Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sexkwartet.

U leest om dit moment het verhaal Sexkwartet gepost door Ton. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Ton
Gepost op: 2009-10-8

Verhaal:

Sexkwartet
Dit verhaal speelt zich ongeveer 4 jaar na mijn vorig verhaal (onverwachte homosex) af.

Ik was inmiddels 1 jaar getrouwd en op sexgebied had ik niet te klagen. Mijn vrouw, Connie, en ik zijn altijd open geweest over ons sexleven van voor ons huwelijk en mijn vrouw was dus op de hoogte van mijn avontuurtje op homoseksueel gebied.

Toen we het op een dag weer eens over ons sexverleden hadden, zei Connie dat ze het wel geil zou vinden om eens te zien hoe ik sex zou hebben met een andere man! Allereerst was ik verbijsterd, maar toen ik er verder over nadacht vond ik het ook wel 'n geil idee.
"Ok", zei ik, "maar dan wil ik jou ook wel bezig zien met een vrouw (ik wist al meteen wie ik hiervoor zou vragen). Mijn vrouw stemde hie gelijk mee in.

De dag hierna voegde ik de daad bij het woord en belde mijn lesbische vriendin, Miriam. Zij wist wel iemand voor mij en wilde, nadat ik het haar vroeg, Connie wel voor haar rekening nemen. We spraken dan ook voor de volgende zondag af bij mij thuis, omdat wij een kingsize bed hebben.

Daar wij goed voor de dag wilden komen, heb ik zaterdagavond het kutje van Connie geschoren en heeft zij hetzelfde met mijn pik en ballen gedaan. Je kunt je wel voorstellen dat wij hierna weinig aan slapen zijn toegekomen.

Zondagmiddag om 1 uur stond Miriam met een 26 jarige man, Henk, bij ons op de stoep. Miriam was gekleed in een geil rood bloesje met daaronder een denim minirokje, ik voelde al wat beweging tussen mijn benen bij het vooruitzicht dat ik haar straks naakt zou zien. Onder het genot van een wijntje zaten we wat onwennig over koetjes en kalfjes te praten, tot mijn vrouw zei: "Zullen we dan maar naar de slaapkamer gaan?"

In de slaapkamer aangekomen vroeg Miriam hoe en wat wij wilden doen. Connie zei dat ze mij wel eerst met Henk bezig wilde zien. Ik moest eerst Henk uitkleden en hem pijpen totdat zijn lul op volle sterkte zou zijn en dan moest Henk bij mij hetzelfde doen. Henk had een behoorlijk dikke pik en ik had moeite hem in mijn mond te krijgen, maar het lukte me wel. Dit was de eerste pik die ik na mijn eerste ervaring met een man in mijn mond kreeg en het viel mij niet tegen. De pik was heerlijk beaderd en klopte in mijn mond van opwinding. Al snel moest ik stoppen anders zou Henk al klaargekomen zijn. Henk op zijn beurt, begon mij uit te kleden en toen ik alleen nog mijn slip aanhad begon hij over de voorkant van mijn slip te likken. Hij trok met zijn tanden mijn slip naar beneden, trok mijn voorhuid naar achteren en nam mijn lul gretig in zijn mond. En hier was dat gevoel weer dat ik jaren geleden ook had gevoeld, onbeschijfelijk. Connie kan heel goed pijpen, maar dit was hemels.

Terwijl Henk en ik hiermee bezig waren ging Connie op de rand van het bed zitten. Ze droeg een strak wit bloesje en een piepklein geruit minirokje, speciaal voor deze dag gekocht. Mijn vrouw heeft een B-cup en haar harde tepels waren goed te zien in de bloes. Ze was duidelijk al geil, wat ook bleek uit de natte plek in haar witte slipje dat zichtbaar werd toen haar rokje omhoog schoof.

Dit was Miriam ook opgevallen en ze ging naast mijn vrouw zitten. Zachtjes begon ze met een hand, door de bloes heen, over de borsten van Connie te strelen, waardoor de tepels nog zichtbaarder werden. Ondertussen begon Miriam Connie te tongen, waar mijn vrouw maar al te graag aan meedeed en ging Miriam met haar andere hand tussen de benen van Connie.

Nadat Henk en ik klaar waren met het op peil brengen van elkaars lullen, gingen we op het bed in standje 69 verder. Op een bepaald moment stak Henk een vinger in mijn anus. Dit werd mij te veel en ik kwam dan ook brullend klaar in de mond van Henk, die mij helemaal leegzoog en alles doorslikte. Ik, op mijn beurt, liet mij ook niet onbetuigd en stak ook een vinger in de anus van Henk, die hierop ook klaarkwam, en ook ik slikte alles door.

Connie en Miriam waren intussen ook al lekker met elkaar aan de gang. Zowel Miriam als Connie zat met haar hand bij de ander in het slipje. De dames begonnen elkaar uit te kleden. Eerst gingen de bloesjes uit, ze droegen beiden geen BH. Ik kon nu, na zoveel jaar in stilte naar haar verlangd te hebben, eindelijk de blote borsten van Miriam aanschouwen. Ze zijn kleiner dan Connie's borsten, ik denk 'n kleine B-cup, maar heel mooi. Toen gingen de rokjes uit en stonden zij, Connie in een wit slipje en Miriam in een roze stringetje, waarin ik heel duidelijk haar lipjes kon zien, voor ons.

De slipjes gingen uit en nu kon ik 'mijn' Miriam in volle glorie bekijken. Mijn hemel, ze was nog mooier dan ik me had voorgesteld. Ze was net als mijn vrouw en ik geheel geschoren en had kleine, licht uitpuilende lipjes die blonken van het kutvocht. De meiden gingen naast ons op het bed liggen en begonnen elkaar overal te zoenen en te likken. Ze gingen tekeer alsof ze al langere tijd geen sex meer gehad hadden.
Connie ging tussen de benen van Miriam liggen, deed Miriam's lipjes uit elkaar en begon haar voorzichtig te likken, waarop Miriam met een goedkeurend gekreund op reageerde.

Mijn vrouw keek mij aan en zei: "Ton, ze smaakt heerlijk, kom ook 'ns proeven!" "Maar dat kan niet" zei ik, "zij houdt niet van mannen, dat weet je toch." "Als je echt geil bent hou je overal van, en zij is echt geil. Trouwens ik weet dat je hier al jaren van droomt. Ik zie aan je pik dat je het maar al te graag wilt, hij is weer helemaal stijf."

"Miriam," vroeg ik, "mag ik je proeven?" "Doe maar, lieverd" zei ze, "steek je tong maar lekker in m'n kutje. Ik was altijd al een beetje verkikkerd op je." Haar bekentenis kwam voor mij als een donderslag bij heldere hemel. "Oh, Mir," zuchte ik en storte mij op haar heerlijke kutje. Ze smaakte lekkerder dan honing. Ik begon haar helemaal uit te likken, van haar anusje tot aan haar lekkere klitje.

Henk, die zich een beetje verwaarloosd voelde, nam mijn pik weer in zijn mond en pijpte mij alsof zijn leven ervan afhing. En Connie liet zich door Miriam beffen, terwijl zij zich over henks lul ontfermde. Het bleek dat we allevier biseksuele gevoelens hadden.

Miriam duwde mijn gezicht in haar kruis en kwam geweldig klaar op mijn tong. Even later hoorde ik Connie ook klaarkomen.

"Neuk haar, Ton," riep mijn vrouw, "neuk dat geile vriendinnetje van je. Ze wil het maar al te graag, kijk maar naar haar gezicht en jij wilt het ook. Duw je lul maar in haar natte kutje. Neuk haar, neuk haar!"
Toen ik vragend naar Miriam keek, knikte zij alleen maar. Ik boog mij naar voren, zoende haar en zei: "Dank je."

Ik legde haar benen over mijn schouders en zette mijn eikel tegen haar lipjes, er ging een rilling van genot door mij heen. Langzaam drukte ik door, totdat mijn pik in z'n geheel in haar kutje zat. "Is dit echt wat je wilt, schatje?" vroeg ik nog aan haar, waarop ze zei: "Dit is precies wat ik wil, lieverd!" Langzaam ging ik in en uit haar en Miriam bewoog met mij mee. Dit was nog geiler dan ik ooit had durven dromen. Zo gelukkig had ik mij nog nooit gevoeld. Mijn vrouw die wilde dat ik de vrouw, waar ik al jaren op geilde, zou neuken en de vriendin die dat nog wilde ook! Dit was hemels! Miriam was heerlijk warm en nat van binnen en ik stootte mijn pik zover mogelijk haar kutje in. Zij kreunde bij iedere stoot van mijn harde lul. Ik zoog op haar tepels alsof ik een baby was.

Henk en Connie waren ook aan het neuken geslagen en genoten hier hoorbaar van. Doordat Henk mijn vrouw op z'n hondjes nam kon Connie met haar hand bij Miriam's kutje en vingerde haar klitje en masseerde zo nu en dan ook mijn ballen. Dat zorgde ervoor dat Miriam klaarkwam op het moment dat ik haar volspoot, het was alsof mijn pik explodeerde. Ik zoende haar hartstochtelijk en liet mij voorover op haar vallen.
Connie en Henk zaten ook niet ver van hun hoogtepunt af enzij kwamen dan ook niet lang daarna klaar.

We gingen met z'n vieren nog een tijdje door met elkaar te verwennen, totdat we rond vijf uur uitgeput in elkaars armen in slaap vielen.

Toen we tegen zeven uur wakker werden, zijn we onder de douche gesprongen, eerst ik met Miriam, alweer een hoogtepunt, want Miriam wilde onde de douche nog een keer neuken. En toen ging Connie met Henk onder de douche. Na het douchen besloten we ergens te gaan eten, we waren nog te uitgeput om zelf eten te maken. Tijdens het eten spraken we af dat we dit vaker moesten doen.

We neuken nu regelmatig met elkaar. Mijn vrouw gaat ook regelmatig, met mijn medeweten, naar Henk voor een lekker tussendoortje. Miriam en ik doen hetzelfde. Ik kan maar geen genoeg krijgen van haar heerlijke lichaam, haar lekkere borstjes, haar sappige kutje. En zij kan geen genoeg krijgen van mijn lichaam en mijn, zoals zij het zegt, "hemelse pik".

Miriam en Connie zijn nu beiden zwanger, Miriam van mij, want ik ben de enige die haar mag neuken. Van wie van ons tweeën Connie zwanger is weten we nog niet, maar het maakt ons ook niet zoveel uit, we zijn nu een grote familie...

Aantal keer bekeken: 25343
Waardering: 7.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 29 bezoekers online