Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sex slaaf.

U leest om dit moment het verhaal Sex slaaf gepost door MyMisery. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: MyMisery
Gepost op: 2011-5-14

Verhaal:

Sex slaaf
Zoals altijd droeg ik weer niet veel meer dan een lingerie setje Dit keer een leren bh die in het midden vastgestrikt was met rood lint zodat deze makkelijk van voren open te maken was, en een string van hetzelfde materiaal, maar dan met het link aan beiden zijkanten zodat ook deze makkelijk uitgedaan kon worden. Om mijn hals droeg ik een zwarte halsband met een zware ijzeren ketting eraan. Deze werd vast gehouden door mijn meester.

Ik voelde een ruk aan de ketting en de halsband kneep voor een klein moment mijn keel dicht. Ik viel voorover en kwam op knieën en handen terecht. Ik voelde een klap op mijn kont met de zweep die mijn meester vast had. Het deed pijn, maar ik was het al wel gewend. Twee klappen en nog een harde ruk aan de ketting volgden. 'Sta op' beviel mijn meester me. Ik stond op en liep achter hem aan. Ik moest wel, want hij had nog altijd de ketting in zijn hand.

De meeste apparaten in deze kamer kende ik al wel, maar een paar waren nieuw voor me. Ik werd op een tafel geduwd en meteen deed mijn meester een soort riemen om mijn benen zodat deze gespreid lagen, en met mijn armen deed hij hetzelfde. Ik kreeg een soort bal met riempjes in mijn mond geduwd en de riempjes werden om mijn hoofd vast gemaakt. De lintjes van mijn broekje werden losgemaakt waardoor mijn meester deze makkelijk bij me uit kon doen. Dit zelfde gebeurde bij mijn bovenstukje. Mijn meester sloeg me met de zweep op mijn borsten en kutje en ik kreunde. Twee klemmetjes werden aan mijn tepels bevestigd en mijn meester draaide aan een soort knop. Meteen schoten en schokken door mijn borsten en ik gaf een gil. 'Niet hard genoeg schatje?' beantwoorde mijn meester mijn gil, en hij draaide de knop verder open. De schokken werden harder en ik gilde opnieuw. De tranen liepen over mijn wangen terwijl ik pijn kreeg van de bal in mijn mond en mijn tepels begonnen te branden.

Hoewel ik al kapot ging van de pijn pakte mijn meester een ander apparaat. Een soort staaf die hij in een keer in mijn nog droge kutje stopte waardoor ik een helse pijn voelde en meteen begon te bloeden. Hij bevestigde de staaf aan een ander apparaat dat de in-uit beweging maakte, zodat mijn meester verder kon gaan met mij. Hij pakte net zo'n klemmetje als dat ik al aan mijn tepels had zitten en zette deze aan mijn clitoris. Meteen gilde ik het uit. Dit ging met moeite aangezien ik nog steeds de bal in mijn mond had.

Mijn meester kleede zich uit en ging op de tafel zitten met aan weerskanten van mijn hoofd een knie, en zijn stijve lul bij mijn mond. 'Lik me' beviel hij me. Ik perste mijn tong langs de bal in mijn mond en likte zijn stijve lul. Het deed pijn aan mijn tong. Gelukkig werden de riempjes los gemaakt en de bal uit mijn mond verwijderd. Ik had te vroeg gejuigd want hij stopte zijn lul in één keer in mijn mond waardoor ik kokhalste. Hij trok zich er niks van aan en neukte mijn mond.

Al snel voelde ik een paar klodders sperma mijn keel ik gespoten worden. Mijn meester stapte van me af en verlosde me van de klemmetjes en de staaf. Ook de riemen rond mijn enkels maakte hij los en hij ging tussen mijn benen staan. Hij likte en vingerde me en ik kreunde, ookal was het dit keer van genot. Toen ik klaar was gekomen tilde hij mijn benen een beetje op, zette zijn lul voor mijn opening en duwde deze er in één keer in. Een pijnscheut schoot door mijn nog pijnlijke kutje en ik kreunde weer. Ik voelde niet veel laten mijn kut samentrekken en we kwamen tegelijk klaar.

Hij gaf me nog een klap met de zweep en een tongzoen en toen werd ik weggestuurd. Ik was klaar, en het volgende meisje was aan de beurt. Ik kon bijkomen, want morgen moest ik weer.



Aantal keer bekeken: 15534
Waardering: 5.31 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online