Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sex met leraar economie.

U leest om dit moment het verhaal Sex met leraar economie gepost door Sophie. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Sophie
Gepost op: 2009-10-26

Verhaal:

Sex met leraar economie
Waargebeurd verhaal

Al vanaf de eerste dag op de universiteit dat ik die man zag wou ik dat hij me zou neuken. Hij was een stukje ouder dan ik, maar grappig en zeer aantrekkelijk. Ik zag meteen in de blik van zijn ogen dat hij mij ook wel zag zitten. Dat hebben leraren wel vaker met mij, ik was vroeg rijp en stel me vaak uitdagend op. Dit keer was het menens, ik werd al geil als ik hem zag lopen en deed mijn best hem zo veel mogelijk tegen te komen. Ik merkte in de lessen dat hij zijn aandacht meer en meer op mij schonk. Ik bleef na de les nog even om dingen te vragen en zo kwamen we wel eens tot een gesprek. Op een gegeven moment tijdens een les, fantaseerde ik dat hij me zou nemen op zijn bureau, ik keek hem aan en hij keek mij ook aan, mijn buik maakte een draai. Na de les wachtte ik even tot iedereen weg was en vroeg hem iets over de stof. Ik keek hem heel doordringend aan en zijn terug blik winde me op. Zijn hand pakte mij bij m'n middel en hij streelde mijn lijf. Ik liet me volledig gaan en kreunde. Hij streelde over mijn hardgeworden tepels en ik voelde zijn stijve tegen mijn lijf drukken. Ineens stopte hij, hij zei dat dit verboden was en dat hij dit niet kon.. Ik was pas net 18, en ik was verdomme een leerling van hem! Ik zei niks en vertrok. De dagen erna volgde ik hem onbewust, ik probeerde hem zo veel mogelijk tegen te komen. De les daarna keek ik hem voortdurend aan, ik kom me niet concentreren op de sommen en dacht alleen maar aan sex. Ik stond op en liep naar hem toe, ik deed alsof ik een vraag had en drukte mijn been tegen zijn been, hij liet het zo en legde de som uit. De hele les erna was ik zo opgewonden dat ik het niet kon laten om na de les naar hem toe te gaan. Zodra de laatste leerling de deur uit was trok hij de deur dicht en zette me op het bureau. Hij trok mijn broek uit en ik friemelde aan zijn riem. Ik voelde zijn harde pik onder zijn broek en ik begon te hijgen. Hij trok mijn hemdje uit en begon mijn tepels te likken. Ik trok zijn broek uit en spreidde mijn benen, ik hing achterover het bureau en ik voelde zijn pik in me stoten. Hij kreunde van genot en ik hield moest moeite doen om niet te schreeuwen. Hij trok mijn lijf tegen zijn lief en stootte hard en diep. Kreunend kwam hij klaar en ik voelde zijn sperma diep in me spuiten, ondertussen masseerde zijn hand mijn natte kutje tot ik ook op mijn hoogtepunt kwam. Schokkend kwam ik klaar en we zakte zuchtend ineen. Even bleven we zo liggen maar toen moesten we ons echt weer aan kleden, we waren immers op school en eigenlijk hoorde ik in een les te zitten. We hebben afgesproken dat dit zich niet meer zal herhalen, ik merk dat we nog steeds gevoelens voor elkaar hebben en dat hij mij net zo aantrekkelijk vind als ik hem, maar de gevoelens worden wel minder, dus herhaling zal niet meer gebeuren denk ik.

Aantal keer bekeken: 22014
Waardering: 6.15 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online