Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sex met de jonge buurvrouw....

U leest om dit moment het verhaal Sex met de jonge buurvrouw... gepost door anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: anoniem
Gepost op: 2010-3-21

Verhaal:

Sex met de jonge buurvrouw...
hallo ik ben een jonge van 19 jaar en woon bij m´n ouders.
me ouders gingen een weekendje weg dus had ik het hele huis voor me alleen.
net tpen ze weg gingen vroeg mijn alleenstaande buurvrouw (29 jaar), of ik der even kon helpen.
ik was heel beleefd en liep mee, ze bracht me naar haar slaap kamer en zei dat ze me even moest helpen, ze moest het even halen van boven.
toen ze weg was, zag ik dat haar kast deur open stond, en na heel even aarzelen ging in in haar tussen haar strings kijken en lkkr geil worden, en tussen die slipjes lag een roze vibrator! nog helemaal nat van de vorige keer dat ze bezig was met zichzelf.
terwijl ik ik helemaal geil was en een hele harde had, kwam de buurvrouw binnen, ik schrok me kapot en ze vroeg deed, ik kreeg een knalrode kop en zei niets.
ze moest lachen en zei dat we allemaal wel is nieuwschierig zijn,ze liep naar de kast en borg alles netje op, ze stond helemaal naar voren gebogen met der kontje naar achter, het leek wel of ze me uit daaagde.
toen vroeg ze of ik een vriendin had, en ik zei van niet, toen vroeg ze of ik al ontmaagd was, ik zei van wel al 3 jaar geleden, en keek me heel geil aan, toen zei ze dat ik op het bed mocht gaan zitten en ze ging voor me staan en ze trok der t-shirt uit en ze drukte haar lekkere borsten in me gezicht ze vroeg of ik dit lekker vond, en ik zei ja en pakte der kont vast en ze knoopte me broek los en ze begong me te pijpen, oooh wat was ze geil en voor ik het was was z naakt en ik bijna.
ze smeekte of ik der wou neuken en ik dee dat maar al te graag en ging op der liggen en drukte m'n paal in der kutje enze liet me klaar komen en ik liet al m'n sperma op der los, en braaf slikte ze alles door,
toen begong ik haar klitje te verwennen en befte haar heel lang, toen ze me nat spoot
ik heb zeker 2 uur geneukt en oraal gehad, oh wat was het lekker, en de volgende dag weer en toen die avond kwamen me ouders thuis, en daarna hebben ik en me buurvrouw nog een keer geneukt, en dat was net 20 min geleden,


anoniem

Aantal keer bekeken: 25607
Waardering: 3.94 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online