Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Singapore Sling.

U leest om dit moment het verhaal Singapore Sling gepost door Explorer. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Explorer
Gepost op: 2007-2-5

Verhaal:

Singapore Sling
De trance muziek dreunt door de club en honderden mensen gaan uit hun dak op de enorme dansvloer. Bij de bars is het een gaan en komen van bestellingen, en de flessen met drank worden kunstig gejongleerd door het barpersoneel dat cocktails mixt. Breedgeschouderde security met oordopjes staat discreet op diverse plekken er op toe te zien dat niks mis gaat, terwijl vriendelijk glimlachende schoonheden van her en der lege glazen verzamelen. Bij de toiletten staan rijen, zoals altijd is de rij bij de vrouwen langer. De lichtshow zorgt ervoor dat alles en iedereen continu van kleur verandert. Het is zaterdag avond in Amsterdam, en de hele wereld lijkt dat hier te vieren.

Ik ben de groep vrienden met wie ik hier aankwam allang al kwijt. Ze hebben zich stuk voor stuk verspreid onder de menigte en sommigen zijn al weer vertrokken. Het maakt niet uit, want de tequilashots die we vroeger op de avond genomen hebben me wakker gemaakt. Ik voel me goed en geniet van de muziek en het schouwspel van prachtige lichamen. Het is volle maan en dat maakt misschien dat de sfeer vanavond hitsig is. Je ziet het aan iedereen. In donkere hoeken wordt wild gezoend, op de dansvloer wordt betast en iedere vrouw of meisje ziet er uitdagend uit. Er hangt seks in de lucht, je kan het bijna ruiken. Ik loop naar de bar en bestel een frisdrankje: ik heb geen zin om meer alcohol te drinken, ik wil scherp blijven en me blijven voelen zoals nu. Met mijn colaatje in de hand loop ik richting een muur waar ik goed uitzicht heb op de dansvloer. Ik steek een sigaretje op en bekijk hoe de zaterdagnacht zich afspeelt.

Er loopt een meisje op me af met een sigaret in haar hand. Ze is oost-Aziatisch: klein, slank, met lang donker haar, amandelvormig donkere ogen. In haar rode topje met spaghettibandjes staan twee kleine maar ferme tietjes, en haar zwarte rokje is prettig kort. Het moment dat ze me aankijkt en in het Engels om een vuurtje vraagt, slaat de vonk al over. Ik merk het aan het oogcontact, dat net even langer is, misschien maar een tiende van een seconde, dan normaal. De aansteker produceert een vlammetje en terwijl ik mijn handen richting haar sigaret breng, omvat ze deze, alsof je iemand buiten in de wind een vuurtje geeft. De as begint te gloeien en haar handen gaan weer van de mijne. Even glijden haar vingertoppen over mijn handen. Ze gaat naast me staan, tegen de muur. Er is af en toe even oogcontact, een glimlach. Ik voel hoe ze me een paar keer aankijkt en voel dat zij de eerste stap gaat nemen. Ze stelt zich voor als Suzy, maar kan aan haar accent horen dat haar echte naam waarschijnlijk niet uit te spreken is. We raken aan de praat, voor zover de dreunende beat dit mogelijk maakt. Suzy vertelt dat ze stewardess is en een stop-over in Amsterdam heeft. Morgen vliegt ze naar huis, naar Singapore. Vragen en antwoorden gaan over en weer. Door de harde muziek moeten we elkaar dingen in het oog zeggen, en zo raken onze gezichten elkaar. Ik kan de geur van de shampoo die ze gebruikt heeft ruiken, net als de parfum die me lokt, elke keer als ik haar in het oor fluister. In de tien, vijftien minuten dat we praten beginnen ook onze lichamen elkaar te raken. Onze handen raken elkaar eerst per ongeluk, maar al snel wrijven onze vingers langs elkaar. Ons gesprek is nog steeds oppervlakkig, maar onze aanrakingen voorspellen intiemere zaken. We gaan automatisch, langzaam maar zeker dichter tegen elkaar aanstaan. Als ik haar nu wat in haar oor zeg, komt haar hand om mijn middel. Ze moet zich een beetje oprichten als ze mij wat in mijn oor zegt want ik ben een halve kop groter. Als ze dit doet wordt de afstand steeds kleiner en al snel is de druk waarmee ze haar tietjes tegen me aandrukt genoeg om bij mij een flinke paal te verwekken. De bobbel is niet zichtbaar, maar wel voelbaar. Haar hand raakt deze, af en toe, per ongeluk. Mijn hand gaat nu over haar middel, terwijl de hare over mijn rug streelt. Haar duim oefent aanmoedigend druk uit en wrijft over mijn shirt. Het gesprek verandert. We zeggen tegen elkaar hoe leuk we elkaar vinden. Als we weer naar de bar lopen houdt ze mijn hand vast. Als ik voorover leun om onze cocktailtjes te bestellen, wrijft ze over mijn bil, onzichtbaar voor anderen. We gaan niet terug naar de muur, maar vinden een hoek waar het rustiger is en donker. De cocktails nemen de laatste remmingen weg en na een paar minuten voel ik haar tong mijn mond in glijden. We zoenen verkennend, drukken onze lichamen tegen elkaar aan. Haar tietjes priemen tegen me aan en mijn bobbel raakt haar onderbuik. Ik voel haar opgewonden worden en met een hand, uit het zicht, begin ik een van haar tietjes te kneden. Door de stof van haar topje voel ik hoe haar tepel al een beetje hard is en groeit. Haar beide borstjes worden hard. Ze beweegt onrustig op haar benen, probeert tegen me aan te schurken. Mijn hand glijdt over haar slanke billetjes en aarzelt bij de rand van haar rokje. We kunnen hier niet verder gaan, en als ik even opzij kijk, zie ik dat iemand van security ons al in de gaten houdt. Ik zeg tegen Suzy dat we het even kalmer aan moeten doen. Ik zeg het in haar oor. Dan voel ik haar hoofd verder draaien en ze zegt iets in een taal die ik niet versta. Als mijn gezicht zich verwijdert van haar oor en ik haar wil aankijken, is haar hoofd naar iemand anders toe gericht. In plaats daarvan kijkt een tweede paar donkere ogen me aan en wordt er een hand naar me uitgestoken. Ik maak kennis met Kim, de collega van Suzy.

Kim is net zo klein en net zo mooi als Suzy. Haar borsten zijn iets voller en ronder, net als haar hele lichaam, maar prettig klein en stevig. Ze worden op hun plek gehouden door een witte beha, waarvan de bandjes zichtbaar zijn onder haar blauwe hemdje. Terwijl Suzy in Kim’s oor praat kijkt ze me glimlachend aan. We gaan dansen en bestellen daarna weer een drankje aan de bar. We keren terug naar de hoek, waar ik in gesprek raak met Kim. Suzy staat ondertussen naast me, een van haar handen op onzichtbaar mijn bil. Door de harde muziek moet ik ook Kim in het oor roepen en al snel raakt mijn lichaam ook vertrouwd met de druk van haar stevige tietjes. Dan vindt Suzy het tijd om te zoenen en begint me te tongen. Terwijl Suzy en ik tongen voel ik hoe Kim haar hand op mijn middel legt. Mijn hand leg ik op de schouder van Kim, die dichter tegen me aan komt staan. Als Suzy haar mond van de mijne haalt, neemt Kim het vrijwel meteen over. Ze heeft er duidelijk zin in, merk ik, als ze zich gulzig op me vastzuigt. Ze hapt af en toe geil naar adem. Suzy staat aan de andere kant en drukt zich tegen me aan. Ik voel haar buik en haar schoot warm tegen me aandrukken. Als we even pauzeren, stel ik voor om te gaan dansen. Met mijn armen om de slanke middels van de dames loop ik naar de dansvloer.

De DJ houdt een retro-rondje en draait hip hop uit de jaren 90. We dansen op de stampvolle dansvloer, dicht tegen elkaar aan. De klassieker ‘Me So Horny’ van 2LiveCrew begint te klinken. Hoe toepasselijk! De twee dames sandwichen me met hun slanke lichamen. Kim danst achter me, haar armen pakken mijn buik vast en haar borsten duwen in mijn rug. Suzy zoent me en draait zich dan met de rug naar me toe. Mijn hand komt op haar buik, terwijl ze gewillig haar billen ferm tegen mijn bobbel beweegt. Vanaf het balkon slaat security met argusogen gade hoe op de dansvloer mijn sandwich steeds onfatsoenlijker wordt. Mijn handen bewegen over de keiharde tietjes van Suzy. Een tweede security man kom naast de eerste staan en kijkt ook. Hun blikken staan niet blij. Dan zie ik van over de schouder van Suzy hoe ze een hand onder haar rokje steekt. Security een en twee praten nu met elkaar en het is duidelijk dat ze er genoeg van hebben. Ik maak Suzy en Kim erop attent en we lopen de dansvloer af. Kim glimlacht ondeugend. Suzy kijkt serieuzer, verstoord. Haar ogen verraden echter haar opwinding.

Bij de garderobe pakken we onze jassen en dan lopen we de vrieskou in op het Rembrandtplein. “Come with us,� zegt Suzy, eerder als feit dan als vraag. Gearmd lopen we zo richting hun luxe hotel, dicht bij het station. De receptionist kijkt niet op of om als we naar de lift lopen. Hij zal wel wat gewend zijn. In de krappe lift kijkt Suzy me met dezelfde serieuze, maar ook serieus geile blik aan. Ze tilt haar rokje op en kijkt me gebiedend aan. In het kruis van haar zijden slipje voel ik koude natheid. De buitenlucht kleeft nog aan haar. Ik wrijf de stof over haar venusheuvel terwijl ze haar ogen sluit en kreunt. Kim’s handen hebben ondertussen mijn bobbel gevonden, waar ze verkennend in knijpt. Het belletje van de lift gaat en we lopen de verlaten gang van het hotel in. We komen bij de kamer aan. Suzy doet de magnetische kaart in het electronische slot en we lopen de kamer binnen, voorzien van een eigen douche en wc, tv, zithoekje en een levensgroot bed. Suzy werpt zich onmiddellijk op het bed en gaat op haar rug liggen. Ze spreidt haar benen, en onder haar zwarte rokje zie ik het gebroken wit van haar ruim zittende slipje. Ze steekt haar hand er tussen en kijkt me gebiedend aan terwijl ik zie hoe haar vingers onder de zijde door haar spleetje wrijven. Ik kijk er bewonderend naar, terwijl Kim zich richting badkamer beweegt. Ik ga op mijn knieen voor het bed zitten terwijl Suzy haar slipje uitdoet en dunne dijen in een hoek van bijna 180 graden spreidt. Haar kaalgeschoren poesje staat wijd open, prachtig gezicht. Haar venusheuvel is goudbruin, net iets donkerder dan de rest van haar huid. Een deel ervan glimt van het nat. Ertussen staan twee donkerroze schaamlipjes fier uit elkaar. Suzy’s handwerk heeft ze al doen opzwellen. Naar boven toe staat haar dieproze klitje als een bijna perfect rond knopje overeind. Het kratertje van dit geil-vulkaantje staat open, en pulseert lichtjes. Doorzichtig wit lava kleeft al aan de wanden en ik zie hoe van diep in haar meer komt opzwellen. Dure bodylotion, zweet en geil vormen een kruidige mix die me uit haar vulkaantje toe walmt. Ondertussen hoor ik hoe Kim in de badkamer luid haar blaas ledigt op het toilet. Mijn eerste lik, een tongbeweging waar maar weinig druk achter zit laat Suzy’s heupen al schokken. Ze maakt een gilletje. Bij de tweede beweging steek ik mijn tong het kratertje een beetje in en laat de breedte van mijn tong langs haar lipjes glijden. Met het zo verzamelde geile vocht op mijn tong verwen ik haar klitje. Suzy steekt haar handen achter haar billen langs en spreidt haar buitenste schaamlippen nu nog verder uit elkaar en met mijn tong begin ik nu stevig in haar gleuf te pompen. Ik wissel dit af met het likken van haar klit, die snel klopt tegen mijn tong. Met mijn duimen trek ik de huid bij gaat anus strak. Ik wrijf over haar poepgaatje, hintend, maar ik steek er geen vinger in. De suggestie doet immers al wonderen bij Suzy, die nu hard begint te schokken en kreten slaakt. Ze staat letterlijk op uitbarsten. Dan voel ik hoe ze begint te vloeien en de smaak van haar geil vult mijn mond tot aan mijn keel. Als ik mijn gezicht weghaal zie ik hoe haar spleetje pulseert. Met elke beweging komt en weer vocht naar buiten en druipt naar beneden richting haar bilplooi. Als een dolle lik ik haar weer snel, en tot mijn genoegen duurt het orgasme voort. Haar net schoongelikte lippen raken al snel weer bedekt met het witte goedje. Ik wrijf het uit met mijn hand over haar poesje. Een laatste vloed komt opzetten, en wel zo heftig dat het kleine spatten veroorzaakt. Ik wil nog doorgaan, maar Suzy geeft aan dat ze even bij moet komen. Ze draait op haar zij, van me af, een hand tussen haar gesloten dijen. Van tussen haar dijen glijden twee druppels langzaam omlaag, gevolgd door nog twee. Aan de bewegingen van haar bilspieren zie ik dat ze nog na schokt.

Mijn neus ademt nu weer de kamerlucht in, en ik voel hoe ik de zuurstof ondertussen zelf ook nodig had. Nog met mijn knieën rustend op het hoogpolige tapijt kijk ik nu om. Kim staat in haar roze onderbroek en witte beha. Haar mollige gleufje tekent zich af in het roze acryl. Het is een beetje naar binnen gekropen, want ze heeft zich zichtbaar staan vingeren bij het schouwspel dat zich voor haar afspeelde. Ze doet haar beha uit en ik kijk naar haar ronde borsten, die ondertussen ook gespannen staan. Dan loopt ze op me af, gaat recht voor mijn gezicht staan en trekt haar slipje naar beneden. Haar lichtbehaarde poesje is steviger dat van Suzy. Ze is opgewonden, haar schaamlippen puilen een beetje naar buiten. Ik buig iets naar voren en lik langs de uitpuilende lipjes. Ze is nat, deels van het vingeren en nog deels van het plassen. Terwijl ik lik, trekt ze mijn shirt over mijn hoofd uit en gooit het in een hoek. Ze loopt naar het bed, zet de kussens rechtop tegen het hoofdeinde en gebaart me te gaan liggen. Op mijn rug liggend zie ik hoe Kim op het bed stapt, haar billen richting hoofdeinde van het bed en haar voeten aan weerszijden van mijn hoofd. Terwijl ze neerhurkt zie ik hoe haar poesje boven mijn gezicht openvouwt. Het moment daarop tong-neuk ik haar terwijl haar handen richting mijn broek gaan. Ze maakt de rits en knoop los. Terwijl ik haar bef, wrijft ze over mijn gezwollen onderbroek. Uit een ooghoek zie ik nu Suzy opstaan. Ze gaat aan het voeteneind van het bed staan en trekt mijn broek van me af. Mijn onderbroek volgt en de meisjes giechelen beiden even als ze mijn erectie hard overeind zien staan. Ik merk dat het Kim opwindt, want ze begint nu wat natter te worden en anders te smaken. Ik voel hoe beide meisjes mijn paal verkennen met hun handen. Dan buigt Kim nog verder naar voren en laat haar volle lippen over mijn eikel gaan. Vanaf de andere kant begint Suzy met haar tong de volle lengte van mijn lid te likken, terwijl ze gehurkt gaat zitten op mijn been. Haar poesje beweegt geil tegen mijn voet. Ik lik als een bezetene en voel de schaamlippen van Kim langzaam voller worden. Ik merk dat ze tegen een orgasme aanzit, maar Kim stelt het uit door nu van me af te gaan. Wel gaat ze pijpen, en omdat ze met haar kont naar me toe zit, kan ik met mijn rechterhand gemakkelijk bij haar poesje. Ik steek een vinger naar binnen en Kim begint neukbewegingen te maken, alsof ze van achteren gepakt wordt. Suzy besluit om net zo als Kim te gaan zitten, maar dan links van me. Ze is een beetje droger geworden, merk ik als ik mijn wijsvinger langs haar gleufje beweeg. Als ik deze er echter in steek, voel ik dat haar roompotje nog lang niet leeg is. Terwijl beide dames nu mijn keiharde staaf likken en afwisselend pijpen, begin ik ze van achteren te vingeren. Bij beide steek ik wijsvinger en middelvinger naar binnen. Hun kontjes stoten heen en weer. Kim is de eerste die ophoudt met pijpen en sneller heen en weer gaat bewegen. Ik voel hoe haar kutje om mijn vingers begint samen te trekken. Dan begint ze te schokken en zachtjes te kreunen. De ontlading volgt snel, Kim gilt het uit en eindelijk voel ik hoe een stroompje glibberigheid langs mijn vingers kruipt. Niet te vergelijken in hoeveelheid met dat van Suzy, overigens, die alweer langzaam begint te druipen. Zodra ze merkt dat Kim even is opgestaan, slaat ze haar been over me heen. Ze stopt met pijpen en begint nu zichzelf boven mijn gezicht soppend nat te vingeren. Inmiddels heeft Kim nu op mijn lul plaatsgenomen en beweegt er langs met haar poes. Dan omvat ze hem met haar hand en duwt mijn eikel tegen haar ingangetje. Dan voel ik haar warme, nauwe schacht mijn lul omvatten en afknijpen. Suzy ziet dat, staat op en gaat nu achter Kim zitten en kneedt haar borsten. Kim is begonnen met me stevig te berijden. Ze zet haar handen op mijn borst en zie hoe haar heerlijke borsten door de fijne handjes van Suzy gekneed worden. Als Kim dicht bij haar orgasme komt, zakt ze verder voorover, waardoor Suzy wel moet opstaan. Ik begin sneller te stoten, terwijl Kim zich aan me vastklampt, ogen stijf dicht. Als ik opzij kijk, zie ik dat Suzy naast ons is gaan zitten. Ze kijkt me glimlachend aan, terwijl ze haar schuimende kutje vingert. Kim verkrampt nu en ik voel dat ze heel dicht tegen komen aanzit. Nog niet, dame, denk ik en ik rol om zodat ik bovenop kom. Ik til haar knieeen omhoog en duw ze dicht naar elkaar toe. Suzy, die haar kans schoon ziet, gaat met haar rug naar me toe op het gezicht van Kim zitten en wrijft haar poesje over haar gezicht. Kim begint haar te likken, ze heeft geen keus. Suzy gaat het echter niet snel genoeg en terwijl ze zich iets opricht vingert ze zich wild klaar. Weer spuit er vocht uit, dit keer landt het op Kim’s kin en lippen. Kim is hier blijkbaar niet vies van, want ze komt kreunend klaar. Ik trek me terug uit Kim en Suzy gaat onmiddellijk op haar liggen. De twee zoenen teder, bijkomend van hun orgasmes. Beiden schokken ze nog wat na. Ik zit het een beetje aan te kijken, ook om bij te komen van de verrassing en de inspanning. Suzy’s hoofd ligt op Kim’s borst en beiden kijken me glimlachend aan. Wat zijn ze mooi, bedenk ik me. Ik haal glimlachend mijn schouders op, zo van: tja, ik had dit ook niet gepland.

Aangezien ik denk dat het over is, sta ik op en loop naar de badkamer om een douche te nemen. Heerlijk, ik kan niet genoeg krijgen van de warme straal. Ik was me en blijf nog even genietend onder de douche staan. Dan komen Suzy en Kim erbij. We zepen elkaar in, wassen elkaar, spoelen elkaar af. Uiteraard staat mijn paal nog recht overeind, ik ben immers nog niet klaargekomen. De douche is niet ruim en terwijl we om de beurt onder de douche staan, wordt de sfeer weer ondeugend. Af en toe strelen ze mijn erectie voorzichtig. Uiteindelijk gaat Kim door de knieen en begint me te pijpen, terwijl Suzy me tongt. Als ik bijna klaar kom geef ik aan Kim aan even te stoppen. Suzy bukt. Kim gaat naast haar staan en duwt haar billen uit elkaar. Suzy’s roze poesje staat zo uitnodigend open. Ik penetreer haar en begin te stoten. Ondertussen houd ik beide handen om haar puntige harde tietjes. Haar tepels zijn hard en gezwollen. Haar aanvankelijk krappe gleufje voelt al snel weer lekker glibberig. Dan draai ik haar om. Ze slaat haar armen om me heen en ik til een been van haar op. Staand tegen de muur neuk ik haar. Ze kijkt me de hele tijd strak aan. Kim wrijft ondertussen haar lichaam tegen mijn rug. Met de hand die ik vrij heb betast ik haar poesje. De snelle gilletjes van Suzy geven aan dat ze tegen een hoogtepunt aanzit. Dan voel ik haar kutje knijpen en haar geil druipt langs mijn ballen. Dan wordt het me teveel en schokkend pomp ik mijn lading in haar.

We douchen daarna nog even door, nu alledrie voldaan. Daarna vallen we uitgeput op bed in slaap. Als ik de volgende ochtend wakker word, zie ik de dames heel anders. Ze zijn aangekleed in hun Oosterse stewardessen uniform, opgemaakt en zien er prachtig uit. Maar ook professioneel. Ik schiet snel mijn kleren aan, ik wil niet hier slapend in een hotelkamer aangetroffen worden. Met zijn drieen staan we even later in de lift. Beiden geven me een zoen op de wang. Ik geef ze ook een zoen en dan klinkt het belletje. De hotellobby is druk, dus het is geen probleem om niet opgemerkt te worden als ongenode gast. Suzy en Kim lopen richting reeds klaar staande collega’s. Ze kijken niet meer op, ze willen discretie. Het gezelschap stapt in de shuttle bus. Beide dames geven me door het raampje een knipoog. Dan rijden ze weg, richting vliegveld.

Aantal keer bekeken: 11658
Waardering: 8.17 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online