Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Seks.

U leest om dit moment het verhaal Seks gepost door Andrea de Hoogte. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Andrea de Hoogte
Gepost op: 2009-7-28

Verhaal:

Seks
Ik ben 18 jaar oud. Ik was alleen thuis toen de bel ging. Ik deed de deur open en zag daar een jongeman van ongeveer 23 jaar staan. Ik schrok een beetje aangezien ik mijn tante had verwacht die die dag ook nog langs zou komen en ik mijzelf nog niet had aangekleed. Ik had een licht doorschijnende badjas aan, die tot net over mijn heupen viel een daaronder alleen mijn lichtroze slipje. Ik sloeg de badjas iets dichter om me heen, en was me erg bewust van mijn lichaam. De jongen zijn ogen gleden over mijn benen voordat hij me formeel groette en zei dat hij vandaag het gat in het dak zou komen checken. Kut, dacht ik, verrek das waar ook. Die zou vandaag komen! Ik lachte en blooste tegelijk en zei dat het de tweede trap omhoog was naar de zolder, waar het bewuste gat was. de jongen stelde zich nog snel even voor. 'Echt, mijn excuses dat ik u moest wekken, mijn naam is Joey.' 'U heeft me niet gewekt hoor' zei ik en ik blooste weer, aangezien ik er wel zo uitzag. Nu pas viel het me op hoe aantrekkelijk de jongen was. En dat het eigenlijk lichamelijk tenminte (!), ook al geen jongen meer was. Hij zag dat ik hem onderzoekend aankeek, en ik denk dat hij ook in de gaten had wat ik opmerkte want hij grijnsde breed toen ik hem weer aankeek. 'Oh oke, gelukkig' zei hij. Ik bood hem een kopje koffie aan en zei dat hij wel al mocht doorlopen naar de 'plaats delict'. Hij gnuifde een beetje en begon de trappen op te klimmen. Terwijl ik koffie zette voelde ik een kriebel in mijn buik. Nadat ik hem zijn kop koffie had gebracht liep ik naar de badkamer en zette de douche aan, ik had vandaag nog genoeg plannen.Op het moment dat ik de douche uitkwam hoorde ik hem echter de onderste trap aflopen. Ik trok snel mijn roze slipje weer aan poetste mijn tanden. Mijn haar, dat nu in natte slierten om mijn schouders lagen, liet ik voor wat ze waren. Ik trok een kort strak rokje aan die ik gister had uitgetrokken in de badkamer, en knoopte de witte blouse vast die ik daarvoor had omgeslagen. Ik moest hem nog betalen natuurlijk! dacht ik bij mezelf. Mijn ouders hadden vanochtend nog naar me geroepen dat er geld was klaargeled, maar waar?
De plaats had ik niet verstaan met mijn slaapdronken hoofd!
Ik rende de trap af, en glimlachte naar Joey, die zijn kopje op het aanrecht zette. 'Zo', zei hij'alles gefixt'. Zijn ogen gleden dit keer over mijn hele lichaam vanaf mijn tenen, en stopten bij mijn borstkas. Ik blooste, want ik was in alle haast vergeten mijn BH aan te doen. mijn tepels konden niet hard zijn, dacht ik bij mezelf, want het was een warme dag. Hij grijnsde weer een beetje en bedacht toen hoe duidelijk het kon zijn dat hij naar mijn borsten keek, en hij zei snel. 'bedankt voor de koffie'.
'Ja, geen probleem ' Ik glimlachte weer en vervolgde'het geld moet hier ergens liggen, maar ik weet niet waar'.
Ik liep snel de keuken uit en begon in de woonkamer rond te kijken. Niets te zien. Op dat moment hoorde ik Joey de kamer binnenkomen, ik draaide me snel om. Hij stond alleen iets te dicht bij want ik botste tegen hem op. Ik hield eventjes mijn adem in en keek hem aan. Er kriebelde weer iets in mijn buik. Maar toen zette hij snel een stap achteruit, en grijnsde weer. Ik keek om me heen voor de goede vindplaats van het geld en bedacht toen dat de bovenste plank van onze boekenkast in de bibliotheek een goede plaats zou zijn. Wij hadden op de wteede verdieping een bieb, met kasten tot aan het plafond, die alleen bereikbaar waren via een ladder. Die ladder was helaas al veel te oud, en het hout was op vele plaatsen niet meer zo stabiel. Dit alles legde ik hem uit en vroeg toen of hij anders eventjes de ladder vast wilde houden. Joey knikte onzeker en keek toen op zijn horloge maar zweeg verder.
Ik liep hem voor naar de bieb, en wees de trap aan. Hij knikte weer zwijgzaam, en hield de trap vast terwijl ik omhoog klom. Ja, het geld lag er op de jiuste plaats, en ik klom weer beneden. Ik keek om en met een blik op Joey besefte ik dat de gehele tijd mijn slipje zichtbaar was geweest. Ik liep nu echt rood aan, en stapte de laatste tree af. Joey hield echter nog steeds de rap stevig vast, wat betekende dat ik tussen hem en de ladder in stond. Ik draaide me om , met mijn geizcht naar zijn gezicht en wist niets te zeggen of te doen. Het geld klemde ik nog steeds stevig in mijn hand. Joey liet de trap niet los, maar keek me aan. Ik voelde iets groeien tegen mijn eigen kruis aan, en dit voelde niet verkeerd. Zeker niet toen de kriebel in mijn buik zakte naar de plek waar alleen ik mezelf aanraakte.
Op dat moment liet Joey los, en bloosde maar het maakte mij niets meer uit. Een brandend verlangen nam mijn lichaam over en en trok hem weer tegen me aan. Joey liet zich dit geen twee keer zeggen en en hij kuste me stevig. Ik opende mijn mond en liet zijn tong naar binnen gaan. Ik hijgde door mijn neus, en hij deedd hetzelfde. Zijn vingers vonden de knoopjes van mijn blouse , en maakten die los. Tegelijkertijd streelde ik zijn gespierde rug met mijn vingers. Zijn ene hand drukte mij tegen de ladder terwijl zijn andere hand mijn rokje naar beneden trok. Hij trok zich terug en keek me aan terwijl zijn ene hand ook mijn slipje naar beneden had getrokken. Daarna kwam zijn hand weer naar boven raakte een van mijn schaamlippen aan. Zijn vingers bewogen zich naar mijn gaatje. Ik hapte naar adem en beefde terwijl hij me nog steeds vasthield tegend e ladder. Zjijn vingers vonden het gaatje, en hij stak er twee in. Steeds sneller bewoog hij ze er in en er uit. Mijn vagina was ontzettend nat en hij gleed er gemakkelijk in. Toen hield hij op. Hij knoopte zijn broek open en deed die uit. Ik begreep de hint en zakte naar beneden , en trok zijn boxer naar beneden. Ik sloot mijn ogen en opende mijn mond, terwijl ik zijn penis vasthield. Die gleed mijn mond, en ik speelde met mijn tong met zijn eikel. Ik hoorde hem kreunen. Ik bewoog mijn hoofd op en neer en voelde een druk op mijn achterhoofd van zijn hand. Mijn vingers vonden zijn ballen, en ik speelde er beetje mee. Ik voelde zijn piemel pulseren in mijn mon, en ik zoog er hard aan. Toen trok hij me ruw omhoog en tilde me op. Hij zette mij iets hoger tegen de ladder en keek me aan terwijl hij zijn piemel tegen mijn gaatje hield. Ik zuchtte en sloot mijn ogen en spreidde mijn benen nog iets meer zodat hij het begreep. Maar hij ging er niet in. Hij hield zijn piemel tegen mijn gaatje totdat ik het niet meer uithield en zo bewoog dat zijn eikel in mijn kutje zat. Hij hijgde en stoote hem er hard in. Hij stootte en stootte, en ik kreunde hardop terwijl ik mijn armen om zijn rug had. Zijn ene hand had mij opgetild en de andere hand hield mijn benen gespreid. Toen trok hij zich ruw terug en draide me om, zodat tegen de ladder leunde, en iets voorover.
Hij bukte en spreidde mijn benen weer, zijn hadn ging van mijn enkel tot aan de binnen kant van mijn been. Hij gign achter me staan en ik voelde zijn natte eikel tegen mijn natte gaatje. Zijn handenj kneedde nu mijn borsten onder mijn blouse. Zijn vingertoppen vonden mijn tepels ik hijgde. Op dat mioment stoote hij zijn piemel weer in mijn kutje en begon te hijgen. Hij bewoog sneller en sneller en zijn ander hand vond mijn lipejs die hij alleen maar gespreid hield en er verder niets mee deed, dit maakte niets uit want dit maakte me gek en gek en ik begon heftig mee te bewegen. Ik kreunde zijn naam, en hij pakte mijn ene borst weer met zijn hele hand. Op dat moment voelde ik iets ontplofffen in mijn buik. Ik hoorde hem jachtig ademhalen en kreunen en zachtjes heen en weer bewegen. Op dit moment had ik gewacht enik duwde zijn hand znel tegen mijn vagina aan en ik reed snel er tegen aan. Na twee snelle bewegingen voelde ook ik het vertrouwde gevoel in mijn onderbuik. Na wat wel een uur leek te duren opende ik mijn ogen. Im draaide me om en keek Joey aan. Hij glimlachte. En ik glimlachte terug.

Aantal keer bekeken: 25759
Waardering: 7.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online