Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sex met me schoolvriendin..

U leest om dit moment het verhaal Sex met me schoolvriendin. gepost door anoniem knollie. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: anoniem knollie
Gepost op: 2010-11-24

Verhaal:

Sex met me schoolvriendin.
Sex met me schoolvriendin..

Ik ging op een ochtend naar school, ik was net nieuw het was allemaal zo spannend. Ik was op school maar het was me allemaal iets te veel. Ik stapte de wc in... Maar het was de meisjes wc! Ze maakte foto's van me en zette me als hoerenneuker op het prikbord. Ik was zo boos. Maar ik kon niet veel doen, iedere keer als ik de poster weghaalde deden ze heel geil! en ik kreeg een stijve! Omg zo genant.

Ik kwam in me nieuwe klas met eeen super aardige juf. Het was leuk en gezellig, ze helpte me goed en ik had zo een tien op me toets !!

Op een dag kreeg ik een verjaardags uitnodiging van een meisje. Ik kende ze! Het was Sophie.. Ze was zo aardig altijd. Ze vond die poster zo flauw.
Het was geen normale uitnodiging.
Ik kwam op het feest en dr waren alleenmaar meisjes. We waren in haar garage. Maar haar ouders waren niet eens op haar verjaardag. Ze deden nogal geil en ik kreegg steeds een stijve, het was niet eerlijk!
Ik ging hun terug pakken door even geil te doen. Ze giegelden.
Ik viel op een stoel in slaap.. maar was al snel weer wakker toen ze me aan het pijpen waren. Allemaal naakt, Oohoohooh wat was dat toch lekker. Zo heerlijk
Ik pakte hun tieten vast en begon ze allemaal te likken ze werden geil en nat.
Ik likte hun clitje en ze werden nat
even later kroop ik stiekem met me penis haar vagina binnen. Ik wachtte tot ze klaar kwamen en daarna ik
Ik spoot ze onder de sperma.

Het was het beste feestje tot nutoe. Ik ga nu vaker naar de meisjes om eens lekker te neuken. Dit is het beste moment van me leven. Iedere avond als ik aan het feestje ben moet ik proberen met te pijpen of rukken. Ik kom zo klaar, dat het lijkt of ik iedere dag een natte droom heb.

DOE OOK ZULKE FEESTJES!
HET IS HEERLIJK!

Groetjes annoniem!!


Aantal keer bekeken: 9075
Waardering: 2.44 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online