Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Skiavontuur op de grens.

U leest om dit moment het verhaal Skiavontuur op de grens gepost door Dick van Dijk. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Dick van Dijk
Gepost op: 2005-7-12

Verhaal:

Skiavontuur op de grens
In de eerste week van maart zou ik samen met mijn Nederlandse skimakker Peter voor een sportieve touroperator een skisafari begeleiden in Frankrijk. Vanuit onze basis Lanslevillard zijn we met een Nederlandse groep zeer ervaren skiërs door een heli afgezet midden in het natuurpark de Vanoise. Via maagdelijke tussendalen, smalle couloirs, adembenemende toppen rond de 3100 meter en enkele doe het zelf overnachtingen in hutten bereikten we Bonneval. De volgende dag werden we door de heli net over de grens in Italië gebracht met de bedoeling in twee dagen via de Mont Cenis weer in Lanslebourg te arriveren. We hadden alweer een fantastische dag met prachtig weer achter de rug. Via de pieper kreeg ik echter het bericht, dat er voor enkele dagen slecht weer op komst was. Het werd noodzaak met de ploeg de route te verleggen naar de hut refuge de Camarella om vandaar noordwaarts via enkele nauwe passages en een behoorlijke stijging en daarna enkele steile couloirs rechtstreeks naar Lanslevillard terug te skiën.

Het was ons al opgevallen, dat nog meer skisporen in dezelfde richting gingen. Het moest een behoorlijke groep zijn, die voor ons uit ging. In ieder geval waren enkele sporen zeer onregelmatig. In de verte konden we de hut al ontwaren en enkele vrouwelijke skiërs stonden ons al op te wachten. Het bleek een grote groep met louter Duitse dames te zijn; allen rond de 35 à 40 jaar. Al rap werden we geconfronteerd met het probleem, dat de onregelmatige sporen al had laten zien. De dames waren redelijk onbekend met het gebied met alleen kaarten ervan en zonder een pieper op zak en op eigen houtje aan een tweedaagse tour begonnen. Al op de eerste dag had het ongeluk toegeslagen; namelijk in één van de nauwe couloirs was een lid van de groep gevallen en had een ski gebroken. Bij de poging om te helpen, was Kirsten, de leidster ook ten val gekomen met eveneens een gebroken ski. Meteen was er wel alarm geslagen via één van de aanwezige mobieltjes, maar door het slechte weer in Val d’Isère kon er geen heli opstijgen en diende men een schuilhut te zoeken en misschien tot morgen te wachten. De dames waren overigens net voor ons in de hut aangekomen en stonden nog in vol skiornaat te wachten. Voor enkele dagen slecht weer was er in ieder geval niet genoeg te eten en nu was het weer voor een halve dag nog goed en over de dichtbij gelegen grens zou de afdaling over een linkerroute goed en snel te doen zijn naar Lanslevillard. Na overleg met Kirsten en Peter, besloot ik, dat Peter de beide groepen op volle snelheid verder zou leiden. Snel stelde ik mijn ski’s af voor de onfortuinlijke skister, die Birgit heette. Peter vertrok direct met een verdubbelde gemengde groep en Kirsten en ik doken in de hut om de kachel aan te maken en om daar op de volgende morgen te wachten, met de hoop, dat dan onze heli zou kunnen arriveren. We troffen enkele paardendekens aan, maar een ontoereikende voorraad hout voor de houtkachel. We besloten om met de kachel eerst de hut goed warm te stoken en daarna mondjesmaat bij te vullen.

Kirsten bleek net als de andere dames lid te zijn van een Duitse skivereniging en net als de anderen getrouwd te zijn en in Düsseldorf te wonen en te werken en met een zelfde reden als ik, druk jaar geweest, verhuizing, nieuwe start, twee weken te verblijven in een klein landelijk appartementencomplex in Lanslebourg. Welk complex, informeerde ik nieuwsgierig, en kreeg als antwoord hetzelfde adres als waar ik verbleef. Waar hadden mijn ogen gezeten? Hoe kon het dat een dergelijke verschijning niet had opgemerkt? Kirsten was 39 jaar, ongeveer 1m 70 lang, had hoogblond natuurlijk haar, had ook nog even een behoorlijk stevig figuur en onder haar skioverall moest minsten een heel stevige borstenpartij schuilgaan.

Het gesprek ging verder en werd persoonlijker met soms een kleine erotische insinuatie naar de komende nacht. De vraag kon niet uitblijven en plots vroeg Kirsten, hoe we het zouden aanpakken als de houtvoorraad op zou zijn.
Ik wist niet direct een antwoord, waarop zij zei, dat ze hierna beslist niet dood wilde vriezen en we gewoon maar moesten doen, wat er gedaan moest worden in zo’n geval: elkaar warmhouden. Het vertrek was inmiddels goed op temperatuur gekomen en ik temperde reeds het vuur. Kirsten stelde voor nu het nog kon om zoveel mogelijk kleding uit te doen en te laten drogen, zodat we straks in de moeilijke uren in ieder geval droge condens en zweetvrije kleding zouden hebben. In een wip had ze ook daad bij het woord gevoegd en had haar skikleding uitgetrokken en voor de open haard gedrapeerd. Alleen haar bh en onderbroek en uit de rugzak gehaalde slippers had ze nog aan. Ik moet zeggen, dat mijn eerste opinie meer dan werd bewaarheid. Ze had werkelijk een voortreffelijk figuur. Ik volgde snel haar voorbeeld en stond in een oogwenk in mijn speciale lange thermo skionderbroek. Helaas zie je er alle vormen in en ik kon niet verdoezelen, dat mijn lul in deze hoedanigheid begon op te stijven. Een moment had ze me ademloos aangekeken en vroeg toen of ik van mezelf geen haar op mijn borst had, zoals haar man. Toen ik antwoordde, dat ik altijd alles inclusief mijn schaamhaar wegscheer, omdat ik dat lekker vind, vroeg ze of ik dan geen jeuk kreeg van stoppeltjes of zo. Ik legde haar uit dat ik gewoon niet van al dat haar houd en dat ik van het scheren alleen al behoorlijk opgewonden kan raken. Om stoppels tegen te gaan scheer ik mij maar een enkele keer in de week en behandel mijn hele zaak met gewone babyolie. Ruikt ook nog lekker bovendien. Een tegenvraag was op zijn plaats en Kirsten vertelde dat ze van het scheren van haar bikinilijn langzamerhand iets verder is gegaan en er uiteindelijk een fraaie kortgeknipte driehoek is ontstaan. En om haar woorden luister bij te zetten, kwam ze vlak naast mij staan en liet me in haar broekje kijken. Mijn paal groeide en gloeide. Plots vroeg Kirsten of ze mijn kale huid mocht voelen en voordat ik een antwoord had gegeven boog ze zich voorover en gleden haar zachte vingertoppen over mijn onderbuik, volgden de contouren van mijn buik en nu ultra stijve paal om te eindigen met een volle hand om mijn zak. Een schok van genot ging door mijn lichaam van haar aanraking. Ze boog verder en met haar lippen volgde ze de route die ze net met haar vingers had gevolgd, onderwijl mijn thermo naar beneden strippend. Haar warme adem ging als een kriebelend veertje over mijn huid. Haar natte lippen drukten zachtjes tegen mijn gladde huid en lieten geen plekje onberoerd. Mijn voorhuid werd teder, maar ferm, onder de eikel omklemd en langzaam naar beneden getrokken. Mijn donkerpaarse eikel verscheen en werd direct liefdevol door Kirsten in haar mond ontvangen. Een warme gloed maakte zich meester van mijn erectie, warm en nat. Haar tong draaide rondjes over mijn gevoelige eikel en verdween verder naar beneden toe. Of je het gelooft of niet maar zo stevig ben ik nog nooit door zelfs Anneke gezogen. Dummheit, das ist so herrlich und riesengross, riep ze uit en keek mij vervolgens uit de diepte met vragende ogen aan. Zeit für Plan B, zei ze toen.
Ze deed haar slip uit en vervolgens ook haar bh. Het uitzicht was adembenemend toen ze zich languit op de stretcher legde en haar benen nog verder spreidde. Ze was flink gebruind en ze had inderdaad prachtige DD borsten met lange tuitige spenen eraan, die iets naar beneden wezen, maar er zaten wel hele kleine hoven omheen, dat het geheel een heel apart aanzien gaf. Verder naar beneden had ze een parmantig mollige buik, welke verried, dat ze ooit kinderen had gebaard. Nog verderop toonde een opvallend blanke venusheuvel blond krullend schaamhaar en ze liet zien dat de huid naast haar kut wel kaal was geschoren.
Strakke lippen vormden een mooi decor naast een lange rechte spleet en een reactie van mijn kant was ook niet meer te verbergen. Mijn paal spoot gewoon uitbundig voorvocht. En nu, hier voor me, was een mooie vrouw, die zonder vraag of uitleg mij op een hemelse manier aan het uitdagen was. Door dat gevoel was ik mij ervan bewust dat ik gewoon de controle over mijn lichaam aan het verliezen was.

Ik ging op de tweede stretcher liggen en liet Kirsten ongestoord verder gaan. Ze schoof haar lichaam in het verlengde van mij zodat ik haar lichaam kon strelen. De kleine ronde billen, de slanke taille, de bruine huid waren volgens mij haar erogene zones want bij iedere verplaatsing van mijn hand hoorde ik haar kreunen. Mijn hand verdween onder haar billen en bewogen over haar kale schaamlippen. Door haar eigen vocht en gedraai stonden ze al wat uit elkaar en boden mij ongehinderd toegang tot haar intimiteit. Op dat moment drukte ze haar mond sensueel op de mijne en begon mij ongeremd te zoenen met lippen en tong, hetgeen ik maar al te graag beantwoordde. Net als in haar kut was ze ook hier warm en nat, vreselijk nat. Twee vingers van mij gleden nu haar vagina binnen en maakten de kommabeweging. Een handeling waarvan ik weet, dat menige vrouw hier helemaal gek van kan worden omdat hier de neuk-G mee wordt gestimuleerd. Kennelijk een schot in de roos want ik kon merken aan de reactie van haar lichaam dat het ook zo werkte bij Kirsten. Ze haperde even maar boog zich snel naar mijn piemel om weer te zuigen met haar hoofd ritmisch op en neer bewegend over mijn gladde paal. Plots trok ze haar benen over mijn lichaam, kantelde op mijn stretcher en plaatste haar natte poes recht boven mijn hoofd. De doorbloede lippen stonden verder uit elkaar en van dichtbij aanschouwde ik nu haar natte liefdesgrot. Het vocht druppelde er uit en voor het kon vallen likte ik het weg. Dat deed ik vanaf haar sterretje tot over haar opmerkelijk kleine maar klaarblijkelijk zeer gevoelige klitje. Ze smaakte zoet, heerlijk zoet en ze smaakt naar meer. Met lange halen van mijn tong verwende ik haar terwijl mijn vingers dieper en dieper gingen. Mijn duim schoof tegen haar clitje en alles bij elkaar voelde ik hoe ze stopte met zuigen en zich volledig overgaf aan het gevoel in haar kruis. Ze zakte iets door haar knieën en zo kon ik met mijn tong bij haar binnen dringen. Het zachte roze vlees week gewillig, verder zakte ze en mijn tong gleed nog dieper in haar natte opening. Ik likte de binnenkant van haar lippen en sloeg geen plekje open. Harder kreunde ze, sneller hijgde ze, haar lichaam kroelde dat het een lieve lust is, hard op weg om een spetterend orgasme te beleven.
Alsof ze mijn hele zak wilde leegzuigen bewerkte ze tegelijkertijd mijn keiharde paal en eikel. Kirsten kwam met een schok klaar en gleed met een langgerekte kreun van mijn tong en stortte draaiend van mijn lichaam af. Ze lag schokkend klaar te komen en bewerkte haar kletsnatte poes nog even met haar eigen vingers. Met haar benen wijd wreef ze nog even hard over haar kutje en bleef met gesloten ogen, en hevig schokkend, nog even verder genieten van het orgasme. Het gekreun was diep, vanuit haar tenen kwam het, intens.
Dan boog ze zich weer nu omgekeerd over me heen staand over mijn in de steek gelaten penis en ging verder waar ze gebleven was.
Zacht trekkend, likkend en soms alleen zuigend aan mijn eikel had ze weer haar ogen volledig op mijn paarse eikel gericht. Het werd leeg in mijn hoofd en mijn volledige bewustzijn leek zich nu te verplaatsen naar mijn eikel. Alsof er een knop werd omgedraaid, begon mijn orgasme, de explosie van extase die aanstaande was maakte het compleet zwart voor mijn ogen.
Het ongecontroleerd schokken, het dierlijk gebrom was nu aan mij om te doen. Lading na lading bevrijdde zich uit mijn lichaam en schoot omhoog. Eerst tegen Kirstens wang en bij een volgende lading hield ze haar mond boven mijn eikel en ontving ze mijn zaad hemels. Langzaam ebde mijn hoogtepunt weg en liet me uitgeput achter. Ik legde mijn hoofd achterover en sloot mijn ogen. Ik voelde hoe iemand een warm lichaam tegen mij aan vleide en hoe een paar handen mijn lichaam streelde. Een paar minuten lang kreeg ik nog iedere keer een klein naschokje en liet ik mijn adem kreunend ontsnappen. Toen ik weer wat was bijgekomen sloeg ik mijn ogen open en keek recht in twee paar prachtige blauwe ogen die geïnteresseerd lagen te kijken hoe intens ik mijn orgasme onderging.

Und jetzt also Plan A, oder zeiden de lieftallige lippen, die er bij hoorden tot mij.
We spraken af onze beide Nomad slaapzakken zo goed en kwaad aan elkaar te ritsen tot een tweepersoons. Vervolgens wikkelden we de paardendekens eromheen en kropen we naakt in ons eigen onderkomentje. We hebben elkaar die nacht enkele keren ouderwets geneukt en ons dicht en warm tegen elkaar aangehouden. De volgende morgen hadden we genoeg brandstof over om de hut weer warm te krijgen, sneeuw te smelten voor theewater en wat voedsel klaar te maken om tegen tienen vreugdevol te kunnen zien, dat het weer zienderogen opknapte en dat de heli er dus spoedig aan zou komen om ons naar ons appartement te brengen. In Lanslevillard zeiden de leden van beide groepen, die met Peter ongedeerd thuis waren gekomen, dat ze gehoord hadden, dat de hut eigenlijk zonder brandstof zat, en hoe we de kou het hoofd hadden kunnen bieden, waarop we antwoordden, dat we door aan elkaar te denken met plezier de kou weerstaan hadden en het ons zo dus gelukt was. Die avond laat zouden wij met onze groep naar Nederland vertrekken. De rest van de avond hebben we desondanks voorzichtig gefeest, gekust en afscheid genomen. Kirsten fluisterde tenslotte nog in mijn oor, dat zo nog nooit zo’n eerlijk en fijn grensverleggend stukje “skierotiek� had meegemaakt.

Dick van Dijk


Aantal keer bekeken: 23181
Waardering: 8.24 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online