Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sneeuwwitje (maar dan anders).

U leest om dit moment het verhaal Sneeuwwitje (maar dan anders) gepost door Miranda. Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: Miranda
Gepost op: 2011-5-26

Verhaal:

Sneeuwwitje (maar dan anders)
Lang geleden hier ver vandaan woondde er een slimme juf van de vijdeklas. Zei zuchte: ¡® Had ik maar een slimme leerling.¡¯ En dat gebeurde. Ze heette Sneeuwwitje Maar toen dat gebeurde ging de juf dood. Er kwam een nieuwe juf die altijd de slimste wil zijn. Ze heeft een spiegel waarin ze tijdens elke pauze vraagt: ¡®Spiegeltje, spiegeltje aan de wand. Wie is het slimste van het land? Iedere keer antwoordde het spiegeltje: ¡®O, juf! U bent de slimste van de hele land!¡¯ Iedere keer heraalde ze dat tot op een woensdag. Ze ging naar haar spiegeltje en vroeg:¡® Spiegeltje, spiegeltje aan de wand. Wie is het slimste van het land?¡¯ Het spiegeltje antwoordde: O, juf! U bent de slimste van het hele land. Maar¡­ Sneeuwwitje, een leerling van uw klas is duizendmaal slimmer dan u!¡¯ Toen de juf het hoorde werd ze woedend! Ze zorgde ervoor dat Sneeuwwitje expres geen huiswerk krijgt en vroeg de volgende dag waar haar huiswerk is. ¡®Maar ik heb helemaal geen huiswerk gekregen!¡¯ riep ze onschuldig. ¡®Dan wil ik graag met je ouders praten!¡¯ zei de juf woedend. Na schooltijd voerde ze een gesprek tegen Sneeuwwitjes moeder. Er kwam een grote ruzie en uiteindelijk kwam het erop uit dan Sneeuwwitje geen huiswerk had gekregen.¡®Ik moet het slimmer aanpakken!¡¯ dacht de juf hardop in haar hoofd. De volgende dag vroeg de juf aan Sneeuwwitje om tijdens het pauze een scheetzak op haar stoel te leggen. Na de pauze deed juf alsof er niets aan de hand was en ging op de stoel zitten en liet een nep-scheet. Met (nep) rode boze hoofd keek ze de klas rond en wees Sneeuwwitje aan. ¡®Jij hebt het gedaan! Ik zal na schooltijd met je ouders spreken. Na schooltijd kwam er een gesprek. ¡®Kattekwaad boeit mij niks en straffen ook niks! Het gaat mij om het rapport!¡¯zei de moeder van Sneeuwwitje boos. ¡®Aha! Dus ze wilt een goed rapport voor haar dochter!¡¯ zei ze hardop in haar hoofd. Wanneer het tijd is om de rapporten uit te delen en mee naar huis te nemen, nam Sneeuwwitje haar rapport mee naar huis. Ze heeft er niet in gekeken en wilt dat ook een verrassing houden. Thuis toen moeder het rapport zag werd ze loeikwaad. ¡®HOE KOMT HET DAT JE ALLEMAAL 0¡¯S HEBT?!!!¡¯ Sneeuwwitje die geschrokken was zag haar rapport en werd meteen voor straf de hele vakantie op haar kamer gezet zonder computer. Iedere dag zat Sneeuwwitje naar buiten te kijken, naar de gelukkige mensen die over straat loopt maar zij niet. Al gauw kwam Steven voorbij en zag Sneeuwwitje bij het raamkozijn zitten. Al snel werd hij verliefd op haar en vroeg aan haar moeder of ze Sneeuwwitje vrij kon laten. Sneeuwwitje vertelde aan de knappe jongen alles wat er gebeurde en werd ook verliefd op Steven. ¡®Dat is allemaal de streek van die juf!¡¯ zei Steve. De volgende dag maakte Steven en Sneeuwwitje een drankje waar je dom van wordt. Die gaven ze aan de juf en al gauw werkte de drank. De juf werd van school gestuurd en naar het gekkenhuis gebracht. En ze leefden nog lang en gelukkig! ( Maar niet allemaal )

Aantal keer bekeken: 5933
Waardering: 5.65 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online