Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Soms is liefde onbegrijpelijk en moeilijk..

U leest om dit moment het verhaal Soms is liefde onbegrijpelijk en moeilijk. gepost door Philip Heuveling van Beek. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Philip Heuveling van Beek
Gepost op: 2007-1-28

Verhaal:

Soms is liefde onbegrijpelijk en moeilijk.
Er zijn momenten in het leven dat je verzeild raakt in onmogelijke verliefdheid.Dit is het verhaal van een gescheiden man die in een jaar tijd twee fantastische vrouwen ontmoet heeft.
Het begon allemaal heel onschuldig,met een flirt en een oogcontact,gewoon voor de lol,hij was er niet op uit,hij zag gewoon een leuke vrouw en kon t niet laten om contact te leggen.Het gebeurde in een bus,hij was de chauffeur en zij was een passagier die meeging op reis,zoals vaak gebeurd in busreizen.
Maar deze keer groeide de flirt s avonds in het hotel al uit op een gezellige avond in de hotelbar en de eerste zoen kwam op het moment dat ze ieder naar hun eigen kamer gingen om te slapen.De volgende morgen aan het ontbijt zaten ze al samen bij elkaar aan tafel en aan het einde van de reis die twee dagen duurde was het afscheid heftig en dachten beide elkaar hierna nooit meer te zien.
Maar het liep heel anders,in de volgende dagen werd er veel gesmsd,getelefoneerd en gemaild tussen beiden.Allebei wilden ze het contact in stand houden en al snel volgde er een eerste afspraak.Die eerst afspraak werd een succes en beiden konden elkaar niet meer vergeten en er volgde een geweldige tijd waarin de verliefdheid uitgroeide tot houden van en bij allebei een toekomstbeeld met elkaar in het vooruitzicht kwam.Toch was er wel een groot probleem,zij is getrouwd en is niet in staat man en kinderen in de steek te laten maar wil hem ook in haar leven houden,juist ook omdat als ze samen zijn er niets en niemend meer om ze heen lijkt te bestaan.Samen gingen ze dan ook twee keer op vakantie met de bus en gingen daarbij volkomen op inelkaar tot het moment dat ze weer terugkwamen en de realiteit van het echte leven weer terugkeerde.

En zo kabbelde er een jaar voorbij,ze hield alles voor haar man verborgen,en op al die momenten dat ze elkaar konden zien en ontmoeten groeide de liefde maar door.En al deed het heel veel pijn dat ieder keer als ze weer terug moesten naar huis en beide weer terugeworpen werden in hun eigen leven,tot de dag van vandaag zoeken ze op alle mogelijke manieren contact met elkaar en houden elkaar voor dat ze gewoon goeie vrienden zijn en dat heel misschien ooit,......,het moment zal komen dat ze toch voorgoed bij elkaar zouden kunnen zijn.

En nu wil zij dan nog een laatste ultieme poging doen om haar huwelijk te redden,en tegelijkertijd toch ook samen met hem te zijn.

En juist op dat moment ontmoet hij,weer in de bus,een andere vrouw die het oogcontact zoekt,en die helemaal ingaat op zijn toenaderingspoging,en weer is een verliefdheid tussen twee mensen een feit.Er volgt een priveontmoeting en bij allebei springt de vonk over en ook hier worden beiden verliefd.En ook nu blijkt dat deze vrouw getrouwd is en een heel goed huwelijk heeft,maar toch gaat ook zij in op hem,en kunnen ze elkaar niet loslaten of vergeten.En zo heeft hij dan na een lange periode van eenzaamheid ineens twee vrouwen ontmoet,allebei getrouwd en met allebei is hij in de wolken.En ook hier kunnen beide elkaar niet vergeten en groeit de verliefdheid uit naar een onmogelijk houden van.Soms is liefde onbegrijpelijk en moeilijk want niemand in dit verhaal zal elkaar ooit krijgen,ook al is in liefde uiteindelijk niets onmogelijk.

Hoe dit verhaal verdergaat??? Dat weet nog niemand,want al is het een verhaal,het is mij echt overkomen,en niemand anders dan de betrokkenen in dit verhaal begrijpen hoe het is om van elkaar te houden in de wetenschap dat er hoogstwaarschijnlijk nooit iets goeds of blijvends uit zal voortkomen.



Aantal keer bekeken: 3914
Waardering: 5.05 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online