Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sex bij mij thuis.

U leest om dit moment het verhaal Sex bij mij thuis gepost door groenejager. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: groenejager
Gepost op: 2009-1-7

Verhaal:

Sex bij mij thuis
Het is ochtend en ik word wakker. Het is nog vroeg en blijf lekker liggen.
Heb je al een tijdje niet gesproken en denk aan je…
Weet dat je het mailadres hebt en mijn telefoonnummer. Wacht dus maar af.
Denk aan alle spannende verhalen…Hoe vaak je al wel niet in gedachten met mij gevreeen hebt…en ik met jouw.
Doe mijn ogen nog even dicht en zie je voor me.
Opeens hoor ik mijn telefoon. Onbekend nummer, ik kijk en ben in een keer wakker.
Een sms van jouw, of ik alleen ben…. Meteen antwoord ik terug van ja.
Een paar minuten later bel je me. Ik lig nog in bed. Pak op en hoor dat je ergens buiten staat.
Je zegt dat je voor de deur staat en dat het koud is buiten.
Ik trek snel mijn zijden ochtendjas aan en ren naar beneden.
Doe de deur open en laat je binnen.
Je drukt me meteen tegen de muur en begint me hartstochtelijk te zoenen. Fluitert in mijn oor dat je me gemist hebt.
Ik duw je iets van me af en vraag je waarom je zolang niets van je hebt laten horen.
Je zegt dat je verlangen te groot werd en je afstand moest nemen. Het werd te gevaarlijk.
Ik geloof je en trek je weer tegen me aan.
Maar hoe doe je dit dan, vraag ik je terwijl mijn lippen die van jouw niet loslaten.
Je hebt je vanmorgen afgemeld en hoeft vanmiddag pas te beginnen en de auto gepakt naar mij. Mijn adres heb je opgezocht.
Je wist dat ik thuis zou zijn…
Langzaam trek je het koord van mijn ochtendjas los en sta ik naakt voor je.
Je lippen gaan door mijn hals naar beneden over mijn borsten. Ik kreun…
Je pakt mijn hand en samen lopen we naar boven.
Je loopt naar de douche en zet deze aan.
Langzaam kleed ik je uit. Elk bloot stukje raak ik aan met mijn lippen.
Je staat naakt voor me en langzaam zak ik door mijn knieen en neem je harde lul in mijn mond.
Je kreunt, je geniet.
Samen gaan we douchen, je handen glijden over mijn natte lichaam. Je zoent me, zacht en intens.
Je pakt shampoo en zeept me langzaam in, geen plekje sla je over…
Ik geniet en laat je je gang gaan.
Draai me om en je duwt je lichaam tegen dat van mij.
Voel hoe opgewonden je bent.
Zachtjes duw je me naar voren. Voel je vingers in me komen en me zachtjes vingeren.
Je voelt hoe ik klaarkom. Je geniet. Je zet je harde lul tegen mn natte kutje en laat hem langzaam naar binnen glijden.
Langzaam begin je met me te vrijen. Steeds sneller. Terwijl het water over mijn rug loopt en je handen mijn borsten strelen voel ik hoe je me vol spuit…
Ik zet de douche uit en neem je mee naar mijn bed.
Nog nat van het douchen kruip ik bovenop je.
Neem je lul in mijn hand en trek je af. Mijn tong laat ik over je ballen gaan.
Hoor hoe je ademhaling versneld.
Kom omhoog en laat je langzaam in me komen. Heb hier zo naar verlangt. Zeg dat ik je gemist hebt.
Als antwoord druk je je lippen stevig op die van mij.
Het tempo voer je op. Je draait me om en ligt bovenop me.
Zo vrijen we nog een hele tijd door, langzaam, snel. Pijp ik je tot je bijna klaarkomt en je beft me heerlijk.
Samen komen we klaar. Uitgeput lig je naast me.
Samen vallen we even in slaap.
Jij wordt wakker en ik wordt wakker van jouw natte tong tussen mijn benen.
Je laat me weer klaarkomen.
Vervolgens trek je me overeind en douchen we nogmaals samen.
Onder de douche pijp ik je tot je klaarkomt.
Je spuit over mijn borsten heen. Trekt me overeind en zoent me.
Samen drogen we ons af en kleden ons aan.
Beneden drinken we nog wat, je moet aan het werk.
In de hal zoen je me nogmaals en belooft me dat je snel weer iets van je zult laten horen.
Als ik even later de computer aanzet heb ik een mailtje van je:
He moppie, een geweldige ervaring voor een mooi verhaal. Xxx mij





Aantal keer bekeken: 13098
Waardering: 7.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online