Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sex met de pit girl.

U leest om dit moment het verhaal Sex met de pit girl gepost door sexy-pitgirl. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: sexy-pitgirl
Gepost op: 2009-1-8

Verhaal:

Sex met de pit girl
Ik ben Demonica , ben 19 jaar .
Dit is mijn verhaal :

Toen ik 18 was moest ik uit huis van me ouders.
Omdat het niet zo lekker liep tussen mij en mijn ouders.

Ik heb een tijdtje op een studente kamer gewoont , maar omdat ik dit maar nicks vond ging ik opzoek naar een andere woon vesteging en een baan als monteur.
Het enige waar ik echt goed in was was crosmoter & auto's repareren.

Ik was op een dag opzoek naar een baan.
En kwam via via bij een rijke familie : De familie Ter Hogen.
Die voor hun zoon ,Lorenzo een prive monteur zochten .
Die met hun mee kon op cros wedstrijden.

Het sprak mij wel aan dus ik belde die avond de familie Ter Hogen.

3 dagen later kon ik kommen om kennis te maken en te kijken of de baan iets voor mij was.
Ik ging er heen en het klikte bizonder goed met Lorenzo.

Zo goed dat Meneer Ter Hogen , de vader van Lorenzo zelf kon zien dat Lorenzo me wel zag zitten.
Meneer Ter Hogen wist wel dat Lorenzo niet vies was van een spelletje.

Dus mocht ik er werken , onder de voorwaarde dat ik Lorenzo NIET zal aanraken.

Na 3 maand vroeg meneer Ter Hogen of ik bij hem wilde kommen om te praten.
Zogezegt zo gedaan.

Tijdens het gesprek kwam meneer opeens op het onderwerp: Lorenzo aanraken.

Hij vroeg eerst of ik Lorenzo mooie jonge vond .
Waar mijn antwoord ja op was.
Zo babbelde we wat veder.
Op een gegeven moment zei meneer Ter Hogen:'Ik heb wel door dat je niet vies bent van een spelletje.
Ik heb een voorstel .
Zal je vast wel leuk vinden.'

Ik was natuurlijk nieuwschierig geworden en vroeg wat zijn voorstel was .
Hij ging veder:' Als jij Lorenzo nouw eens gaat uitdagen en verleiden.
En wat aan hem zit.
Maar zijn boxer gaat niet uit ,
En jouwn Bh en slipje niet.'

Ik vond het natuurlijk wat raar dat meneer Ter Hoge vroeg ofik zijn zoon wouw opgeilen maar veder nicks met hem wouw doen.

Toen zei meneer Ter Hogen:'Kan ik je vertrouwen dat je aan afspraken houdt?'
Ik:'Natuulijk meneer kunt U dat.'
Meneer Ter Hoge:'Oke. We gaan Lorenzo stimuleren om beter te presteren , want soms doet hij zijn best niet.
Jij gaat hem de hele tijd uitdagen maar doet nicks met hem , tot hij een cros-wedstrijd wint.
Dan ben je de hele avond van hem .
En doe je wat hij je zegt.'

Ik vond het wel een geil idee en stemde in.

Meteen die avond ging ik kijken of Lorenzo wel mee wouw spelen .
Eerst ging ik naar hem toe en vroeg of hij mee wilde lopen om een uitlaat te kiezen.

Aan gekommen in de garage .
Ging ik wat praten over de uitlaat.
Tot we op het onder werp sex uitkwammen.
En toen begon ik LOrenzo wat aan te raken.
Tot mijn verbasing begreep Lorenzo snel waar ik heen wilde en deedt hij gewillig mee.
Na dat we elkaar hadden uitgekleed op de boxer , Bh & string na.
stopde ik er mee want ik wist dat het tegen de regels was als we veder gingen.
Ik kon de teleur stelling in Lorenzo's gezicht zien.
Hij wilde meer wat logies was.
Ik zei:Als je morgen je cros-wedstrijd wint dan mag je meer , zo veel je wilt.
Maar ALLEEN als je wint.'

En het werkte Lorenzo deed veel beter zijn best om te winnen.
Tot mijn vreugde won Lorenzo ook nog.

Meteen na dat Lorenzo zijn prijs in onvangst hadden genomen wilde hij naar huis.
Eenmaal thuis gekommen vroeg hij meteen of ik mee willde naar de garage want hij wilde een nieuwe uitlaat onder zijn moter.
Zijn vader wist meteen al dat dit een smoesje was en lachte even.

Ik liep mee met Lorenzo.
Aangekommen in de garage pakte hij me meteen vast en wouw me uit kleden.
Ik drukte hem wel en zei dat hij moest gaan zitten ,dan kon ik strippen voor hem.
Hij ging toch zitten ,
en ik begon te strippen ,en begon te paal dansen , gaf hem een lapdance gewoon om hem op te geilen.
Toen ik zag dat hij het echt niet langer meer hield liep ik naar hem toe .
Knielde voor hem en deed heel langzaam ,knoopje voor knoopje zijn broek open.
Toen zijn broek open was haald ik zijn stijve pik tevoorschijn die aardig aan de maat was en begon hem wat te pesten.
Door hem te likken aan zijn ballen .
Lorenzo hield het niet meer en pakte me bij me haren en drukte zo zijn pik in mijn mond.
Ik schrok hier van omdat ik het niet verwacht had.
Na een minuut begon hij me heel hard te neuken in mijn mond,en drukte zijn pik steeds veder in mijn mond.
En begon te roepen dat ik moest zuigen.
Ik wilde stoppen want het ging mij iets te diep .
Op het moment dat ik stopte stote hij nog dieper in mijn keel.
Wat mee aardig pijn deed en sloeg me in me gezicht.
En zei : 'Zuigen slet, mij steeds opgeilen en dan stoppen?
Dacht het niet!'
Ik werdt nu wel een beetje bang van hoe ruig hij werdt en gehoorzaamde dus.
Ik dacht van als hij klaar gekommen is is het vast allemaal voorbij.
Na een kwatier werd zijn pik steeds dikker , ik wist dat het niet lang meer duurde voor hij klaar zouw kommen.
Dus wilde ik zijn pik uit mijn mond halen.
Maar hij drukte mijn hoofd weer om zijn pik.
En zei:'Als ik spuit slik je alles netjes door.''
Ik had nog nooit geslikt , en was ook niet van plan dit te doen.
Toen hij begon te hijgen wist ik , ik moet maken dat ik zijn pik uit me mond krijgt anders spuit hij er echt in.
Hij merkte dat ik tegen begon te stribbelen en drukte mijn hooft weer omlaag.
'Als ik spuit dan slik je , zo niet dan neuk ik je strax heel hard in je kon ,zodat je een week niet kan lopen.'
Dat hij mijn maagdelijke kontje zouw nemen was niet mijn bedoelig ,dus besloot ik maar gewoon te blijfen zuigen.
Nog geen minuut later kwam hij klaar en ik probeerde alles door te slikken maar door de grote hoeveelheid lukte mij dit niet.
En dit ontging ook Lorenzo niet.
Waarop zijn reactie was:' je wilt dus in je kont genomen worden?'
Hij begon te lachen.
Toen hij klaar was met spuiten haalde hij zijn pik eindelijk uit mijn mond .
En ik dacht:'gelukkig het is voorbij.'

Maar voorbij was het nog lang niet.
Lorenzo vroeg of ik zijn pik schoon wilde likken.
Ik weigerde dit waarop hij boos werd en me meteen bij me haar vast pakte en mijn hoofd boven zijn pik plaatsen en "Likken kreng zei."
Ik begon dus aan zijn half-stijve pik te likken.
Toen ik omhoog keek om te kijken.
Zag ik dat hij het filmde.
NIET te geloven , die hufter had het gefilmd.
Wat had hij allemaal gefilmt ?
Dat ik hem pijpte?
Dat ik zijn pik likde?
Dat ik hem een lap-dance gaf?

Toen zei hij:'Als je ooit weg gaat dan laat ik het filmpje aan IEDEREEN zien!.
Als je niet luisterd dan laat ik het aan IEDEREEN zien.'

Ik werdt bang!
Heel bang.

Maar bleef ondertussen braaf door likken.
Tot zijn pik weer helemaal stijf was.
Toe beval hij mij mijn resterden kleren uit te doen en op mijn knieen voorover te buigen.

Ik wist dat hij me anaal zou nemen.
Wat ik echt niet wilde.

Een minuut lang voelde ik nicks.
Na 2 minuten nog nicks.
Na 3 minuten hoorde ik hem niet meer.
Na 4 minuten dacht ik : hij is gelukkig weg.
En ik onspande mij.

Waarom hij in 1 haal heel diep in me kontje drong.
Omdat ik dit niet verwacht had deed het extra pijn.
Hij ging meteen heel diep , en hardt.

Ik begon te huilen van de pijn , wat hij merkte , hij ging harder.
Blijkbaar genoot hij van andermans pijn.

Hij vroeg me of ik wilde kreunen.
Ik deed dit gehoorzaam omdat ik bang was dat hij meer zou doen.
En in de hoop dat hij hierna zou stoppen.

Toen ik voelde dat hij zouw kommen zei hij :'Volgende week na de wedstrijd ben je weer van mij.'
En spoot hij mijn kontje vol.

Vervolgends stond hij op.
Klede zich aan.
En beval mij om over 2 minuten bij de douche te zijn.
Snel klede ik me aan.

Na anderhalf minuut stond ik braaf bij de douche.

Waar hij op me wachte.
Hij beval me, Me uit te kleden .
Wat ik braaf deed en zei dat ik in de douche cabine moest gaaan staan.
wat ik deed.
Toen zette hij de douche aan en douche mij met koudt water.
Vervolgends zette hij de douche uit.
Beval me om op mijn knieen te gaan en me mond open te doen en hem aan tekijken.
Hij openden zijn broek,
Haalde zijn pik te voorschijn en plaste me in me mond.
Dit vond ik zo goor dat ik mijn hoofd weg draaide.
Onmiddelijk sloeg hij me hard in mijn gezicht en herindere mij er aan wat er gebuerde als ik niet gehoorzaamde.
Ver volgends deed ik mijn mond weer open zodat hij veder kon gaan waar hij mee bezig was.
Toen hij klaar was.
Deed hij zijn broek weer dicht.
En zei hij dat ik me niet mocht douchen.
En dat ik niet met mezelf mocht spelen of wat dan ook zonder zijn toestemming ook al was hij er niet.
En dat ik van toe af aan zijn slet was.
Hij ging weg.

Meteen daarna trok ik mijn kleren aan.
En ging huilend op de grond liggen.
Nadenkend over wat er gebeurt was.
Heeft hij me verkracht dacht ik?
Maar ik was er wel mee begonnen.
Meteen toen hij ruig werd had ik gezegt dat ik niet meer wilde.
Maar toch dwong hij me veder te gaan.
Zal dit onder verkrachting vallen?
Zo ja , zal ik aangifte doen?

Na een half uurgepiekerd te hebben stond ik op en droogte mijn tranen en liep naar de huis kamer met de mededeling dat ik naar huis zou om vervolgends net als normaal de volgende ochtend weer terug te kommen .
Dat terug kommen was ik niet van plan.

Maar toen ik zei dat ik naar huis zou zo als elke avond zei meneer Ter Hoge dat ik op een kamer in het huis kon wonen , zodat ik niet ieder avond naar huis hoefde.

En dat mijn meeste spullen al in het huis waren.
Ik schrok me dood want dan moest ik dus met Lorenzo in een huis wonen!
Aan Lorenzo's lachje te zien was dit zijn plan , met een bedoeling.

Ik ging toch maar ankood en ging naar mijn kamer in het huis.

Die hele week heel Lorenzo nicks tegen mij gezegt.
Ik was onzichtbaar voor hem.

Tot een week na de gebeurtenis,
Die dag zal hij weer een wedstrijd hebben en dat wist ik , net als ELKE zaterdag.
Die ochtend kwam hij bij me met de mededeling dat ik vanavond weer van hem zal zijn.

Ik hoopte natuurlijk dat hij 2de of 3de zouw worden , dan was ik gered.

Toen hij eerste werd.
Werdt ik meteen misselijk.
Ik wist dat ik weer een lange avond zou krijgen,
Een lange rot avond.
Wat ik echter nog niet wist was dat die avond erger dan de eerste keer zal worden..

Wordt vervolg..

Deel 2 wordt op aanvraag gemaakt.
Wil je dat er een deel 2 komt?
Stuur dan een mailtje of voeg me toe op macaratie-c@live.nl

Aantal keer bekeken: 10032
Waardering: 6.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online