Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Seks in de wc.

U leest om dit moment het verhaal Seks in de wc gepost door Eva. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Eva
Gepost op: 2011-4-4

Verhaal:

Seks in de wc
Ik besloot naar een night-club te gaan.

Even later stond ik bloot te dansen op de bar. Ik sprong eraf. Sommige jongens knepen in m'n borsten of vingerden me snel. Maar toen kwam een knappe jongen op me af en hij tongzoende me. 'Stoute jongen" grijnsde ik. Ik duwde hem in een wc-hokje en trok al zijn kleren uit. Ik bukte me en likte zijn pik. 'Lekker.' Hij zette me met open benen op de toilet en duwde zijn pik heel diep in m'n vagina. Hij neukte me. "Ooohhh Jaa!! Jaa!' kreunde ik. Heel hard en snel neukte hij me. Ik draaide me om en hij stak z'n pik in m'n reet. Toen neukten we. Hij nam mijn tepels vast. Toen likte hij mijn vagina. Ik nam z'n pik en deed die in m'n mond en zuigde eraan. Toen nam hij een dildo en stak die in mijn vagina. Toen hij die eruit haalde begon hij meteen m'n kutje te kussen. Daarna deed hij z'n penis in m'n vagina en neukte me. 'HARDER!!' schreeuwde ik. Toen begon het wc-hokje te bewegen. Na uren en uren seks te hebben liep ik uit het hokje. 'Zalig...' mompelde ik zacht.

Aantal keer bekeken: 9898
Waardering: 5.10 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online