Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sex tijdens mijn slaap.

U leest om dit moment het verhaal Sex tijdens mijn slaap gepost door marieke. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: marieke
Gepost op: 2011-9-18

Verhaal:

Sex tijdens mijn slaap
Je weet dat iedereen weg is, omdat je beina iedere dag langs ons huis rijdt.
Je hebt je auto om de bocht geparkeerd en staat in de bosjes naar binnen te kijken.

Het licht in de woonkamer gaat uit, en je ziet dat ik naar boven ga.
De lamp van mijn slaapkamer gaat uit.
Je gaat naar binnen met een bivakmuts op, je weet waar ik slaap.

Zachtjes ga je naar binnen en ziet mij liggen onder de deken.
Je gaat met je handen onder de deken op zoek naar mijn lichaam.
Waarneer je merkt dat ik bloot lig glij je voorzichtig de deken naar beneden.

Je ziet mijn borsten met mijn lekkere harde tepels.
Langzaam zakken je ogen naar beneden op zoek naar mijn kutje.
Je merkt dat ik nog wel een broekje aan heb maar dat maakt voor jou niet uit.

Zachtjes maak je je broek los en trekt hem uit.
Je grote dikke pik wil al meteen in dat broekje, maar ik slaap en wilt mij nog niet wakker maken.

Je handen proberen mijn broekje naar beneden te krijgen, totdat het lukt.
Je ziet mijn heerlijke vagina en begint met je vingers mij aan te raken.
Je vingers glijden voorzichtig naar binnen, het begint al wat lekker nat te worden.

Je gaat achterop het bed liggen zodat je mijn vagina lekker kunt bijkijken.
Je kunt je haast niet inhouden, je pik kan niet meer.

Je begint aan mijn vagina te ruiken en steekt je tong tussen mijn schaamlippen.
Je beft mij heerlijk.
Ook merk je dat ik zachtjes begin te kreunen.
Mijn benen spreiden zich iets verder uitelkaar.

Voorzichtig ga je op mij liggen en steekt je pik in mijn kut.
Je houdt mijn handen vast, als ik wakker wordt kan ik geen kant op.
Je bent los en gaat heerlijk tekeer.
Je pakt mij keihard en plots merk je dat ik niet wakker wordt en doe je bivakmuts af en ik laat je rustig je gang gaan.

Je bent al zo vaak klaar gekomen dat je pik niet verder wilt.
Je wordt moe.
Je speelt nog wat met mijn borsten en besluit weg te gaan.

Eenmaal dat je weg bent doe ik mijn ogen open met een brede glimlach op mijn gezicht.
Het was heerlijk en ik hoop dat je nog eens een keertje mij op zal zoeken en dan zal ik weer net doen alsof ik slaap.

Marieke

Aantal keer bekeken: 67372
Waardering: 6.19 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online