Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Schoonmoeder.

U leest om dit moment het verhaal Schoonmoeder gepost door Danny. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Danny
Gepost op: 2007-7-1

Verhaal:

Schoonmoeder
Het begon eigenlijk allemaal op een dag dat mijn schoonmoeder gemasseerd wilde worden. Ze heet Corrie en is 65 jaar oud, maar behoorlijk aantrekkelijk voor haar leeftijd. Mijn schoonmoeder is een beetje egocentrisch en hautain van karakter. Maar goed, terug naar de massage. Zij had een tijdje terug last van haar rug, omdat ze last van knoopjes had. Ze heeft een vaste masseur, maar ik vertelde dat ik ook wel wat voor haar kon betekenen.

Ze stemde toe en de volgende dag zat ik bij haar om haar eens lekker te masseren.
Ze vertelde me dat ze massageolie had staan, die zou ze even pakken. Ik begreep dus dat ze op haar blote lijf gemasseerd wilde worden.

Ik vertelde haar dus wel dat ze beter de gordijnen dicht kon, voordat mensen rare dingen gaan denken.
Ze gaf me gelijk en deed alle gordijnen dicht. Ik kreeg er een brok van in mijn keel, want ze vroeg me niet wat mensen dan wel moesten denken.
Afijn, ik ging achter haar op de bank zitten en begon met masseren. Ik had zeker een half uur haar rug en nek gemasseerd, terwijl ze met ontbloot boven lichaam voor me zat begon ik ineens te fantaseren. Ik had haar wel vaker gezien in haar nachthemd wanneer ze 's ochtends wakker werd. Haar borsten schenen altijd door haar nachthemd heen, het viel me altijd op dat ze lekkere borsten had.

Op een gegeven moment gingen mijn handen naar haar buik om de restanten van de olie wat meer uit te smeren, wonderbaarlijk genoeg liet ze me nog steeds haar gang gaan. Ik raakte licht haar borsten en ging steeds verder, nog steeds geen negatieve reactie, dus toen nam ik haar borsten vol in mijn hand en masseerde ze afwisselend met haar buik. Nog steeds geen reactie. Mijn hart bonkte in mijn keel, want ik wilde verder gaan.
Maar durfde niet echt.

Ik heb meteen de massage gestopt en vertelde haar dat het tijd was om naar huis te gaan.
Ze bedankte me en ik ging naar huis.
De volgende dag kon ik mijn schoonmoeder niet uit mijn hoofd zetten.
En ben diezelfde dag nog naar haar toe gegaan en vertelde dat ik een uurtje de tijd had om haar nog even te masseren.
Nog geen tien seconden later zat ze alweer met ontbloot bovenlichaam voor me en liet me begaan.
Ik begon met haar schouders, maar al snel begon ik haar borsten te masseren, en liet haar tepels tussen mn vingers draaien.
Ik zat met een hele harde pik en wist niet hoe ik moest zitten,
want ik m'n schoonmoeder kon elke beweging tussen mijn benen voelen.
Ik werd ineens brutaal en zei, kom eens achterover, en mijn pik stak echt in haar rug.
En nu had ik haar tieten vol in mijn handen, trok af en toe aan haar tepels en draaide ze een beetje rond.
Ik voelde het voorvocht uit mijn pik druipen.
Uiteindelijk vroeg ik haar met rillende stem of ze het erg vond dat ik haar borsten zo masseer.
Ze zei, nee hoor maar waarom doe je het feitelijk?

Ik zei, nog steeds met een tril in mijn stem... je hebt gewoon lekkere borsten.
En ik vind het moeilijk om daar af te blijven.
Toen zei ze, met een glimlach, dat mag jij helemaal niet zeggen!

Dat weet ik Corrie, zei ik, maar je hebt de lekkerste tieten die ik ooit in mijn handen had.
Toen vroeg ze ineens... ben je hitsig?
Ik vroeg, kun je dat voelen? Ze knikte en bevestigde met een binnensmonds "ahum".


Opeens vroeg ze me: zal ik je een keer aftrekken?
Ik zei, alsjeblieft Corrie... graag!
Je moest en weten hoelang ik daar al over fantaseer.
Ze glimlachte en zei, nou kom op dan, haal hem er maar uit.
Maar zei ze, alleen aftrekken, we gaan niet vrijen.
Ik haalde mijn pik uit m'n broek en ze slaakte even een kreetje en zei"
Wat een lekkere zeg.... nou daar gaan we dan, maar het is ons geheimpje dan he?
Ik vertelde haar dat ze niet bang hoefde te zijn dat ik het aan wie dan ook zou doorvertellen.

Ik heb heerlijk in haar rijpe handen gespoten.
En wonderbaarlijk genoeg zei ze, zo, als jij me vaker masseert, wil ik dat elke keer bij je doen.
Ik zei, dat is goed Corrie, ik vind dit erg spannend weet je.
Dat snap ik zei Corrie, maar je weet, niet vrijen he..

Ik zei dat is goed, maar wil wel graag een keer je kutje zien, terwijl je me klaarmaakt.
Daar stemde ze in toe, maar alleen ik bepaal wanneer.

Tot op heden nog niet gebeurd, maar ze trekt me zeker 1 keer per week af.
En elke keer na hetzelfde ritueel.....
Ze krijgt eerst een heerlijke massage van zeker een uur, en ik ben dan al supergeil geworden,
waardoor ik elke keer super veel en heet spuit.
En zij geniet er echt van......


Danny


Aantal keer bekeken: 93490
Waardering: 6.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online