logeren gepost door herman. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: herman
Gepost op: 2007-7-20

Verhaal:

Schoonmoeder komt logeren
Schoonmoeder komt logeren

Nog slaperig wandel ik de badkamer binnen en mijn schoonmoeder zit juist in bad. Ik excuseer me, maar ze zegt lachend, ‘het is toch niet de eerste keer dat je een vrouw ziet, ga maar plassen als je zo dringend moet’. Terwijl ik rechtstaand aan het plassen ben zie ik in de spiegel hoe ze haar licht gerimpelde maar volle, lekkere appelborsten inzeept.

Als ik me omdraai, staat ze recht in bad terwijl ze haar lange haren naar achteren slaat en zie ik haar in volle glorie: mooi bruin, mooie dikke borsten, een klein sexy buikje, strakke billen en een mooi toefje in haar kruis. ‘Geef je me eens een handdoek’, vraagt ze, terwijl ze haar lange haar bijeenbindt. Ik geef haar een handdoek terwijl ze net het bad uitstapt zodat ik haar licht behaarde vochtige spleetje kan zien. ‘Bedankt lieverd, je bent een engel’ zegt ze, terwijl ze haar dikke borsten tegen me aandrukt en me een kus op de mond geeft.

Tien minuten later staat ze in de keuken. Ze heeft een korte rok aan en haar strakke bruine benen geven me een erectie. Ik neem iets uit de bovenkast en buig me even over haar. Ze voelt mijn erectie en vraagt ‘Het stoort toch niet dat ik hier enkele dagen blijf logeren, niet?’ ‘Geen probleem’ zeg ik, ‘waarom?’ ‘Het is zo stil in jullie slaapkamer, steken jullie niet veel uit omdat ik er ben misschien? Op mij moet je niet letten hoor.’ Ze kijkt me aan met haar blauwe ogen en fluistert: ‘ik zou niet willen dat je iets tekort komt omdat je oude schoonmoeder hier nu is.’

Ze lacht en kijkt me aan terwijl ze haar hand in mijn kruis legt. ‘Hoe doet mijn dochter het in bed? Verwent ze je een beetje?’ Ze glijdt met haar handen in mijn slip, neemt mijn ballen in haar handpalm en knijpt zachtjes. Mijn lul wordt nog stijver dan hij al was. ‘Wel, wel stoute jongen’ fluistert ze in mijn oor terwijl ze met haar vinger over mijn eikel wrijft. ‘Je moet opletten dat je niet klaarkomt in je broekje hoor. Misschien kan ik hem een beetje afkoelen …’ Ze likt aan mijn oorlel, zakt op haar knieën, trekt mijn broek naar beneden en zachtjes begint ze mijn ballen te likken. Haar tong gaat langs mijn stijve totdat ze de eikel tussen haar lippen heeft. Ze likt er zachtjes aan, neemt hem in haar mondje en begint zachtjes te zuigen. Ik probeer haar borsten te betasten terwijl ze steeds sneller en dieper over mijn lul schuift. Op het moment dat ze me weer geil aankijkt, kom ik met een enorme kracht klaar in haar prachtige mondje. Ze slikt alles in, gaat nog even door en zuigt nog enkel druppels uit mijn stijve vriend.

‘Dat is het lekkerste sperma dat ik ooit geproefd heb’ zegt ze terwijl ze met mijn eikel over haar tepels wrijft. ‘Vind je dat ik lekker kan pijpen? Je schoonvader had niks te klagen hoor. Maar de jouwe is wel stukken lekkerder en groter, grote vent.’ Ze likt mijn eikel nog eens helemaal schoon, zet zich recht en geeft me een kus op de wang. ‘Wat denk je, mag schoonmoeder nog een paar dagen blijven?’


Aantal keer bekeken: 23427
Waardering: 7.42 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online