Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Schoonzus als oppas.

U leest om dit moment het verhaal Schoonzus als oppas gepost door B.. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: B.
Gepost op: 2011-6-20

Verhaal:

Schoonzus als oppas
Dit is een waargebeurd vehaal.

Het gebeurde allemaal toen mijn vrouw samen met mijn schoonouders op vakantie ging, ik kon geen vrij van mijn werk krijgen en moest dus thuis blijven zo ook mijn jongere schoonzusje.
Mijn vrouw vroeg haar ofdat ze voor ons beiden wilde koken als ik s avonds uit mijn werk kwam en ze het huis een beetje schoon wilde houden omdat mijn schoonzusje ook thuis bleef ivm stage.
Ze stemde daar mee in en nadat we ze uit hebben gezwaaid bespraken we dat we de 1e avond maar pizza bestelden.

Een uur later zaten we samen op de bank te kletsen en te eten.
Ik zat nog steeds in mijn werkkleding en zei dat ik douchen ging.
Ze zei dat ze dan even televisie ging kijken.

Even fantaseerde ik onder de douche over haar en wat er allemaal zou kunnen gebeuren!
Snel zette ik dit uit mijn hoofd want ik was getrouwd en zij was veel te jong, net 18 en ik 31 jaar.
Toen ik mijn haar aan het wassen was hoorde ik zachtjes de kamer deur open gaan en iemand een stukje de trap op lopen, ik douche altijd met de deur op een flinke kier want dan beslaat de spiegel niet zo erg, meteen dacht ik: ze zit mij gewoon aan het begluren!
Draaide de kraan dicht en stapte uit de douchecabine.
Droogde mij expres veel te lang af en veel tevaak bij mijn kruis, die daar flink op begon te reageren.
Stond daar dus met een flinke stijve en kon niet zien of mijn schoonzusje M dit kon zien want het was donker op de trap.

Kleede me daarna aan en ging naar beneden, ze zat daar met een bloozend gezicht een soap te kijken.
Ik glimlacht een beetje en wist dus zeker dat ze mij had gezien.
We kletsten nog wat en toen moest ze nodig naar huis zei ze.
Ik stelde voor dat ze best op de logeerkamer mocht slapen en dan kon ze morgen zo op de bus stappen dicht bij mijn huis.
Wijfelend stemde ze toe maar wilde graag ook nog douchen voor het slapen gaan, dat was geen enkel probleem zei ik.

Snel ging ze naar boven en zocht wat ondergoed uit de kast en wat handoeken bij elkaar en stapte de badkamer in.

Meteen daarna probeerde ik bij haar te gluren maar alles zat potdicht.
Beetje teleurgesteld en met een fles wijn en 2 glazen ging ik voor de tv zitten, even later kwam ze de kamer binnen en ging dicht tegen mij aan op de bank zitten.
Schonk een wijntje in en begonnen te kletsen over haar vriendje die ver weg in het buitenland stage liep.
Ze wist niet meer of ze hem nog wel zo leuk vond en of dat ze mischien alleen het fisieke miste.
Ik zei nou daar is maar 1 manier voor om er achter tekomen en opende mijn armen voor haar, ze lachte wat en kroop toen in mijn armen en knuffelde wat, maar kort daarna begon ze een beetje tegen mij aan te wrijven en begon heel voorzichtig met kussen en haar handen streelden mij bijna overal.

Ik pakte haar toen bij haar kleine kontje op en zette haar boven op mijn kruis, zelfs door mijn spijkerbroek voelde ik de hitte daar vanaf komen en zij moet mijn enorme bobbel in mijn broek zeker gevoeld hebben want ze begon tehijgen en zachtjes te kreunen.
Ik duwde haar strakke rokje helemaal omhoog todat ik haar witte slipje goed zag en probeerde haar bij haar poesje tevoelen maar toen stopte zij opeens en zei, nee niet hier en holde naar de slaapkamer.

Ik volgde vrijwel meteen en toen ik boven kwam had ze alle lichten uit gedaan en de gordijnen dicht.

Ik zei toen dat ik haar wilde zien maar dat wilde ze niet want ze voelde zich onzeker over haar kleine borstjes.
Ik zei toen meid ik hou van kleine borsten!
Echt? vroeg ze.
Ik deed het licht aan en trok haar kleren uit totdat ze helemaal naakt voor me lag.
Ik zei alles aan je is perfect, je bent echt zo mooi!
Kleede mijzelf helemaal uit voor haar en bleef even staan zodat ze mijn stijve pik goed kon bekijken.
Nu jij zei ik, ze blosde wat en ging toen recht voor me staan met haar kleine pronte borstjes en haar sierlijke plukje schaamhaar.
Ging toen tegen haar aan staan en liet ons beide achterover vallen op bed.
meteen vreeen we dat de vonken eraf vlogen, duwde haar iets omhoog en spreide haar lipjes met mijn vingers en duwde mijn keiharde lul voorzichtig tegen haar kutje, langzaam liet ze zich helemaal zakken en en ging toen net zo rustig weer naar boven en zo neukte ze mij langzaam.
Maar ik wilde nu harde en draaide haar op haar rug en dook er boven op en begon haar hard te neuken.
net voordat ik klaarkwam trok ik mijn pik uit haar vagina en spoot haar buik en borstjes onder met mijn zaad.
Uitgeput bleven we zo liggen.

Ze fluisterde na een poosje dat ze nog niet klaar was gekomen.
Ik ging daar gelijk mee aan de slag en trok haar naar de rand van het bed en spreide haar heerlijke slanke benen en ging al kussend naar haar natte poesje toe.
Daar likte ik haar lipjes en zoog aan haar clitje, die begon ik te likken en tegelijk liet ik 1 vinger in haar lekkere strakke kutje glijden en deed dit net zolang totdat ze luid kreunend klaarkwam.

We gingen toen samen in bad en besproken dat het na deze week nooit meer mocht gebeuren en niemand het ooit te weten mocht komen.
Tot nu toe is dat ook zo gebleven, al kijken we elkaar op een verjaardag nog weleens ondeugend aan...


Aantal keer bekeken: 58185
Waardering: 7.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online