Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Slaaf door meid op school 3.

U leest om dit moment het verhaal Slaaf door meid op school 3 gepost door Anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Anoniem
Gepost op: 2009-2-7

Verhaal:

Slaaf door meid op school 3
Ongeveer een jaar later…

Nu een aantal maanden / jaar later ben ik eindelijk klaar met mijn training mijn meesteres die eerst mijn klasgenoot was vind dat ik het goed genoeg gedaan heb.
Deze training heb ik niet op papier vast gelegd, omdat mijn meesteres niet meer aan verhalenlezen gedacht had.


De laatste test…

Op een zaterdag morgen zat ik achter mijn computer een beetje op websites te kijken en te msnen tot dat mijn meesteres online kwam: Doe een string aan (Die had ik gekregen tijdens training) zonder je boxer eroverheen en kom met je fiets naar mijn huis want er is niemand thuis.
Eenmaal aangekomen deed ze de deur open en automatisch ging ik op mijn knieën en kuste ik haar schoenen zoals ik geleerd had. Ik kreeg mijn halsband om en ik volgde haar op mijn knieën naar boven.
Op de een naar laatste tree zei ze: Doe deze blinddoek om en wacht op mij.
Paar minuten later kwam ze en moest ik haar voeten zoeken en schoonlikken en bijna viel ik van de trap!
Daarna volgde ik haar naar de slaapkamer en ze zei: Ik heb nog een laatste test voor je, ik wil kijken of je echt alles doet voor me zonder te klagen!
Ze pakte een roze jas (echt een duidelijke vrouwen jas) en zei dat ik deze aan moest doen ook kreeg ik laarsjes aan van die stof “slofjes” die in de vrouwe mode waren.
Mijn lul stond meteen stijf wat een raar effect had op de string ik kon het niet meer uithouden ik moest mijn lul aanraken.
Toen ik stiekem langs mijn broek krapte zag ze dat, ze pakte een riem en sloeg keihard tegen mijn kont ik bieden mijn excuses aan en het was gelukkig goed genoeg.
Meesteres: Nou sletje van me… Doe je echt alles voor me? Nou dan neem deze camera mee en je mag 10 minuutjes rondlopen met deze schoenen en jas maar ik wil op de camera zien dat je bij plaatsen bent geweest waar ook mensen zijn! En verschillende plaatsen.
Slaaf: Meesteres alsjeblieft niet! Wat nu als ik iemand tegen kom die ik ken? Alsjeblieft ik smeek je laat dit mij niet doen!
Meesteres: Houd je KOP! Je bent mijn slaaf je doet wat IK ZEG! Nu krijg je ook nog eens roze lippenstift op als straf!
Slaaf: Sorry meesteres het zal niet meer gebeuren.
Eenmaal buiten aan het lopen kwam ik een meid tegen die me raar aan keek ik wilde weg gaan de andere kant op, maar ik was bang dat mijn meesteres mij zou straffen hiervoor.
Dus ik liep recht door langs haar af ineen keer stond ze stil en zei ze: Wat doe jij?
Slaaf: Wat bedoel je?
Zei: Je loopt in wijfe kleren!? Ben je homo of zo?
Slaaf: Nee, maar ik moet verder lopen.
Zei: pff vaag kind.
Ik liep al 5 minuten rond met een stijven en ik moest nog 5 minuten langer rond lopen!
Ik liep rond en sommige mensen keken me raar aan ik schaamde me zo maar gelukkig kwam ik niemand tegen die ik kon.
Terug bij mijn meesteres haar huis aangekomen belde ik aan, Niemand deed open ik wachten netjes een paar minuten zodat ik mijn meesteres niet zou opjagen.
Ik belde nog eens, niemand deed open ik stond al gauw 20minuutjes buiten.
Nog steeds filmend stond ik voor haar deur eindelijk ze deed open.
Meesteres: Zo, je hebt netjes gewacht hoe was het?
Slaaf: Dankjewel meesteres, dat ik dit mocht doen van je!
Meesteres: Je krijgt een beloning je mag mijn voeten likken.


Geslaagd of niet?
20minuten lang, zolang dat de film duurde zat ik haar voeten te likken en te kussen totdat ze zei: Waarom zeg je niet tegen die meid wat je bent? Je bent toch een slaaf? Waarom zeg je dat dan niet!
HET IS EEN MEID GVD ZE IS MEER WAARD DAN JIJ BENT! GEEF NORMAAL ANTWOORD!
Slaaf: Meesteres, sorry ik wist niet dat ik zo moest reageren.
Meesteres: JE MOET TEGEN IEDEREEN ZO REAGEREN DIE HOGER STAAT DAN JOU! EN DAT ZIJN ALLEN VROUWEN!
Slaaf: Meesteres sorry sorry kan ik het goed maken… Alsjeblieft mag ik ’t goed maken?
Meesteres: Nou, ik weet wel iets je mag deze kleren aanhouden en dan ga ik je halsband halen…
Even later kwam ze terug en maakte ze de riem vast meesteres: Je moet onderweg aan een meid vragen die minimaal 18 jaar oud is of ze je riem wilt vastpakken en dat je haar 2minuten op je knieën mag volgen.
Slaaf: Meesteres, dat kan ik toch nooit doen?
Meesteres: Je weet wat er gebeurd vorige keer kreeg je lippenstift op… wil je nu op hakjes lopen?
Slaaf: Ik ga al meesteres.

Onderweg…

Slaaf: Hey, koningin ik heb een opdraagt van mijn meesteres gekregen. Wil je mij aan mijn riem trekken voor 2 minuutjes en dat ik je op mijn knieën volg?
Zei: Haahahaa, je bent gek… waar heb je last van ben je ziek of zo!?
Slaaf: Nee koningin ik wil alleen dat je mij 2 minuten lang aan mijn riem trekt zodat ik mijn opdraagt kan uitvoeren.
Zei: hmmm, Omdat je zo schattig bent met je lippenstift op!
Ongeveer 2 minuutjes onderweg, zei: 2 minuutjes zijn voorbij… wil je nog langer lopen?
Slaaf: Dat bepaal jij koningin ik ben maar een slaafje.
Zei: Nee, hoeft niet perse heb je msn?
Slaaf: Ja mijn msn is …….. maar ik moet wel toestemming vragen aan mijn meesteres of ik je mag accepteren.
Zei: Oke dan spreek ik je op msn wel, hier heb je je camera terug.
Terug aangekomen bij mijn meesteres, Hmm… Je hebt goed je best gedaan zelfs iemand als koningin aangesproken en ja je mag haar accepteren.
Jehebt het goed geleerd je krijgt een beloning kom mee naar boven.
Boven aangekomen
Doe je string maar uit en je broek maar laat de rest aan, ga zitten als een hondje.
Ineen keer raakte haar hand mijn slette lul aan hij werd nog stijver, ze begon te trekken en te trekken.
het duurde niet lang voordat ik bijna klaar kwam, toen stopte ze.
Schrijf een verhaal van vandaag en plaats heb op verhalenlezen.nl, en O wee, durf je lul eens aan te raken onderweg ik sla je af als ik erachter kom!


Aantal keer bekeken: 19467
Waardering: 7.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online