Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sex met een Rich boy.

U leest om dit moment het verhaal Sex met een Rich boy gepost door Rich Girl. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Rich Girl
Gepost op: 2007-12-7

Verhaal:

Sex met een Rich boy
Waargebeurd verhaal.

Ik ken hem al sinds ik 8 was. Hij woonde op de hoek van de straat waar ik woonde, en hij had erg rijke ouders. Hij zag er ook vroeger al goed uit. Ik droomde er stiekem van met hem te gaan trouwen, amar mijn droom viel kapot toen hij ging verhuizen, drie weken later.

15 jaar later, heb ik hem weer gezien. Hij woont naast mij. De eerste dag dat hij kwam wonen, kwam hij even gedag zeggen. Ik had net gedouched en stond in mijn bh en mijn string. Snel deed ik ene vestje over mijn BH en een ribrokje aan. Ik schrok me rot toen ik zag dat hij het was. 'Ben jij het, Roy?', Vroeg ik verbaasd. Roy knikte. 'Wil je even binnen komen? Kunnen we even bijkletsen!', Zei ik vrolijk. Roy knikte en liep mee naar de woonkamer.

Hij ging zitten en toen ik bezig was drinken in te schenken, keek hij rustig rond vanaf de bank. Niet te geloven, Roy zat op mijn bank! Na al die jaren! Ik was wel ene beetje zenuwachtig om met hem te praten. Waarover? Zou hij al een meisje hebben?

'Kom je even naast me ziten?', Vroeg Roy opeens. Ik was eigenlijk nog niet klaat met het drinken, maar ging snel; naast hem zitten. 'Weet je dat ik elke nacht over jou heb gedroomd?', Vroeg hij lachend. 'O', Zei ik alleen maar. Yes, dacht ik bij mezelf. 'Wat zie je er trouwens sexy uit, Zo'n mooie meid als jij heeft vast al een vriend?', Vroeg Roy. Ik schudde van nee, hij vond me mooi!

Roy keek me verbaasd aan, na mijn antwoord. 'nee? Wat mankeerd er aan die jongens? Jij bent echt super mooi. En knap, sexy en lief', Ging Roy door. Ik werd er verlegen van. Roy schoof rustig dichterbij en legde een hand op mijn been. 'Weet je, ik zou jou best wel eens van onderen willen bekijken', Fluisterde Roy in mijn oor. Ik glunderde en keek hem zwoel aan met mijn opgemaakte Chanel-wimpers. Roy drukte zijn lippen op die van mij, en even later zaten we zoenend op de bank. 'Kom mee lieverd, ik wil jou kamer wel eens zien!', Zei hij plagerig. Ik knikte en nam hem me naar boven.

Toen we op mijn slaapkamer waren, duwde hij mij op bed. Hij sprong op me en begon me weer te zoenen. 'Wil je je voor me uitkleden?', Vroeg hij. Ik knikte en deed meteen een hele striptease. Dat was natuurlijk ene kkorte striptease, want ik stond al bijna in mijn bh en string. Ik deed mijn vest uit en mijn rokje. Roy likten zijn lippen en keek naar mijn bh. Hij trok mij weer op bed en begon al zoenend mijn bh uit te doen. Mijn string deed ik zelf uit en even later begon hij me te beffen.

Na een tijdje vroeg hij of ik zin had in sex, natuurlijk zei ik ja. Hij kwam bij me naar binnen en ik kreunde van genot. Hij bewoog precies zoals ik het leker vond. Toen ik klaar kwam, hebben we het nog 2 keer overnieuw gedaan.

Maar hij zei dat hij het eigelijk wat leuker wilde maken. Dus vroeg mij of ik mayonaise of ketchup lusten. 'Alleen kutchep', Zei ik lachend. Hij vroeg mij kutchep te pakken, verbaasd liep ik naar beneden en ever later kwam ik met de ketchup terug. 'Ga maar lekker liggen', zei Roy. Ik lag naakt op bed, bedacht wat Roy zou doen. Hoewel; stiekem wist ik het allang. Hij deed de dop van de ketchup en stoot alles over mij heen. Op mijn gezicht, op mijn borsten en op mijn kutje. Ik werd er opgewonden van en vroeg of ik het zo ook bij hem mocht doen. l het ketchup bij me weg te likken. Toen hij bij mijn kut was, begon ik te kreunen. Wat deed Roy dat lekker!

Ik was aan de beurt. Ik maakte het wat leuker, en bond Roy vast met zijn handen aan mijn bed. Ik spoot de ketchup alleen op en nazst zijn pik. En een beetje op zijn gezicht. Zijn pik was ondertussen helemaal stijf geworden. Ik begon al het ketchup eraf te likken, hij vond het heerlijk en zijn pik werd nog stijver.

We doen dit nog heel vaak, omdat we natuurlijk buren zijn. Hij vroeg mij vorige week verkering, en natuurlijk zei ik ja. Hopelijk komt mijn droom toch nog uit, en gaan we ooit... trouwen



Aantal keer bekeken: 14280
Waardering: 6.49 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online