Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Solo.

U leest om dit moment het verhaal Solo gepost door Solo Stories. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Solo Stories
Gepost op: 2008-9-14

Verhaal:

Solo
Ik werd wakker, de zon scheen in mijn ogen en ik rekte me uit.
ik keek in het lege aquarium dat naast het bed stond en zag mijn reflectie. wat heb ik toch een heerlijk lichaam, prachtige grote ronde borsten, ronde volle heupen en mooie weelderige dijen.
zo lag ik daar mijn lichaam te bewonderen en ik stelde me voor hoe jij achter me in lepeltje lepeltje houding lag, mijn heupen streelde en mijn nek kuste, ik kreeg al kippevel bij de gedachte, ik ging op mijn rug liggen en trok mijn t-shirt omhoog. door de koude lucht werden mijn tepels meteen hard. Ik kneedde mijn borsten en voelde mijn tepels nog harder worden. Ik kietelde langzaam met mijn ene hand over mijn buik richting mijn verlangende poesje en bleef met de andere hand mijn borsten verwennen. Ik stelde me voor dat jij naar me keek terwijl ik mezelf aan het verwennen was. Dat jou pik stijf werd bij het zien van de blik van genot op mijn gezicht, en je jezelf begon te verwennen.
ik gleed met mijn hand in mijn slipje, en kietelde mijn inmiddelss stijf geworden clitje, ik slaakte een zucht van genot. Ik wreef met mijn vingers over mijn natte gevoelige clitje en stelde me voor dat het jou tong was die genoot van mijn zoete lichaams sappen. Van deze gedachte werd ik nog heter, ik gleed twee vingers naar binnen, oh wat voelde dat heerlijk. Ik bewoog mijn vingers over mijn G-spot, ik kreunde en hijgde. Ik voelde dat ik ging komen en stopte even. Ik bleef mijn mooie ronde borsten kneden en voelde mijn hart bonzen, ik keek weer in de aquarium en zag dat ik bloosde.
Ik gleed mijn ene hand weer in mijn slipje en wreef over mijn natte gleufje.
Ik had je nodig, ik verlangde naar je hete pik die in en uit mijn strakke poesje stootte, je mond die aan mijn tepels likte en zoog en handen de mijn klitje verwende en mijn borsten kneedden.
"Aaahhmm!", kreude ik en ik gleed een vinger in mijn sterretje, mijn lichaam schokte en ik duwde de vinger nog verder in mijn warme sterretje. "mmmmmmm.." dit had ik nog nooit gevoeld, ik ging met mijn andere hand richting mijn clitje en begon rondjes te draaien. Ik hijgde en kreunde en ik voelde dat ik ging komen. I stelde me voor dat je hard in mijn sterretje stootte.
ik draaide sneller rondjes om mijn bonkende clitje en bewoog mijn vinger in mijn sterretje steeds wilder.
"Ik...Ik...k..k.kooooooooommm!!" "ahhh..ahhh...ahhh..." kreunde ik terwijl ik heftig schokkend klaar. Kippevel verspreidde zich over mijn lichaam en een warme golven van genot verspreidden zich met elke schok. ik voelde mijn kringspier heftg en ritmsch samentrekken om mijn vinger. Ik fantaseerde dat jij klaarkwam in mijn sterretje en je hete zaad in mij spoot.
Ik genoot nog een hele tijd na van de heerlijke na schokken.
ik stond even later op en liep naar douche om mezelf nog een keer te verwennen...

(word vervolgt)

Aantal keer bekeken: 2590
Waardering: 1.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online