Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sex met een leerling..

U leest om dit moment het verhaal Sex met een leerling. gepost door Tjietjie. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Tjietjie
Gepost op: 2009-5-22

Verhaal:

Sex met een leerling.
Ik ben een Brabantse Meid met Zwart haar en lekkere grote tieten. Ik ben lerares Duits op de universiteit en tijdens mijn lessen fantaseer ik nog wel eens over geile belevenissen die ik met een leerling mee zou willen maken. Op een Donderdag was ik zo verschrikkelijk geil dan ik ongeveer ontplofte...

Het was rumurig in de klas en ik kwam plotseling op een geweldig plan. Ik zou iemand laten nablijven en zeggen dat hij eerder weg zou mogen als hij me eens even lekker zou verwennen en zo gaat het verhaal verder.

'Jij mag nakomen!' Riep ik door de klas naar een van mijn leerlingen. Het was het laatste lesuur en de leering mocht mij na dit uur dus lekker verwennen. De bel ging en de hele klas verliet het lokaal. De nablijver bleef zitten en begon aan het werk dat ik hem had opgegeven.

Ik wilde niet dat de leerling mij moest werken maar dat hij mij wilde neuken en een geil plan volgde. Ik trok mijn Blouse uit en daarna mijn hemd. Ik had alleen nog een beha aan en de leerling zat vol verbazing te kijken. 'Vind je ze groot?' vroeg ik. En ik begon mijn tepels te strelen. 'Je mag best even komen voelen'. Blijkbaar had hij hier geen probleem mee en hij begon mijn tepels te strelen. Dit heerlijke gevoel bleef hierbij en ik sleepte zijn hand naar mijn inmiddels natte poes.

'Heb je een beetje een grote'? Vroeg ik. En de net nog zo verlegen jongen veranderde opeens in een geile chick en zij zomaar 'Van mij mag je voelen!' 'En niet alleen met je hand'. Met een knipoogje trok hij zijn broek uit en ik begon hem lekker te pijpen. Zijn grote, nog niet volgroeide lul, smaakte heerlijk. En met een kreun kwam hij spuitend klaar in mijn mond. Ik slikte alles door en ik moest eerlijk zeggen dat hij zalige sperma had. Mijn geilheid was nog lang niet weg en de jongen bleek er ook veel zin in te hebben. Hij stak zijn lul in mijn natte poes en begon zachtjes heen en weer te gaan. Het was een heerlijk gevoel en ik begon te kreunen. Ik kwam klaar en het kutvocht gleed langs zijn lekkere penis. Hij pompte nog even door en kwam weer klaar in mijn kutje.

Hij en ik natuurlijk, wisten niet meer van ophouden. Uit ervaring kan ik zeggen dat deze knul heerlijk beft en goed kan neuken. We beleven dit avontuurtje nog vele malen in het kleine lokaaltje en we genieten keer op keer weer met volle teugen.

Aantal keer bekeken: 24862
Waardering: 4.98 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online