Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Seks met vriendin.

U leest om dit moment het verhaal Seks met vriendin gepost door Daphne. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Daphne
Gepost op: 2009-3-12

Verhaal:

Seks met vriendin
Ik ben Daphne, nu 19 jaar.
Toen ik 14 was, heb ik dit meegemaakt;

Ik pakte mijn jas en ging er van door. Tegen mijn moeder zei ik dat ik naar een vriendin ging. Maar stiekem was ik gewoon ontzettend geil en moest ergens even vingeren. Ik was nog maagd, ik had zelfs nog nooit een vriendje gehad. Maar als ik de kans kreeg, vingerde ik erop los.
Ik wist nog niet precies waar ik heen moest, ik fietste wat in het rond. Toen zag ik een maisveld, tegenover de supermarkt. Ik zette mijn fiets dus bij de supermarkt, en liep naar het maisveld toe. Eenmaal daar, hield ik het mais aan de kant en liep ik naar binnen. Ik kon eigenlijk nergens zitten, of liggen. Te veel mais. Slecht idee dus, dacht ik bij mezelf. Maar toen zag ik een plekje, het mais was platgestampt. Het was perfect. Ergens in mijn hoofd dacht ik nog; zullen hier vaker mensen komen. Maar ik bedacht me niet, kleede me uit en begon heerlijk te vingeren. Na een paar minuten, vond ik het wat saai worden en ging ik maar wat rondlopen. Ik voelde me zo geil, gewoon rondlopen in mijn naakie. Ik stak alles in mijn kutje wat er maar inpaste. Bladeren, kleine maiskolfen. De sappen liepen me langs mijn benen. Ik ging uiteindelijk terug naar mijn kleren. Ik wilde me net aan gaan kleden, hoor ik dat er iemand aankomt! Ik wist niet wat ik moest doen; ik stond daar naakt. Ik pakte snel mn kleren en liep een stukje het mais in. Daar kleede ik me met alle moeite aan. Ik was nu toch wel heel nieuwsgierig, wie daar aankwam. Ik liep zachtjes terug, en keek door de mais heen. Ik schrok me dood, mijn vriendin lag daar te vingeren! Ja, die vriendin waarvan ik tegen mijn moeder zei dat ik daarheen ging! Ik voelde mijn tepeltjes hard worden. Ik krakte perongeluk een maisstengel, en de vriendin keek op. DAPHNE? riep ze uit. Uhhh.. Ja... Sorry... Ik wist even niet wat ik moest zeggen. Wat doe jij hier? zei ze nog even verbaasd. Hetzelfde als jij, zei ik een beetje beschaamd. Kom jij hier vaker dan? vroeg Fleur (de vriendin). Nee, dit is de eerste keer. Jij dan? Ja, ik heb deze plek gemaakt!
En toen was het stil. Ik kwam wat meer tevoorschijn uit het mais en keek naar haar lichaam. Ik kleedde me weer uit. Samen? vroeg ik. Ik was even verbaasd over mijn uitspraak als Fleur. Ik heb altijd als eens willen weten hoe het is om gebeft te worden, zei Fleur op haar beurt. Fleur ging op de grond liggen, en ik sprong er boven op. We tongzoenden, ik voelde stiekem even aan haar kutje. Het was net als het mijne kletsnat. Ik stopte met de zoen en likte haar tietjes. Langzaam kroop ik naar beneden en was haar kutje aan de beurt. Fleur kreunde. Ik likte maar wat en bracht af en toe mijn tong naar binnen. O god, riep Fleur. Ik kom klaar! Ik likte nog even door, en inderdaad Fleur kreeg een heerlijk orgasme. Nu ik! hijgde ik. Fleur begon mijn kutje te likken. Het was heerlijk. Ook haalde ze wat uit haar tas. Een dildo! Ze stopte hem langzaam in mijn poes en begon wat heen en weer te bewegen. Na een tijdje kwam ook ik klaar. Heb je wel eens gehoord van standje 69? vroeg ik. Uh, jewel. Proberen? antwoorde Fleur. Ze ging met haar kutje boven mijn kont hangen, en probeerde aan mijne te likken. Het lukte niet echt. Ik likte genietend aan haar kutje, en Fleur had maar een dildo in mijne gestopt. Voordat we klaar kwamen stopten we. We kleeden ons weer aan. Vaker doen? vroeg ik. Zeker!

Aantal keer bekeken: 28135
Waardering: 6.52 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online