Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sex met vriend.

U leest om dit moment het verhaal Sex met vriend gepost door Geileboy. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Geileboy
Gepost op: 2010-11-17

Verhaal:

Sex met vriend
We zouden met z'n 4e gaan voetballen.
Maar mijn vriend en ik hadden geen zin meer en gingen naar z'n huis
We gingen daar op de pc even filmpjes kijken. Naar lang doorgeklikt te hebben kwamen we op een porno site terecht.
Naar ongveer 10 minuten kijken, stond mijn paal recht op in me broek.
Hij zag het en ik wist dat hij ookal een stijve had,
Hij ging op z'n knieen voor me zitten en trok me broek naar beneden en keek me aan, ik zei: ga je gang.
Donders ik heb nog nooit sex gehad met een jongen maar het voelde heel lekker.
Hij begon eerst aan me ballen te likken en toen rustig naar me lul. Hij begon heerlijk te zuigen. Opeens stond ons buurmeisje die wat kwam ophalen voor ons. Maar ze zei niks en deed op een geile manier haar kleding uit en kwam naakt boven me staan. Ze vroeg of ik haar kut je wou likken, Ik deed het ook met plezier, ik heb haar heerlijke kale kutje gelikt tot ze boven op me kwam zitten en me begon te neuken. Zij pijpte ondertussen me vriend.
Naar heel wat stoten uit te hebben gedeeld kwam ik bijna klaar. ik trok me terug en me vriend neukte haar tot hij klaar kwam we kwamen tegelijk in haar gezicht klaar, en ze begon me weer te pijpen.
Toen heb ik ondertussen me vriend gepijpt. donders wat was dat lekker.
En naar dat ongeveer 5 minuten gedaan te hebben, zijn we weer klaar gekomen
Zij moest weer naar huis. en me vriend en ik hebben samen nog lang door genoten.
We hebben nu ongeveer 1x in de week met z'n drieën sex


Aantal keer bekeken: 8105
Waardering: 4.74 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online