Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sneeuwpop maken met mama.

U leest om dit moment het verhaal Sneeuwpop maken met mama gepost door _Lovegame. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: _Lovegame
Gepost op: 2009-11-30

Verhaal:

Sneeuwpop maken met mama
Kijk eens naar buiten; zegt mama. Tom en Floor rennen naar het raam. OHH het sneeuwt zegt Floor. Tom rent al naar de kapstok om zijn jas aan te doen; mogen we naar buiten mama? Mama vind het goed en trekt ook haar jas aan. Mama geeft Tom en floor laarzen en doet een sjaal om. Ze zijn klaar om naar buiten te gaan! Tom zegt; we zijn de slee vergeten! mama gaat naar de kelder en pakt de slee eruit. Tom en Floor gaan op de slee zitten en mama trekt ze vooruit. Tom heeft er geen zin meer in en vraagt of Floor mee helpt om een sneeuwpop te maken. dat vind Floor heel leuk en rent Tom achterna. Samen met mama rollen ze eerst een hele grote sneeuwbal, dat is de buik van de sneeuwpop en daarna nog 1 kleinere en dat is dan het hoofd. Is de sneeuwpop al klaar? Vraagt mama. Nee zeggen Floor en Tom. De sneeuwpop moet eerst nog ogen, Tom zoekt 2stenen en stopt die in het hoofd, ook maakt Tom van de stenen een mond. Floor gaat naar binnen en vraagt aan papa om een wortel, die steekt ze dan in het midden van het hoofd. Kijk mama dat is de neus van de sneeuwpop zegt Floor. Dan zegt Tom; we zijn de armen vergeten! Floor en Tom zoeken samen naar twee stokken en steken die dan aan de zijkant van de sneeuwpop. Mama doet haar sjaal af en doet die bij de sneeuwpop om de nek. Zo nu is hij klaar zegt Floor. Papa komt naar buiten en roept dat het eten klaar is. papa kom eens kijken wat wij hebben gemaakt zegt Tom. Papa loopt naar de sneeuwpop toe en zegt ; dat is een hele mooie sneeuwpop, maar een sneeuwpop heeft toch ook altijd een bezem?! Papa haalt de bezem uit de schuur en zet die bij de sneeuwpop neer. Ja zegt Floor: Op school heb ik een tekening gekleurd en die had ook een bezem. Mama en papa gaan alvast naar binnen om de tafel te dekken, en Tom en Floor spelen nog even met de slee in de sneeuw.

Aantal keer bekeken: 4875
Waardering: 7.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online